Tuurlijk wel. Waarom niet?quote:
ja hoe grappig het is, toch sta ik open voor dat soort dingen. LOL. maarja ff paar keer hier op fok is niet genoeg natuurlijkquote:
lol nee heb dat niet en gooi de goedkoopste zooi maar over me? hahahaha heb er wel een paar btw. maargoed die bewaar ik wel voor iets ofzo.quote:Op zondag 18 mei 2025 09:09 schreef bitterbal het volgende:
kunnen jullie ook zo genieten van een nieuwe douchegel?
Van mijn oudere douchegels ook wel.quote:Op zondag 18 mei 2025 09:09 schreef bitterbal het volgende:
kunnen jullie ook zo genieten van een nieuwe douchegel?
maar dan heb ik een gat van 4 dagenquote:Op zondag 18 mei 2025 09:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maar je eerste en je vaste adres.
Ah, geen mopper-Fles vandaag.quote:Op zondag 18 mei 2025 09:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Waarom niet?![]()
September IJmuiden - Newcastle
Dat is de leukste boot. Alleen Newcastle is niet zo tof. Tip: neem de trein naar Durhamquote:Op zondag 18 mei 2025 09:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Waarom niet?![]()
September IJmuiden - Newcastle
Niet zoveel te beleven in Newcastle?quote:Op zondag 18 mei 2025 09:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is de leukste boot. Alleen Newcastle is niet zo tof. Tip: neem de trein naar Durham
Gewoon de pub in daar.quote:Op zondag 18 mei 2025 09:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet zoveel te beleven in Newcastle?
Oeh, lekker.. Etenquote:
Mja, voor een paar uurtjes gaat het wel. Maar Durham is leuker. En Durham Cathedral isquote:Op zondag 18 mei 2025 09:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet zoveel te beleven in Newcastle?
Meestal koopt Fles meer biljetjes dan.quote:Op zondag 18 mei 2025 09:33 schreef mschol het volgende:
ik heb een biljetjesprobleem en weet even niet hoe ik die in mijn setup ga oplossen
Balliequote:
dat kan ik nietquote:Op zondag 18 mei 2025 09:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meestal koopt Fles meer biljetjes dan.
Joods complot.quote:Op zondag 18 mei 2025 09:35 schreef Nattekat het volgende:
Moet lachen om hoe reddit hun wereldbeeld probeert te fiksen nadat Israël zo extreem veel stemmen heeft gekregen bij het ESF
De wildste theorieën vliegen voorbij.
Een hele bigshopper vol koffie.quote:Op zondag 18 mei 2025 09:37 schreef UitStraling het volgende:
Koooffie, kooffie, lekker bekske koffie
Met een extra shotje espressoquote:
De stasi zijn overal.quote:
Voor de extra kick.quote:
Iedereen dolblij dat Hitler zijn landje het Joehoefeestje gewonnen heeft in plaats van de Joodjes, wat is er toch veel veranderd sinds 1945.quote:Op zondag 18 mei 2025 09:35 schreef Nattekat het volgende:
Moet lachen om hoe reddit hun wereldbeeld probeert te fiksen nadat Israël zo extreem veel stemmen heeft gekregen bij het ESF
De wildste theorieën vliegen voorbij.
je gaat niet mee?quote:Op zondag 18 mei 2025 09:39 schreef bitterbal het volgende:
oh ja , vandaag gaat monster rellen bij de pro gaza demo
misschien is er wel een livestream
Ik ga wel weer even in de schuilkelder zitten.quote:Op zondag 18 mei 2025 09:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iedereen dolblij dat Hitler zijn landje het Joehoefeestje gewonnen heeft in plaats van de Joodjes, wat is er toch veel veranderd sinds 1945.
Gr. Ali en de 40 struikrovers.
Zijn daar genoeg stieks?quote:Op zondag 18 mei 2025 09:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga wel weer even in de schuilkelder zitten.
Heeft ze al een doosje cobra'tjes gekocht?quote:Op zondag 18 mei 2025 09:39 schreef bitterbal het volgende:
oh ja , vandaag gaat monster rellen bij de pro gaza demo
misschien is er wel een livestream
Ik kan iemand op mijn rug tot ongeveer 100 kg en niet zo beweeglijk.quote:
En POMA'squote:
quote:Op zondag 18 mei 2025 09:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heeft ze al een doosje cobra'tjes gekocht?
quote:Op zondag 18 mei 2025 09:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* springt vrolijk mee de kelder in.
nice?quote:Op zondag 18 mei 2025 09:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan iemand op mijn rug tot ongeveer 100 kg en niet zo beweeglijk.
Ik weet niet of dat ooit van pas komt.quote:
Heb je een schuilkelder?quote:Op zondag 18 mei 2025 09:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga wel weer even in de schuilkelder zitten.
naja het is beetje verhaaltje, maar moet je de film ff voor kijken.quote:Op zondag 18 mei 2025 09:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat ooit van pas komt.
Ja.quote:
Ik moet niets.quote:Op zondag 18 mei 2025 09:45 schreef kree het volgende:
[..]
naja het is beetje verhaaltje, maar moet je de film ff voor kijken.
Kree, soms klink je als iemand die achterstevoren praatquote:Op zondag 18 mei 2025 09:43 schreef kree het volgende:
ik denk ook echt en dan voor wie die film niet gezien hebben?
wij gaan zo even op pad. iemand is erbij die de weg weet. en we gaan een grot in.
"the decent". deel 1 dus die
Ja, dat is beterquote:
Eerk, de Nederlandse Yoda.quote:Op zondag 18 mei 2025 09:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kree, soms klink je als iemand die achterstevoren praat
Arme schoen staat nog een week met modderige pootjesquote:Op zondag 18 mei 2025 09:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Goed, het gaat misschien zaterdag regenen, dus ik ga de schoen niet wassen.
De groeten.
weet ik ik gen er soms niet handig in. naja leer er maar mee leven want hoeveel k doe. komt toch zelfde.quote:Op zondag 18 mei 2025 09:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kree, soms klink je als iemand die achterstevoren praat
Godin had gisteren wel last van de pollen, het raam wilde niet mee dicht, schoot bij het dichtdoen telkens in de 'beveiligingsstand' waardoor die weer helemaal open gingquote:Op zondag 18 mei 2025 09:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De groeten.
ik ga mij daar toch niet tussen begevenquote:Op zondag 18 mei 2025 09:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom doe je niet gezellig mee met Monster?
Misschien loopt er nog wat leuks tussen?quote:Op zondag 18 mei 2025 09:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ga mij daar toch niet tussen begeven
quote:
hij zit zo in die film. hahahaquote:Op zondag 18 mei 2025 09:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De groeten.
k
keek alleen de trailer en kreeg alweer bijna hartstilstand. damn. echt deze tikt alles bij mij aan in horror.
ja en voor je het weet loop ik in een burqaquote:Op zondag 18 mei 2025 09:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien loopt er nog wat leuks tussen?
quote:Op zondag 18 mei 2025 09:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Godin had gisteren wel last van de pollen, het raam wilde niet mee dicht, schoot bij het dichtdoen telkens in de 'beveiligingsstand' waardoor die weer helemaal open ging
quote:Op zondag 18 mei 2025 09:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Godin had gisteren wel last van de pollen, het raam wilde niet mee dicht, schoot bij het dichtdoen telkens in de 'beveiligingsstand' waardoor die weer helemaal open ging
Snurka.quote:Op zondag 18 mei 2025 09:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en voor je het weet loop ik in een burqa
Misschien wel zo eentje in duizend kleurtjes met tropische bloemetjes?quote:Op zondag 18 mei 2025 09:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en voor je het weet loop ik in een burqa
Dat zou ik wel leuk vindenquote:Op zondag 18 mei 2025 09:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien wel zo eentje in duizend kleurtjes met tropische bloemetjes?
Ja dan zit er iets van vuiligheid in de raammotor en dan slaat die 'vast' als je hem dicht doenquote:
Uiteindelijk wel dicht gekregen of eerst moeten schoonmaken?quote:Op zondag 18 mei 2025 09:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dan zit er iets van vuiligheid in de raammotor en dan slaat die 'vast' als je hem dicht doen
Is het zo'n maximaal 30 km karretje?quote:Op zondag 18 mei 2025 09:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dan zit er iets van vuiligheid in de raammotor en dan slaat die 'vast' als je hem dicht doen
Dat heb ik gelukkig nog nooit gehadquote:Op zondag 18 mei 2025 09:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ook niet.quote:Op zondag 18 mei 2025 09:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat heb ik gelukkig nog nooit gehad
Ken jij Crack?quote:Op zondag 18 mei 2025 09:52 schreef kree het volgende:
echt heb die film gekeken. maar is beetje als ik ben, maar damn wtf. echt omg
Ja even de deur open en dicht, het contact opnieuw aan en het raam vastpakken om het eerste stukje even te helpenquote:Op zondag 18 mei 2025 09:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel dicht gekregen of eerst moeten schoonmaken?
weet je wat ik vanavond ga eten?quote:Op zondag 18 mei 2025 09:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja even de deur open en dicht, het contact opnieuw aan en het raam vastpakken om het eerste stukje even te helpen
Ik 1 keer per jaar ofzo, al is het meestal met extremer weer, dat het 35+ of -10 is ofzoquote:Op zondag 18 mei 2025 09:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat heb ik gelukkig nog nooit gehad
Wat voor auto heb jij eigenlijk?quote:Op zondag 18 mei 2025 09:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is het zo'n maximaal 30 km karretje?
Wat weet ik nog niet, maar denk iets niet te zwaars, gisteren al gebarbecued en dat voel ik nog steedsquote:
ohhh wat had je allemaal op de bbqquote:Op zondag 18 mei 2025 09:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat weet ik nog niet, maar denk iets niet te zwaars, gisteren al gebarbecued en dat voel ik nog steedsWeet jij het al?
Zit een 35% sticker op.quote:Op zondag 18 mei 2025 09:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is het zo'n maximaal 30 km karretje?
Ja dacht dat het nog meeviel, maar was stiekem toch wel veel. Had zelfgemaakte kipsaté, shaslick met spek en jalepeno bbq-worstjesquote:Op zondag 18 mei 2025 09:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohhh wat had je allemaal op de bbq![]()
Ik ga appelmoes eten met kip en patat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |