De doorzichtige hypocriete projectie van onze maga mensen spreekt weer eens boekdelen. Nu opeens humaniteit veinzen omdat bij Biden kanker gediagnosticeerd is maar verder juichen bij inhumane onrechtmatige handelingen van het Trump regime..quote:
GeNoCiDe Joe? Ring a bell?quote:
Dat werd toch door Palestijnen gezegd, omdat hij Israel steunde? Datzelfde Israël waar Trump ook matties mee is. Is 't dan ook GeNoCiDe Donald?quote:
Mwah, ook door extreemlinkse Democraten hoor.quote:Op maandag 19 mei 2025 14:22 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Dat werd toch door Palestijnen gezegd, omdat hij Israel steunde? Datzelfde Israël waar Trump ook matties mee is. Is 't dan ook GeNoCiDe Donald?
Tja, het zit 'm in het "extreem-". Zowel extreemlinks als extreemrechts is natuurlijk waardeloos.quote:Op maandag 19 mei 2025 14:24 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Mwah, ook door extreemlinkse Democraten hoor.
Zit op zo'n extreem-links forum (niet Fok!, lol) en daar zijn ze al in juich stemming en hopen ze dat hij naar de hel zal gaan etc.
Maar gelukkig zijn ze wel menselijk
Ah wederom doorzichtige propaganda om links zo goed als allemaal als extreem te willen kwalificeren en zonder bronnen hier weer wat verder te polarisen.quote:Op maandag 19 mei 2025 14:24 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Mwah, ook door extreemlinkse Democraten hoor.
Zit op zo'n extreem-links forum (niet Fok!, lol) en daar zijn ze al in juich stemming en hopen ze dat hij naar de hel zal gaan etc.
Maar gelukkig zijn ze wel menselijk
Chemtrails als in lichtval op condenssporen.quote:Op maandag 19 mei 2025 08:39 schreef Vis1980 het volgende:
Ik las dat RFK JR wat aan chemtrails gaat doen. Eindelijk! Toch wel fijn hoor deze alternatieve kijk op de wereld.
/s
Waarbij je na mag gaan hoe links, links in de VS is. Als je alles op links van radicaal rechts pakt, is men wel ontzettend links ja.quote:Op maandag 19 mei 2025 14:25 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Tja, het zit 'm in het "extreem-". Zowel extreemlinks als extreemrechts is natuurlijk waardeloos.
Zijn we tenminste ook eindelijk van zonne-energie af.quote:Op maandag 19 mei 2025 15:19 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Chemtrails als in lichtval op condenssporen.
Misschien kan hij de zon overdag uitzetten.
😱quote:Op maandag 19 mei 2025 15:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zijn we tenminste ook eindelijk van zonne-energie af.
Bij Kim Yong Un zou ik gemengde gevoelens hebben: kanker wens je niemand toe, hem uitgezonderd.quote:Op maandag 19 mei 2025 12:59 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Nou ja, in bepaalde zin is hij verantwoordelijk voor de huidige president en in dit subforum natuurlijk ook het hele Gaza gebeuren.
Laten we zeggen dat er nogal wat mensen kwaad op hem waren en/of zijn. En ik weet in elk geval waar deze diagnose vooral heel erg gevierd zal worden.
Ik denk dat je een beetje in de war bent wanneer je denkt dat mensen in NL (behalve misschien Chivaz) enige interesse in MAGA hebben. Sowieso voor mij een land dat ik nooit van plan ben te bezoeken.quote:Op maandag 19 mei 2025 14:56 schreef Basp1 het volgende:
[..]
De maga menselijkheid door verder te polariseren en de wereld nog zwart witter te maken. Maar na wat gedachtes en gebedjes als boetedoening gaan deze sadisten natuurlijk wel naar de hemel.
Volgens mij hebben ze toch echt zelf die naam omarmd. Mensen die blind Trump aanhangen en nooit eens kritiek op hem hebben, ondanks dat ie de hele Amerikaanse samenleving kapot maakt, dat zijn idd MAGA. Daarnaast hoef je maar even op de FP, social media en andere sites te kijken om te zien dat er wel meer mensen zijn dan Chivaz alleen.quote:Op maandag 19 mei 2025 16:45 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ik denk dat je een beetje in de war bent wanneer je denkt dat mensen in NL (behalve misschien Chivaz) enige interesse in MAGA hebben. Sowieso voor mij een land dat ik nooit van plan ben te bezoeken.
Het is prima om het met mensen niet eens te zijn, maar ik weet niet waarom er gelijk met al die termen gegooid dient te worden (MAGA, Zionist, TERF). Ik vraag me oprecht af wat daar de reden van is (zal het nooit te horen krijgen, maar toch).
Dit is het soort pareltjes wat je wel MAGA kunt noemen:quote:Op maandag 19 mei 2025 16:45 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ik denk dat je een beetje in de war bent wanneer je denkt dat mensen in NL (behalve misschien Chivaz) enige interesse in MAGA hebben. Sowieso voor mij een land dat ik nooit van plan ben te bezoeken.
Het is prima om het met mensen niet eens te zijn, maar ik weet niet waarom er gelijk met al die termen gegooid dient te worden (MAGA, Zionist, TERF). Ik vraag me oprecht af wat daar de reden van is (zal het nooit te horen krijgen, maar toch).
Jij bent een beter mens dan ik.quote:[b]Op maandag 19 mei 2025 16:15 schreef Wantie het volgende:
Ik ben zelf geen fan van Trump, maar als hij de diagnose kanker krijgt zou ik daar geen gemengde gevoelens bij hebben.
Waarmee men meteen ook een beeld heeft over waarom hij misschien zo nu en dan even afdwaalde in gedachten en soms een verspreking had, terwijl hij de regie prima deed.quote:Op maandag 19 mei 2025 17:50 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Dit is het soort pareltjes wat je wel MAGA kunt noemen:
[ x ]
Het soort pareltjes dat hier een complot in ziet, maar niet snapt dat niet elke Dr in een ziekenhuis werkt.
https://nos.nl/artikel/25(...)vs-ik-schrik-hiervanquote:Op maandag 19 mei 2025 23:22 schreef V. het volgende:
Benieuwd of de NL media dit nieuwswaardig genoeg vinden...
Linux time:
[ afbeelding ]
Zeer zeer kwalijke ontwikkelingquote:Op maandag 19 mei 2025 23:22 schreef V. het volgende:
Benieuwd of de NL media dit nieuwswaardig genoeg vinden...
Linux time:
[ afbeelding ]
Blijkbaar wil de nieuwe Paus de onderhandelingen faciliteren:quote:
Investigation?quote:
Maar de niet aflatende stroom wartaal die Trump produceert is dan weer geen enkel probleemquote:Op dinsdag 20 mei 2025 08:53 schreef Beathoven het volgende:
Maar ook iets als dat bepaalde vertraging, een enkele verspreking etc van Biden als dementie werd aangeduid.
Subtiel is Zelensky wel. Iets van een kostuum aantrekken en de amerikanen bedanken.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 01:21 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Blijkbaar wil de nieuwe Paus de onderhandelingen faciliteren:
[ afbeelding ]
Oh dat heeft de Paus al gedaan. Daar had hij Trump niet voor nodig:
Zelensky meets Vance for first time since Oval Office showdown, discuss Istanbul peace talks, sanctions on Russia
[ afbeelding ]
Werkt een stuk beter zonder Trump's bemoeienis:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Altijd weer die hyperbolen , met wat leugens erin verpakt. Maar hij zal vast een dokter gevonden hebben die hem heeft laten 'acen'quote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 09:22 schreef KaheemSaid het volgende:
[ link | afbeelding ]
Belasting is diefstal maar de rentelasten moeten in de toekomst toch op één of andere manier bijelkaar gestolen worden.
Wacht, dankzij Musk's DOGE is dit toch niet nodig? Toch?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 09:22 schreef KaheemSaid het volgende:
[ link | afbeelding ]
Belasting is diefstal maar de rentelasten moeten in de toekomst toch op één of andere manier bijelkaar gestolen worden.
Dit inderdaad de totaal doorzichtige manier van met 2 maten meten door voornamelijk de rechtse media. Een ernstige vorm van propaganda gesponsord door de bezitters van deze media.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 09:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Maar de niet aflatende stroom wartaal die Trump produceert is dan weer geen enkel probleem
Maar of dat dementie is, is zeer de vraag.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 09:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Maar de niet aflatende stroom wartaal die Trump produceert is dan weer geen enkel probleem
Ja. En geen enkel probleem dus. Mensen snappen het verschil niet tussen schuld in je eigen valuta en schuld in een vreemde valuta. Amerika kan nooit failliet en zal zijn staatsschulden altijd kunnen afbetalen.quote:
En hup, naar El Salvador met dat tuig!quote:Op dinsdag 20 mei 2025 04:50 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Investigation?
Donald has grown soft.
Ik zou die lui gewoon meteen laten arresteren vanwege 'treason'.
Gisteren zei Trump dat ze triljoenen van het Midden Oosten hebben gekregen, maar op de een of andere manier willen ze toch de schulden met 5 triljoen verhogen. Je mag er toch wel vanuit gaan dat iemand bezig is met een hele simpele 'follow the money?'.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 09:22 schreef KaheemSaid het volgende:
[ link | afbeelding ]
Een groot probleem is dat men niet kan dweilen als de kraan openstaat. Maga passeert het ene na het andere schandaal moeiteloos. Als je dit hebt aangeduid is men al met het het maken van het volgende bezig.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:37 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Gisteren zei Trump dat ze triljoenen van het Midden Oosten hebben gekregen, maar op de een of andere manier willen ze toch de schulden met 5 triljoen verhogen. Je mag er toch wel vanuit gaan dat iemand bezig is met een hele simpele 'follow the money?'.
Ja, maar of het nou heel sluw of heel dom is (of een combinatie) maakt me niet eens heel veel uit. Het punt was meer dat die MAGA-minions een onsamenhangend optreden van Biden breed uitmeten terwijl ze bij het onnavolgbare gewauwel van Trump niet weten hoe snel ze elkaar kruislings moeten aftrekken.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 09:56 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Maar of dat dementie is, is zeer de vraag.
Trump z'n grootvader runde een bordeel. Z'n vader terroriseerde arme huurders. Donald Trump kreeg een kapitaal mee en is met die mentaliteit besmet. Die enorme lijst met fraude en aanklachten is omdat hij werkelijk denkt dat hij boven de wet hoort. En dan zoek je partijen op die deze wetten willen opblazen.
Nu werd het met de laatste rechtszaken hem erg heet onder de voeten. En dan is het presidentschap onder een dictatuur het beste om hem zelf te beschermen. Het gaat niet om het land, hij wil het gewoon zo lang mogelijk uitzingen. En dan is het handig dat Musk even iedere instantie die onderzoek naar hem doet kan opruimen met DOGE ook terwijl Vance en project 25 andere partijen grote plezieren doen.
Trump weet dat hij onzin verkoopt, maar het spelletje duurt te lang en dan vergeet je welke leugen je wanneer hebt ingezet. Hij wordt ouder en neemt genoegen met de kritiek, zolang hij daar maar zo lang mogelijk kan blijven zitten.
Qua democratische standaarden doet hij het buitengewoon slecht, maar op zijn eigen meetlat om uit de klauwen van justitie te blijven doet hij het meer dan uitstekend.
Ik heb sowieso het idee dat de crypto-industrie voor enorme economische problemen kan zorgen en het is vreemd dat hij vanaf dag 1 al wegkwam met zijn Trumpcoin (om over die van Melania nog te zwijgen). Een president mag geen persoonlijk financiële voordelen uit zijn functie halen en Trump doet het elke dag.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:53 schreef Monolith het volgende:
De hele verwovendheid van de Trumpjes en consorten met de cryptoindustrie is ook erg dubieus. De Economist had er een aardig stuk over deze week:
https://www.economist.com(...)of-american-politics
Dat geldt alleen voor democratische presidenten.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:55 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik heb sowieso het idee dat de crypto-industrie voor enorme economische problemen kan zorgen en het is vreemd dat hij vanaf dag 1 al wegkwam met zijn Trumpcoin (om over die van Melania nog te zwijgen). Een president mag geen persoonlijk financiële voordelen uit zijn functie halen en Trump doet het elke dag.
Sterker nog, hij heeft die munt gebruikt om zijn volgers te scammen.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:55 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik heb sowieso het idee dat de crypto-industrie voor enorme economische problemen kan zorgen en het is vreemd dat hij vanaf dag 1 al wegkwam met zijn Trumpcoin (om over die van Melania nog te zwijgen). Een president mag geen persoonlijk financiële voordelen uit zijn functie halen en Trump doet het elke dag.
Dat is allang zo. Weet je nog, een privédiner met de president voor de 20 grootste investeerders in zijn coin? Niet direct belastinggeld, maar diensten van de president kopen door in zijn (families) privévermogen te investeren is best bijzonder.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:02 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Dat geldt alleen voor democratische presidenten.
Ik denk wel dat er nog een flink schandaal gaat komen waar Trump & co miljarden aan belastinggeld overhevelen naar crypto coins via het platform dat ze zelf in beheer hebben. En ook dat zal de GOP gewoon verdedigen.
Niet alleen daar hè. Neem dit soort zaken:quote:Op dinsdag 20 mei 2025 14:17 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Dat is allang zo. Weet je nog, een privédiner met de president voor de 20 grootste investeerders in zijn coin? Niet direct belastinggeld, maar diensten van de president kopen door in zijn (families) privévermogen te investeren is best bijzonder.
quote:The Pakistan Crypto Council, which had been established by the finance minister in March to promote the “digital-asset” industry, was celebrating a tie-up with World Liberty Financial (WLF), a firm belonging to Mr Trump and his family. WLF promised to help Pakistan develop blockchain products, turning real-world assets into digital tokens, and to provide advice on the crypto industry more broadly. The precise details of the pact, including the financial terms, were not disclosed. India’s press interpreted the deal as an effort by Pakistan to win Mr Trump’s favour—an interpretation that became more awkward two weeks later when Mr Trump took credit for a ceasefire in a fast-escalating military conflict between India and Pakistan.
[..]
From a standing start a few months ago, the president’s family’s investments in crypto have been growing by the day. WLF, in which the Trump family owns a 60% stake, was launched in September. The firm announced a new stablecoin (a cryptocurrency pegged to the value of another asset, typically American dollars) in March. The coin, named USD1, already has a market capitalisation of more than $2bn, making it one of the largest dollar-pegged cryptocurrencies in the world.
Steve Witkoff, Mr Trump’s main foreign-policy fixer, is WLF’s “co-founder emeritus”; his son Zach Witkoff is a “co-founder”. Mr Trump himself is “chief crypto advocate”.
Another furore concerns the decision by MGX, an investment firm established by the government of Abu Dhabi, to use WLF’s USD1 as a vehicle to invest $2bn in Binance. The use of a cryptocurrency to fund such a large investment is in itself unusual. The commercial logic for using such a new and untested one is even less clear. But the benefit to WLF has been enormous: the transaction launched USD1 from obscurity to become the world’s seventh-largest stablecoin.
Het is bijzonder triest zelfs, maar ik sta er niet van te kijken bij de oranje dictator.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 15:32 schreef beefkeek het volgende:
Ik vind 't nogal droevig dat Biden's ziekte nu gebruikt wordt om nu alle beslissingen die onder de Biden administratie genomen zijn in twijfel te trekken:
Bekijk deze YouTube-video
Bij Johnson - dat ze maar vieze plaatjes op zn pc vinden en hij ervan overtuigd is dat hij naar de hel gaat. Wel 's een interview met 'm gezien waarin hij trots vertelde het surfgedrag van zijn hele gezin te monitoren en een wekelijks overzicht van alle geblokte afbeeldingen krijgt.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 15:37 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het is bijzonder triest zelfs, maar ik sta er niet van te kijken bij de oranje dictator.
Overigens gun ik die machtsgeile en nepchristelijke smoel van een Johnson wel wat blunt force trauma.
Als we allemaal maar over Biden praten, die momenteel totaal irrelevant is, praten we niet over:quote:Op dinsdag 20 mei 2025 15:32 schreef beefkeek het volgende:
Ik vind 't nogal droevig dat Biden's ziekte nu gebruikt wordt om nu alle beslissingen die onder de Biden administratie genomen zijn in twijfel te trekken:
Dat is toch niet meer dan logisch, we kunnen immers niet zeker weten of hij überhaupt die beslissingen heeft genomen. Dat hij seniel was staat niet eens meer ter discussie.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 15:32 schreef beefkeek het volgende:
Geldt dat dan ook voor al die presidenten voor hem?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:40 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat is toch niet meer dan logisch, we kunnen immers niet zeker weten of hij überhaupt die beslissingen heeft genomen. Dat hij seniel was staat niet eens meer ter discussie.
Voor pardons zijn niet eens handtekeningen nodig:quote:Biden is not the first U.S. president to use an autopen. Presidents Barack Obama, John F. Kennedy and Thomas Jefferson used autopens or mechanized signing devices.
We found universal agreement among legal scholars that the Constitution doesn't require a pardon's direct human signing, and subsequent judicial decisions and legal memoranda support an autopen's use for similar purposes. Legal scholars also agreed that there is no constitutional mechanism to overturn pardons once granted.
Trump zelf:quote:The pardon portion of the Constitution's Article II, Section 2, Clause 1 says the president has the power to grant pardons, but makes no mention of "sign" or "signature." More than a half-dozen constitutional law experts told PolitiFact they see no restriction in the Constitution on the use of an autopen.
"The president possesses the power to pardon, but there is no specification (unlike for signing of bills) that this pardon be in writing," said Bernadette Meyler, a Stanford University scholar of British and American constitutional law. "Hence it is not clear that a signature would even be required, as the decision to pardon could be oral rather than written."
By comparison, Article I, Section 7 says that bills that pass the House and Senate shall be "presented to the President of the United States; If he approves he shall sign it."
Het gaat er niet om hoe het is getekend, de vraag is wie er heeft getekend. De president is gekozen om beslissingen te nemen, als blijkt dat hij niet in staat was om beslissingen te nemen dan moeten we vaststellen wie die beslissingen wel nam namens de president en dan is er een sterk argument om die beslissingen terug te draaien. Hoe sneu ik het ook vind voor die man, dit is de schuld van de democraten zelf. Een blinde vink kon zien dat de beste man dementerende was maar men koos er voor om te liegen met allerlei gevolgen van dien.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:48 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Geldt dat dan ook voor al die presidenten voor hem?
Er is geen enkel bewijs dat Biden 'seniel' is.
Fact-checking Trump's claim that Biden pardons are 'void' because he used an autopen
[..]
Voor pardons zijn niet eens handtekeningen nodig:
[..]
Uit niets is gebleken dat Biden niet in staat was de juiste beslissingen te nemen.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:00 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het gaat er niet om hoe het is getekend, de vraag is wie er heeft getekend. De president is gekozen om beslissingen te nemen, als blijkt dat hij niet in staat was om beslissingen te nemen dan moeten we vaststellen wie die beslissingen wel nam namens de president en dan is er een sterk argument om die beslissingen terug te draaien. Hoe sneu ik het ook vind voor die man, dit is de schuld van de democraten zelf. Een blinde vink kon zien dat de beste man dementerende was maar men koos er voor om te liegen met allerlei gevolgen van dien.
Tja, zelfs zijn eigen partijgenoten en democratisch gezinde media bevestigen het.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:11 schreef HeatWave het volgende:
Uit niets is gebleken...
Maar DRUMPFFFFF!!!!
TDS, het bestaat, zie wederom het bewijs.
Jon Stewart maakt dit weer zo goed belachelijkquote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:43 schreef xpompompomx het volgende:
Heel Biden's mentale staat is één grote whataboutism om het maar niet over de oranje narcist te hebben.
TDS is real.
Ja, zeg het even wat harder tegen Nancy en George!quote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:43 schreef xpompompomx het volgende:
Heel Biden's mentale staat is één grote whataboutism om het maar niet over de oranje narcist te hebben.
TDS is real.
Dat probleem is er niet. Reagan had darmkanker en is daarvoor geopereerd tijdens zijn presidentschap en is nog 4 jaar lang president geweest daarna.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 22:01 schreef Vis1980 het volgende:
Zo en dan nu natuurlijk de vraag: Ik lees dat mensen zogenaamd over de rooie zijn over het 'misschien stilhouden' van Biden's kankerdiagnose. Ik vroeg mij af, wat is het probleem als een president een kankerdiagnose krijgt?
Van Gaal had er ook een, terwijl hij bondscoach was.
Tapper: 'You will not believe what we found out!'quote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:24 schreef V. het volgende:
[..]
Jon Stewart maakt dit weer zo goed belachelijk![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 22:31 schreef GarlandBriggs het volgende:
BDS is domme afleiding zodat het niet teveel over dit gaat:
https://www.bbc.com/news/articles/cx2jxn8m88ro
quote:The 1,116-page bill - officially known as the One Big Beautiful Bill Act -
Crybaby-in-chiefquote:Op dinsdag 20 mei 2025 23:02 schreef Salina het volgende:
Nou, die one big beautiful Bill zou volgens Trump alleen de Republikeinse gouverneurs mogen helpen en niet de Democratische, schijnbaar.
Trump says 'big bill' should only help GOP states: 'Don't want to benefit Dem governors'
Het zal je president wezen joh. Afzetten die hap.
Je zou zeggen dat zo'n woord met twee lettergrepen wel haalbaar is.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 23:20 schreef Kijkertje het volgende:
Bij het volgende PR-optreden van Trump (hij doet niets anders):
https://bsky.app/profile/atrupar.com/post/3lpmvntql6s2y
[ afbeelding ]
Uh uh hij heeft niet zo'n uitgebreide vocabulaire.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 23:22 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat zo'n woord met twee lettergrepen wel haalbaar is.
In 'The President' seizoen 2 benoemt hij zijn eigen 'beste' officials.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 23:44 schreef Szura het volgende:
Oh dus dat is waarom ze Hegshit hadden aangekondigd voor vanavond, een proletendome in plaats van dat ze hem eindelijk eens a la The Apprentice op straat zouden dumpen.
Van CNN. https://edition.cnn.com/p(...)sident-news-05-20-25quote:House Republicans pointed fingers at each other today as sticking points leave both moderates and hardliners declining to say if they’ll ultimately vote for President Donald Trump’s major policy bill, even after the president came to Capitol Hill to rally support and urge unity in the conference.
Here’s what some Republicans are saying:
Rep. Don Bacon: “We have to defend against it, because they’re, in a sense, putting poison pills in that won’t pass. That’s what the president’s saying. So I hope they heed the president, I hope they listen to him,” the swing district Republican told CNN, referring to changes to the federal-state cost sharing system and other provisions to roll back Medicaid.
Rep. Ralph Norman: A hardliner who sits on the House Rules Committee, would not say if he’s going to vote to advance the bill, calling his support “a moving target” and explaining that he wants to see changes to a state and local tax deductions (SALT) cap paid for if they’re included.
Rep. Andy Ogles told CNN: “I would say that if the vote were held right now, it dies a painful death.”
Rep. Keith Self: Asked if he’s still a “no” on the bill, the hardliner said, “we haven’t made the corrections yet.”
Rep. Troy Nehls: The Trump ally warned that opposing the bill could come back to haunt GOP members. “Here’s an opportunity under a unified government, meaning control, Republican control, to get the tax cuts, to get so many great things, and if there’s one or two issues that you don’t agree with, well I’m going to tank the bill. That’s not healthy,” Nehls said, adding that the constituents of the hardliner representatives may raise questions about this approach.
Rep. Thomas Massie: The Kentucky Republican, whom Trump threatened with a primary earlier in the day over his defiance to the bill, said he wasn’t worried that his voters would listen to Trump and that he had a “fairly cordial” interaction with the president. Asked if Trump’s threat would force him to fall in line to support the bill, Massie laughed and said, “no.”
Rep. Mike Lawler: The New York Republican accused House Speaker Mike Johnson and another key Republican committee leader of trying a last-minute maneuver to force lawmakers supportive of a higher cap on state and local tax deductions to support the bill. “I’m not going to sacrifice my constituents and throw them under the bus in a bad faith negotiation,” Lawler said.
Nu kan ik maar weinig dingen bedenken die Trump beter deed of doet dan Biden.quote:Op woensdag 21 mei 2025 01:12 schreef MoreDakka het volgende:
Even terug naar de echte politiek:
[..]
Van CNN. https://edition.cnn.com/p(...)sident-news-05-20-25
Trump heeft zich er nu persoonlijk mee bemoeid maar het lijkt er niet op dat hij mensen in beweging kan brengen. Johnson wil dit allemaal gedaan hebben voor Memorial Day (een arbitraire deadline die er alleen maar is om druk te zetten) maar ik heb er een hard hoofd in dat het gaat lukken voor die tijd. Dan begint de zomer en wordt onderhandelen ook moeilijker.
Dit deed Biden toch echt beter met zijn verdeelde coalitie in 2021.
Het is inderdaad belangrijker dat we Ron Filipowski de ruimte geven om de indeling van de dagelijkse berichtgeving van CNN aan te vallen. Dat is pas nieuws.quote:Op woensdag 21 mei 2025 01:49 schreef Kijkertje het volgende:
Trump's Big Beautiful Budget Bill is nog maar net door de House Budget Committee goedgekeurd (na heel veel vijven en zessen) en heeft dus nog een hele lange weg te gaan in het Congres ...
De media hebben belangrijker zaken aan hun hoofd.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |