Oh, heb daar geen problemen mee.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik hoef geen seks met mijn vrienden nee
ze bedoelt niet jouw darkroom vriendenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh, heb daar geen problemen mee.
Dat zei ik ook niet.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik hoef geen seks met mijn vrienden nee
Oh sorry, ik zag een vraagteken dus ging er van uit dat je een vraag steldequote:
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh, heb daar geen problemen mee.
Bijdrhandjequote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh sorry, ik zag een vraagteken dus ging er van uit dat je een vraag stelde
Estland is al geweest.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:36 schreef Crack_ het volgende:
Yess, tijd om te chillen en te ontspannen en tv aan. Heb ik al iets gemist?
ik hoor graham af en toe brabbelen en wat muziek maar echt boeien doet het me nietquote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:36 schreef Crack_ het volgende:
Yess, tijd om te chillen en te ontspannen en tv aan. Heb ik al iets gemist?
In principe wel?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is altijd een goede als je iets wil weten
ben je wel al uit de kast?quote:
Omdat je geen tovenaar bent?quote:
Een leerling vroeg me of ik Dungeons and Dragons speel. Want zo zie ik er uit.quote:
Ik ben meerdere keren door wildvreemden gefeliciteerd met systeembeheerdersdag.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een leerling vroeg me of ik Dungeons and Dragons speel. Want zo zie ik er uit.
Ben nog nooit zo beledigd geweest.
Ik speel ook dnd. Al jaren.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben meerdere keren door wildvreemden gefeliciteerd met systeembeheerdersdag.
Ja, die opmerking dat ik er uit zie als een systeembeheerder komt niet uit de lucht vallen.
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is dat tegenwoordig het nieuwste meest verschrikkelijke scheldwoord ter wereld?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben meerdere keren door wildvreemden gefeliciteerd met systeembeheerdersdag.
Ja, die opmerking dat ik er uit zie als een systeembeheerder komt niet uit de lucht vallen.
ik check nu in, heb nog geen wijntje. Moet ik weer opstaan puf pufquote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik hoor graham af en toe brabbelen en wat muziek maar echt boeien doet het me niet
Hmm, nouja ergens klinkt dat chill? Als je er van uit gaat dat men niet wil dan kan het alleen maar meevallenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
In principe wel?
Misschien ben ik te pessimistisch over mijn kansen, en dat ik daarom doorgaans mijn mond maar houd, maar ik vermoed eigenlijk van niet.
hahahaahahquote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Nee, maar ze staan niet bekend om hun sex appeal.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dat tegenwoordig het nieuwste meest verschrikkelijke scheldwoord ter wereld?
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik check nu in, heb nog geen wijntje. Moet ik weer opstaan puf puf
[..]
Hmm, nouja ergens klinkt dat chill? Als je er van uit gaat dat men niet wil dan kan het alleen maar meevallen
[..]
hahahaahahen ahh waarom beledigd, je ziet er toch ook wel een beetje nerdy uit maar niks mis mee toch?
Mijn leerlingen denken dat ik in mn vrije tijd op technofeestjes te vinden ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
dat heeft er toch niks mee te makenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, maar ze staan niet bekend om hun sex appeal.
Onzin, niet in bekrompen hokjes denken en nerds zijn juist populair bij schuchtere introverte vrouwen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, maar ze staan niet bekend om hun sex appeal.
om het vervolgens zelf wel te doen, nicequote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Onzin, niet in bekrompen hokjes denken en nerds zijn juist populair bij schuchtere introverte vrouwen.
Even de wezel uit zijn holletje trekken.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
om het vervolgens zelf wel te doen, nice
We kunnen een poll doen?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben wel benieuwd of mensen mij zien als metalhead....
Ik vind het überhaupt knap dat jullie na al die tijd nog op hem reageren.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
om het vervolgens zelf wel te doen, nice
sowiesoquote:
hear hearquote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik vind het überhaupt knap dat jullie na al die tijd nog op hem reageren.
het is triest en grappig tegelijk ja (dat we op hem blijven reageren bedoel ik he, voor de duidelijkheid)quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik vind het überhaupt knap dat jullie na al die tijd nog op hem reageren.
ik ga niet opzoeken wie dit is, denk dat ik niet zoveel mis?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
sowieso
als ene Joe Wilkinson uit UK een vrouw kan vinden dan zegt uiterlijk idd niets
Ik draag wel eens band shirts ja. Maar ook blousjes of gewoon t-shirts. Wel vaak donker, weinig lichte kleurenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
We kunnen een poll doen?
Ik zou dat niet snel bij je zeggen denk ik. Weet niet wat voor shirts je draagt? Dan misschien wel
is een comedian daar... hij heeft wel wat humor... zit in veel shows die ik via youtube terug kijk...quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik ga niet opzoeken wie dit is, denk dat ik niet zoveel mis?
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
is een comedian daar... hij heeft wel wat humor... zit in veel shows die ik via youtube terug kijk...
een optimist tot in de kistquote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
seksualiteit is geen akkefietje,
een leven zonder jou is als een cocktail zonder rietje
8 out of 10 cats goes countdown zie ik hem erg vaak voorbij komenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Hij zit ook in de Britse laughing out loud. De enige versie die ik het kijken waard vond trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |