Hmm, klinkt fancy?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:49 schreef mschol het volgende:
ik heb blikje sparkling ananas, das best oke eigenlijk
als je het wil dan gewoon doenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja![]()
ga het restje proberen om te kijken of het lekker is
ik heb mango eiwitspul, kan ik ook nog mengen
dan heb ik proteine wijn, gat in de markt
[..]
jawel
[..]
hahaha, dit is wel een yolo voor 30+ers
is het niet, bij de jumbo opgepikt uit het "buitenland schap" (waar ze allelei import dingen hebben staanquote:
Hoezo is dat niet fancy?! Dat schap is duurquote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:52 schreef mschol het volgende:
[..]
is het niet, bij de jumbo opgepikt uit het "buitenland schap" (waar ze allelei import dingen hebben staan
Zo te zien heb je al genoeg op.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:49 schreef Crack_ het volgende:
@:inieminimuis
@:inimienimuis
@:iniminiemuis
@:iniemienimuis
@:ieniminimuis
HAHA JA eindelijkik vind dit een vraag voor jou, casis en wijn ja of nee?
mwha er zijn duurdere drankjes daar.. en een beetje fernandes is ook tering duur dus ach..quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoezo is dat niet fancy?! Dat schap is duuren exotisch
Dat hoeft weer niet, de top drie misschien? ik heb claude gemist, niet opgeletquote:
2 slokjesquote:
Ja het kan altijd duurder. Vraag me nu af hoe duur het duurste drankje is in de supermarktquote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:58 schreef mschol het volgende:
[..]
mwha er zijn duurdere drankjes daar.. en een beetje fernandes is ook tering duur dus ach..
Ik had gisteren bij de AH een 6-pack San Pellegrino gehaald, zat weer in die bijzondere opruimactie van de AH met 70% korting en het statiegeld werd ook niet meegerekend, uiteindelijk dor 1,50 voor 6 blikjesquote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:58 schreef mschol het volgende:
[..]
mwha er zijn duurdere drankjes daar.. en een beetje fernandes is ook tering duur dus ach..
maar de B merken zijn in de meeste gevallen imho echt niet te zuipenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat hoeft weer niet, de top drie misschien? ik heb claude gemist, niet opgelet
[..]
2 slokjesmaar voel hem al dus dit wordt geen latertje gok ik
of wel want het is al elf uur
[..]
Ja het kan altijd duurder. Vraag me nu af hoe duur het duurste drankje is in de supermarkt
Vind alle merk a-merk frisdrank best prijzig voor wat het is
dat zijn leuke dealtjes..quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had gisteren bij de AH een 6-pack San Pellegrino gehaald, zat weer in die bijzondere opruimactie van de AH met 70% korting en het statiegeld werd ook niet meegerekend, uiteindelijk dor 1,50 voor 6 blikjesHeb het nog niet geproefd, dus misschien is het wel niet te hachelen
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had gisteren bij de AH een 6-pack San Pellegrino gehaald, zat weer in die bijzondere opruimactie van de AH met 70% korting en het statiegeld werd ook niet meegerekend, uiteindelijk dor 1,50 voor 6 blikjesHeb het nog niet geproefd, dus misschien is het wel niet te hachelen
was het altijd al zo bloot?quote:
Zelfde act als de halve finalequote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
nice catch
[..]
was het altijd al zo bloot?![]()
ik ben opgegroeid met b-merken, ik vind het prima maar a is vaak wel echt aanzienlijk beter jaquote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:03 schreef mschol het volgende:
[..]
maar de B merken zijn in de meeste gevallen imho echt niet te zuipen
maar ik haal bijna geen fris meer.. meestal alleen melk of spa
Die heb ik niet gezienquote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zelfde act als de halve finale
ik hoop op jupiterquote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
Hoop dat Peru het songfestival wint.
Frisdrank haal ik ook alleen nog maar in blikjes, zonde om het in fles te kopen gezien ik meestal maar 1 a 2 glaasjes in de week er van drink en soms weken niksquote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik ben opgegroeid met b-merken, ik vind het prima maar a is vaak wel echt aanzienlijk beter ja
En idem, hier limonade en wel veel koffie. Frisdrank voor de af en toe en dan bij voorkeur gewoon even een blikje
Ze hebben een Paus, het ESF staat haaks op wat het Vaticaan vindtquote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
Hoop dat Peru het songfestival wint.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |