Wat zou er aan gedaan moeten worden dan? Een ban? Omdat je het niet met hem eens bent ofzo?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 18:15 schreef bianconeri het volgende:
Omdat jullie niets aan het welbekende probleem doen?
Terwijl dat wel zou moeten (is jullie taak namelijk)
Moet je hen vragen...quote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:19 schreef vosss het volgende:
[..]
En klaarblijkelijk op de payroll om hier zulke dingen te vertellen.
Easy money wel. Iemand een idee die weet hoeveel knatsers dat oplevert?
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 18:15 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Omdat jullie niets aan het welbekende probleem doen?
Terwijl dat wel zou moeten (is jullie taak namelijk)
quote:
Ja, idd.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 18:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wat zou er aan gedaan moeten worden dan? Een ban? Omdat je het niet met hem eens bent ofzo?
Gewoon ouderwets getrol. Die kerels lopen hier veelal al decennia rond en weten dat hier fors op gehapt wordt. Gewoon stoppen met voederen is echt het beste.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 18:18 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Moet je hen vragen...
En ja payroll, waarom zou iemand anders zoveel typische fake Russische propaganda hier dumpen?
Dan laat je mensen onbegrensd desinformatie spuien zonder weerwoord.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 18:22 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Gewoon ouderwets getrol. Die kerels lopen hier veelal al decennia rond en weten dat hier fors op gehapt wordt. Gewoon stoppen met voederen is echt het beste.
Eens, dat voelt kut. Maar als ze geen aandacht meer krijgen, dan gaat de lol er vanzelf af.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 18:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan laat je mensen onbegrensd desinformatie spuien zonder weerwoord.
Maar wat is jouw definitie van een trol dan? Iemand die het niet met jouw standpunten eens is? Of met die van de een of andere politieke partij?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Sinds de Arabische Lente word FOK! geteisterd door politieke trollen met een agenda. Het werd heel duidelijk toen verschillende users het regime van Ghadaffi begonnen te verdedigen en het is niet meer opgehouden. Corona-trollen, klimaat-trollen, Syrië-trollen, neo-liberalisme-trollen, anti-woke trollen en Rusland-trollen. Die vinden FOK! allemaal belangrijk genoeg om daar energie en waarschijnlijk ook geld in te steken. .
Het gaat ze niet om de lol. Desinformatie verspreiden is het doel. Het zijn geen klassieke trollen.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 18:34 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Eens, dat voelt kut. Maar als ze geen aandacht meer krijgen, dan gaat de lol er vanzelf af.
Mijn hemel. Zoeken users jou op om mij te bannen ?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:14 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik snap het niet. Bij ons klagen over een user of posts, klagen dat we niks doem, vervolgens hele pagina's gaan kibbelen met en over datzelfde probleem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
Eens.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 18:35 schreef LXIV het volgende:
[..]
Maar wat is jouw definitie van een trol dan? Iemand die het niet met jouw standpunten eens is? Of met die van de een of andere politieke partij?
Het gaat mij er eerder om hoe iemand een discussie voert (op de man spelen, onwaarheden, jennen, treiteren) dan wat zijn standpunten zijn om iemand een trol te noemen.
Het bereik van deze band is denk ik wel iets groter dan dat van php op fok!quote:Op vrijdag 16 mei 2025 16:36 schreef Spablauw214 het volgende:
https://x.com/Oksii33/status/1923369152300933492
Geinig draadje over hoe propaganda werkt. In dit geval de Russische band Little Big, die in 2020 mee zou doen aan het ESF. Ze zouden anti-oorlog zijn, blijkt niks van te kloppen.
@:momo
Er wordt hier wel meer fakenews geplaatst en dat is nmm geen reden om iemand te bannen.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 18:19 schreef bianconeri het volgende:
Ja, idd.
Niemand is het met hem eens. En het gaat niet om het "niet eens zijn". Het gaat om het constant liegen en bedriegen. En het dagelijks aantoonbaar valse Russische propaganda dumpen hier.
Dat kan ook weer onderuit gehaald worden, desinformatie. En dat moeten we vooral blijven doen.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 18:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het gaat ze niet om de lol. Desinformatie verspreiden is het doel. Het zijn geen klassieke trollen.
Je zou eens moeten weten... Ik ben geen programmeur van beroep. Ik heb een totaal ander beroep.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 16:45 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Ja en wss ga ik en anderen dan weer happen...
"Gelukkig" weinig tijd voor Fok tijdens het bekwaam worden in Python code schrijven.. mss wat voor @:phpmystyle
Ik geloof best wel dat Rusland wil betalen wanneer je een bekend influencer bent met > 2 miljoen volgers op X. Dan heeft het misschien een meetbaar effect. Niet wanneer je af en toe in deze cirkle-jerk op een obscuur Nederlands subforum post.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 18:18 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Moet je hen vragen...
En ja payroll, waarom zou iemand anders zoveel typische fake Russische propaganda hier dumpen?
Neuh, daarvoor lopen ze hier echt al te lang rond…quote:Op vrijdag 16 mei 2025 18:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het gaat ze niet om de lol. Desinformatie verspreiden is het doel. Het zijn geen klassieke trollen.
Eens, jullie doen dit gewoon gratis.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 18:41 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik geloof best wel dat Rusland wil betalen wanneer je een bekend influencer bent met > 2 miljoen volgers op X. Dan heeft het misschien een meetbaar effect. Niet wanneer je af en toe in deze cirkle-jerk op een obscuur Nederlands subforum post.
"Jullie"?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 18:42 schreef KareldeStoute het volgende:
Eens, jullie doen dit gewoon gratis.
Hoe betaal je dat in godsnaam uit aan de begunstigde? Mensen die pro Kremlin informatie plaatsen worden met argusogen gevolgd.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 18:41 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik geloof best wel dat Rusland wil betalen wanneer je een bekend influencer bent met > 2 miljoen volgers op X. Dan heeft het misschien een meetbaar effect. Niet wanneer je af en toe in deze cirkle-jerk op een obscuur Nederlands subforum post.
Ad Verbrugge. Ook al zo’n vatnik. Met z’n “de Russen waren ook slachtoffer van de Holodomor”quote:Op vrijdag 16 mei 2025 18:47 schreef phpmystyle het volgende:
Willem van Middelkoop in gesprek met Verbrugge.
Oekraïne zal ook wel even aangeraakt worden:
Bekijk deze YouTube-video
Klinkt wel als vooruitgang. Lees ook het een en ander over een 'nieuwe rol van rusland op de Europese gasmarkt'. Ik ben enigzins van het credo dat geld niet stinkt als het idealogische wringt.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 16:22 schreef michaelmoore het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)ngenen-uit-te-ruilen
[..]
[..]
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)ump-na-vredesoverleg
[..]
[ afbeelding ]
En is dat verboden ofzo?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 18:19 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ja, idd.
Niemand is het met hem eens. En het gaat niet om het "niet eens zijn". Het gaat om het constant liegen en bedriegen. En het dagelijks aantoonbaar valse Russische propaganda dumpen hier.
Er is nooit opgetreden tegen insinuaties dat de Russen NS2 hebben opgeblazen om maar een voorbeeld te noemen. Ik vind dat er tegen dat soort misinformatie best opgetreden mag - of misschien wel moet - worden.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:41 schreef inslagenreuring het volgende:
Als hier allerlei van die onware NAFO tweets worden gepost hoor je voor de rest niemand.
Beetje hypocriet wel.
Er zijn hier ook tweets geplaatst dat er een coup gaande zou zijn in Rusland, of de helikopter van Poetin neer is gestort.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Er is ooit nooit opgetreden tegen insinuaties dat de Russen NS2 heeft opgeblazen om maar een voorbeeld te noemen. Ik vind dat er tegen dat soort misinformatie best opgetreden mag - of misschien wel moet - worden.
De mooiste was ooit een speculatie dat Poetin overspannen zou zijn omdat ie zich een aantal dagen niet liet zien in het openbaarquote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:47 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Er zijn hier ook tweets geplaatst dat er een coup gaande zou zijn in Rusland, of de helikopter van Poetin neer is gestort.
Als je schaamteloos posts maakt van Oekraïne trolletjes moet je zelf gewoon je waffel houden over legitimiteit van andere posts of users.
Ja weet je, ik kan een hele lijst met bronnen plaatsen waaruit blijkt dat die Verbrugge een clown is, maar daar reageer je toch niet op. Dus ik begin er ook niet meer aan.quote:
Ongeneselijk ziek, nog 2 maanden te leven, al meermaals gehoord.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De mooiste was ooit een speculatie dat Poetin overspannen zou zijn omdat ie zich een aantal dagen niet liet zien in het openbaar
Waar blijkt dat dan uit? Maak het eens concreet en kom met bewijs dat hij een betaalde Kremlin trol is.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:29 schreef KareldeStoute het volgende:
Ja, ook Lowietje doet hard zijn best.
En dat zal allemaal het topje van de ijsberg zijn qua onzin.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De mooiste was ooit een speculatie dat Poetin overspannen zou zijn omdat ie zich een aantal dagen niet liet zien in het openbaar
Godswonder dat die nog leeft.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ongeneselijk ziek, nog 2 maanden te leven, al meermaals gehoord.
Wat moeten ze dan doen? Met je "optreden". De KGB bellen zodat een user uit het raam gepleurd kan worden?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Er is nooit opgetreden tegen insinuaties dat de Russen NS2 hebben opgeblazen om maar een voorbeeld te noemen. Ik vind dat er tegen dat soort misinformatie best opgetreden mag - of misschien wel moet - worden.
Klopt. Maar in de echte wereld heb je figuren zoals een Paternotte of Beatrice de Graaf die maar wat graag een ministerie van de Waarheid zouden willen oprichten.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:58 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
En dat zal allemaal het topje van de ijsberg zijn qua onzin.
Zolang er nog geen ministerie van waarheid is om te bepalen wat "de waarheid" is. Hoef je dat niet te laten bepalen door een paar hansworsten op Fok!.
Vanmiddag gemist?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:58 schreef Lospedrosa het volgende:
Mooie is, er komt hier weleens een echte Kremlin trol, die Erno nog wat.
En dan zegt niemand wat.
Ironisch wel dat het nooit meer langskomt op dit moment, maar paar jaar geleden was het nog "Parkinsonhoofd blabla"quote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zit natuurlijk wel een verschil tussen een tweet plaatsen van iemand wat potentieel vals nieuws is of zelf valse beweringen maken.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:47 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Er zijn hier ook tweets geplaatst dat er een coup gaande zou zijn in Rusland, of de helikopter van Poetin neer is gestort.
Als je schaamteloos posts maakt van Oekraïne trolletjes moet je zelf gewoon je waffel houden over legitimiteit van andere posts of users.
Dat was een theorie die zelfs door vriendjes van ome Vlad geopperd werdt. "Zou ie ziek zijn en zijn plek in de historie willen veilig stellen"quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:00 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ironisch wel dat het nooit meer langskomt op dit moment, maar paar jaar geleden was het nog "Parkinsonhoofd blabla"
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20220627_94121066quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:03 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Dat was een theorie die zelfs door vriendjes van ome Vlad geopperd werdt. "Zou ie ziek zijn en zijn plek in de historie willen veilig stellen"
Maar helaas bleef het bij een theorie..
Zeker weten we niks. Hoewel, toen we zeker wisten dat Biden aan het aftakelen was werd eenieder die dat zei door de media voor gek uitgemaakt. Biden was enorm scherp van geest en lichamelijk nog erg kwiek.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:07 schreef Spablauw214 het volgende:
Of hij in werkelijkheid doodziek is weten we simpelweg niet. Tito is ook 2 jaar in leven gehouden omdat ze bang waren dat de tyfus uit zou breken na zijn overlijden.
Dat gebeurde uiteindelijk ook, maar toch.
Ik had het over de algemene tedens toendertijd, dus leuk dat je een claim van één persooon vind...quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20220627_94121066
Ze zullen alles blijven ontkennen totdat naar buiten wordt gebracht dat hij dood is in ieder geval. Dus dat gespeculeer heeft weinig zin.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zeker weten we niks. Hoewel, toen we zeker wisten dat Biden aan het aftakelen was werd eenieder die dat zei door de media voor gek uitgemaakt. Biden was enorm scherp van geest en lichamelijk nog erg kwiek.
Mensen hier werden ook heel boos als je zei: Biden die demente gast.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zeker weten we niks. Hoewel, toen we zeker wisten dat Biden aan het aftakelen was werd eenieder die dat zei door de media voor gek uitgemaakt. Biden was enorm scherp van geest en lichamelijk nog erg kwiek.
Joh ga je eens gedragen als een volwassen kerel. Lees gewoon even terug.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja.
Heb soms wel wat beters te doen. Maar zucht…wat was er vanmiddag Hans?
Wat terug?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:15 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Joh ga je eens gedragen als een volwassen kerel. Lees gewoon even terug.
Ik zeg toch juist dat ze het gratis doen? En voor bewijs dat ze trolletjes zijn, daarvoor hoef je slechts hun postgedrag een beetje door te nemen.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
Waar blijkt dat dan uit? Maak het eens concreet en kom met bewijs dat hij een betaalde Kremlin trol is.
Misschien dat ik je misschien niet goed begrijp. Maar bedoel je dat je het wellicht zo kan zijn dat Poetin dood is maar dat dat verzwegen wordt en dat de persoon Poetin die we op TV zien een dubbelganger is?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:15 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ze zullen alles blijven ontkennen totdat naar buiten wordt gebracht dat hij dood is in ieder geval. Dus dat gespeculeer heeft weinig zin.
Welk verschil dan, en waarom zou het een zwaarder wegen dan het ander?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:00 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Zit natuurlijk wel een verschil tussen een tweet plaatsen van iemand wat potentieel vals nieuws is of zelf valse beweringen maken.
Van wie concreet? Of ook hier weer vooral verzinsels van je?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dement wil ik hem niet noemen, maar het was duidelijk een man die hoog bejaard was en geen materiaal meer was voor het vervullen van het hoogste ambt. Of beelden dat Biden dwalende was op een podium bagatelliseren.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mensen hier werden ook heel boos als je zei: Biden die demente gast.
Kan ik hier genoeg voorbeelden van geven.
Ook heb ik hele discussies met de hele kliek over je heen gehad over NS2, dat Rusland geen logische dader zou zijn voor het opblazen omdat dat hun totaal geen voordeel zou opleveren.
Was het weer Kremlin Trol enzovoorts.
Goede voorbeelden van hoe het achteraf toch blijkt dat ik het eigenlijk altijd wel bij het goede eind heb.
Jammer dat je hem niet gevraagd hebt om 1183 topics door te akkeren voor de concrete posts.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:18 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Van wie concreet? Of ook hier weer vooral verzinsels van je?
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20220627_94121066quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:18 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Van wie concreet? Of ook hier weer vooral verzinsels van je?
Noem je dat gewoon vragen? Ben ffs geen klein knd of compleet achterlijjk..quote:
Wederom verzinseltjes dus van de roebelhoeren.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:21 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Jammer dat je hem niet gevraagd hebt om 1183 topics door te akkeren voor de concrete posts.
Er zijn er hier een paar heel eager om bagger over Rusland te posten, dat hoeft dan niet per se als paalboven water te staan. Lees: ik geef dus geen waardeoordeel.
Oké.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:27 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Wederom verzinseltjes dus van de roebelhoeren.
Ik neem aan dat China daar een ambassade heeft.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:29 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Oké.
Staan er al Chinezen in Kiev?
Dat niet, ik denk wel dat hij nog in leven is. Maar het Kremlin zal altijd zeggen dat het dik voor mekaar is met de sterke man, totdat hij in één keer dood is.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Misschien dat ik je misschien niet goed begrijp. Maar bedoel je dat je het wellicht zo kan zijn dat Poetin dood is maar dat dat verzwegen wordt en dat de persoon Poetin die we op TV zien een dubbelganger is?
Fuck it, ik reageerde even uit wat emotie die niet eens specifiek met jou te maken had.quote:
Zaken zoals aambeien, angstaanvallen, schimmelnagel, botox behandelingen zullen ze niet melden. Als het een ziekte is die voor zichtbaar en merkbaar is voor het grote publiek dan zullen ze daar de bevolking dat wel langzaam gaan melden.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:34 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Dat niet, ik denk wel dat hij nog in leven is. Maar het Kremlin zal altijd zeggen dat het dik voor mekaar is met de sterke man, totdat hij in één keer dood is.
Jij was toch een grote vriendelijke reus?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:36 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Fuck it, ik reageerde even uit wat emotie die niet eens specifiek met jou te maken had.
Maar vanmiddag is de belg gewoon van repliek bediend.
Tevens kap ik met reageren op onzin. Het heeft geen zin, het irriteert met mateloos maar de Block functie lost dat wel op.
Heel soms niet meer.. work in progress zeg maar...quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij was toch een grote vriendelijke reus?
Als iemand een tweet plaatst betekent het niet dat die persoon weet dat het vals nieuws is of dat ze het überhaupt eens zijn met de inhoud. Die kan je hier ook neerzetten om de discussie daarover te openen. Poetin's ziekte en de ernst ervan is daar een mooi voorbeeld van, die geruchten gingen destijds flink rond dus logisch dat het hier terecht komt.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:18 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Welk verschil dan, en waarom zou het een zwaarder wegen dan het ander?
Het trackrecord is niet best. Brezjnev takelde compleet af maar de media bleven alles ontkennen tot het echt niet meer ging. Dat zal nu ook wel weer gaan gebeuren.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zaken zoals aambeien, angstaanvallen, schimmelnagel, botox behandelingen zullen ze niet melden. Als het een ziekte is die voor zichtbaar en merkbaar is voor het grote publiek dan zullen ze daar de bevolking dat wel langzaam gaan melden.
Een keer fake news plaatsen is wat anders dan de hele dagen door doelbewust Russische propaganda te plaatsen.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 18:39 schreef AchJa het volgende:
[..]
Er wordt hier wel meer fakenews geplaatst en dat is nmm geen reden om iemand te bannen.
iemand die steeds herhaalt dat Poetin aan judo doet en heel stoer isquote:Op vrijdag 16 mei 2025 18:35 schreef LXIV het volgende:
[..]
Maar wat is jouw definitie van een trol dan? Iemand die het niet met jouw standpunten eens is? Of met die van de een of andere politieke partij?
Het gaat mij er eerder om hoe iemand een discussie voert (op de man spelen, onwaarheden, jennen, treiteren) dan wat zijn standpunten zijn om iemand een trol te noemen.
Klopt, of Jeltsin is ook lang het hand boven het hoofd gehouden. Maar wij in het Westen hebben ook wel een lijst die loopt van Biden tot aan Jean Claude Juncker een alles wat daar tussen zit.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:45 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Het trackrecord is niet best. Brezjnev takelde compleet af maar de media bleven alles ontkennen tot het echt niet meer ging. Dat zal nu ook wel weer gaan gebeuren.
Dat Poetin z’n halve porem heeft laten verbouwen daar twijfelt natuurlijk niemand aan verder.
Mafkezen als Jean Claude van Dam en Steven Seagal zijn ook helemaal Kremlin vrienden hè?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt, of Jeltsin is ook lang het hand boven het hoofd gehouden. Maar wij in het Westen hebben ook wel een lijst die loopt van Biden tot aan Jean Claude Juncker een alles wat daar tussen zit.
Ik ben wel benieuwd hoe het Kremlin - en Poetin zelf - met ziekte en merkbare lichamelijke verzwakking om zullen gaan. Enerzijds denk ik dat ze wijs genoeg zijn en snappen dat je dat niet kan verbloemen, anderzijds hebben ze best wel een trots en eer...
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 18:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mijn hemel. Zoeken users jou op om mij te bannen ?Dat zie je toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
Sowieso hoe kan het Kremlin nog vrienden hebben als het zo vreselijk instituut isquote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mafkezen als Jean Claude van Dam en Steven Seagal zijn ook helemaal Kremlin vrienden hè?
Bijzonder.
Of waren het nou andere B acteurs?
Het is meer dat ik het merk als ik ineens weer zie dat mijn account geblokkeerd is.quote:
Gérard Depardieu, van Dam was alleen bij die Kadirov geweest geloof ik.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mafkezen als Jean Claude van Dam en Steven Seagal zijn ook helemaal Kremlin vrienden hè?
Bijzonder.
Welke sancties zal de EU op tafel leggen dat Rusland met grote schrik en angst zich naar de onderhandelingstafel zal spoeden?quote:„Als Poetin niet bang was geweest om naar Turkije te komen hadden we een echte kans om belangrijke stappen te zetten richting het beëindigen van de oorlog”, zei Zelenski vanuit Albanië. Volgens NAVO-baas Mark Rutte is het „een grote fout„ van Poetin om een lage delegatie te sturen.
Van Damme ook al? Heb je daar een voorbeeld van?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bijzonder.
Ja want dat doe ik in opdracht van users en niet vanwege je posts.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het is meer dat ik het merk als ik ineens weer zie dat mijn account geblokkeerd is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
Joran van der Sloot is ook getrouwd toen die al in de bak zat na minstens 2 moorden. Sommige mensen lijkt het weinig uit te maken.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Sowieso hoe kan het Kremlin nog vrienden hebben als het zo vreselijk instituut is
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:02 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ja want dat doe ik in opdracht van users en niet vanwege je posts.Als maar genoeg users klagen dan moet je beschikken over een sterke geest om je niet te laten beïnvloeden. Helaas is dat maar weinigen gegeven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
Kost me geen rimpel.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als maar genoeg users klagen dan moet je beschikken over een sterke geest om je niet te laten beïnvloeden. Helaas is dat maar weinigen gegeven.
Strijder.quote:
Niks mis met botox, fillers, tanning, én voldoende sport op z'n tijd.quote:
Vreemd genoeg spoort "de Rus" Dolph Lundgren dan weer wel redelijk.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bijzonder.
Kortom, niks concreets.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:17 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Ik zeg toch juist dat ze het gratis doen? En voor bewijs dat ze trolletjes zijn, daarvoor hoef je slechts hun postgedrag een beetje door te nemen.
Het is aan de lezer/ontvanger om eea te beoordelen op waarheid.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:46 schreef bianconeri het volgende:
Een keer fake news plaatsen is wat anders dan de hele dagen door doelbewust Russische propaganda te plaatsen.
Fake news zal vaak met goede bedoelingen zijn, wat hij doet is gewoon bewust al die leugens en haat voor het Westen planten.
Laat het vwb @LXIV maar zien dan.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:19 schreef KareldeStoute het volgende:
Best wel eigenlijk. Als je niet ziet hoe die jongens zich gedragen, dan ben je wel erg blind.
Hij kan alleen morele support toezeggen. De rest is allemaal afhankelijk van de politieke wil.quote:
Nederland heeft zich enkele jaren terug als een van de eersten met flinke orders bij leveranciers gemeld en helaas voor je gaan die fabrieken nu als een malle dus ik vrees voor je dat we weldegelijk materieel kunnen sturen. Het spijt me voor je. Ik vrees dat nog heel wat Russen dankzij ons aan stukken zullen worden gereten, gillend om hun moedertjes.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 23:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hij kan alleen morele support toezeggen. De rest is allemaal afhankelijk van de politieke wil.
Militaire support is sowieso lachwekkend gezien de deplorabele materiële positie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |