SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
Vind het wel knap als je daar aan mee durft te doen hoorquote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
Daar deed ooit iemand uit Eindhoven mee. Later werd dat herhaald en in die periode was hij een collega van mij![]()
inmiddels woont hij niet meer in EHv en werkt ook niet meer bij mij
Hij heeft er veel spijt van.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vind het wel knap als je daar aan mee durft te doen hoorzou echt niet weten waarom je dat zou doen maar ja, wel knap
Fok! ?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:21 schreef Crack_ het volgende:
Hoe heette dat datingprogramma voor maagden die ze gingen koppelen
Ahhquote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hij heeft er veel spijt van.
Gaat niet al te best als dat zo zou zijnquote:
Maar dat vraag je je eigenlijk wel af bij al die reality programma's, waarom zou je daar aan meedoenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vind het wel knap als je daar aan mee durft te doen hoorzou echt niet weten waarom je dat zou doen maar ja, wel knap
zeeeer wanhopig?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Truequote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dat vraag je je eigenlijk wel af bij al die reality programma's, waarom zou je daar aan meedoen
Dat mag en kan ook zonder camera'squote:
Narcisten zonder talentquote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:33 schreef Crack_ het volgende:
Die mensen willen gewoon bekend worden ofzo denk ik?
tuurlijk, maar zo hopen ze een kans te maken die zij niet zienquote:
Ik had best kunnen leven zonder deze kennisquote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:35 schreef Nizno het volgende:
ik moest even googlen of ik gelijk had dat Joling dat had gekoffert
Nouja, ze komen wel op tv dus schijnbaar 'talent' genoegquote:
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:35 schreef Nizno het volgende:
het is nog niet voorbij........
ik moest even googlen of ik gelijk had dat Joling dat had gekoffert
Bekijk deze YouTube-video
zal sowieso met beste intentie zijn ja, hoop vooral dat ze er iets aan hebbenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:35 schreef mschol het volgende:
[..]
tuurlijk, maar zo hopen ze een kans te maken die zij niet zien
en wellicht ondervinden ze maatschappelijk/sociaal ook druk/last ervan
snotneus?quote:
ow ik kijk niet echt.. ik zit naar Graham zijn frustraties te luisteren dat ze Celine nu nog niet hebben laten zingen in dat stadionquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |