ja en voor je het weet loop ik in een burqaquote:Op zondag 18 mei 2025 09:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien loopt er nog wat leuks tussen?
quote:Op zondag 18 mei 2025 09:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Godin had gisteren wel last van de pollen, het raam wilde niet mee dicht, schoot bij het dichtdoen telkens in de 'beveiligingsstand' waardoor die weer helemaal open ging
quote:Op zondag 18 mei 2025 09:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Godin had gisteren wel last van de pollen, het raam wilde niet mee dicht, schoot bij het dichtdoen telkens in de 'beveiligingsstand' waardoor die weer helemaal open ging
Snurka.quote:Op zondag 18 mei 2025 09:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en voor je het weet loop ik in een burqa
Misschien wel zo eentje in duizend kleurtjes met tropische bloemetjes?quote:Op zondag 18 mei 2025 09:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en voor je het weet loop ik in een burqa
Dat zou ik wel leuk vindenquote:Op zondag 18 mei 2025 09:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien wel zo eentje in duizend kleurtjes met tropische bloemetjes?
Ja dan zit er iets van vuiligheid in de raammotor en dan slaat die 'vast' als je hem dicht doenquote:
Uiteindelijk wel dicht gekregen of eerst moeten schoonmaken?quote:Op zondag 18 mei 2025 09:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dan zit er iets van vuiligheid in de raammotor en dan slaat die 'vast' als je hem dicht doen
Is het zo'n maximaal 30 km karretje?quote:Op zondag 18 mei 2025 09:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dan zit er iets van vuiligheid in de raammotor en dan slaat die 'vast' als je hem dicht doen
Dat heb ik gelukkig nog nooit gehadquote:Op zondag 18 mei 2025 09:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ook niet.quote:Op zondag 18 mei 2025 09:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat heb ik gelukkig nog nooit gehad
Ken jij Crack?quote:Op zondag 18 mei 2025 09:52 schreef kree het volgende:
echt heb die film gekeken. maar is beetje als ik ben, maar damn wtf. echt omg
Ja even de deur open en dicht, het contact opnieuw aan en het raam vastpakken om het eerste stukje even te helpenquote:Op zondag 18 mei 2025 09:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel dicht gekregen of eerst moeten schoonmaken?
weet je wat ik vanavond ga eten?quote:Op zondag 18 mei 2025 09:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja even de deur open en dicht, het contact opnieuw aan en het raam vastpakken om het eerste stukje even te helpen
Ik 1 keer per jaar ofzo, al is het meestal met extremer weer, dat het 35+ of -10 is ofzoquote:Op zondag 18 mei 2025 09:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat heb ik gelukkig nog nooit gehad
Wat voor auto heb jij eigenlijk?quote:Op zondag 18 mei 2025 09:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is het zo'n maximaal 30 km karretje?
Wat weet ik nog niet, maar denk iets niet te zwaars, gisteren al gebarbecued en dat voel ik nog steedsquote:
ohhh wat had je allemaal op de bbqquote:Op zondag 18 mei 2025 09:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat weet ik nog niet, maar denk iets niet te zwaars, gisteren al gebarbecued en dat voel ik nog steedsWeet jij het al?
Zit een 35% sticker op.quote:Op zondag 18 mei 2025 09:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is het zo'n maximaal 30 km karretje?
Ja dacht dat het nog meeviel, maar was stiekem toch wel veel. Had zelfgemaakte kipsaté, shaslick met spek en jalepeno bbq-worstjesquote:Op zondag 18 mei 2025 09:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohhh wat had je allemaal op de bbq![]()
Ik ga appelmoes eten met kip en patat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |