Ik kan me toch niet voorstellen dat de Russen dit expres zouden doen zeg. Poetin ziet er nog wel zo gezond uit tegenwoordig.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:57 schreef ExTec het volgende:
Er heeft weer een of andere generaal een foutje gemaakt mensen. Putin zit weer met tranen in z'n ogen in z'n bunker.
[ x ]
Tuurlijk wel. Voormalig sovjet staat.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:06 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Alleen heeft Rusland daar 0,0 over te zeggen.
Ah mooi, dan hebben wij nog wat te zeggen over Indonesi.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 14:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Voormalig sovjet staat.
Mwah.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 14:30 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ah mooi, dan hebben wij nog wat te zeggen over Indonesi.
NY, belgie.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 14:30 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ah mooi, dan hebben wij nog wat te zeggen over Indonesi.
Juist daarom heeft Rusland niet meer over Oekrane te zeggen.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 14:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Voormalig sovjet staat.
"We didn't start the fire" - Billy Joelquote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:22 schreef ExTec het volgende:
[..]
Is het niet een vorm van kortzichtigheid om te veronderstellen dat hoe we nu het e.e.a. doen heulemaal nooit meer gaat veranderen....?
Alsof de wereld begon toen onze generaties het levenslicht zagen, ofzo?
Sinds de Arabische Lente word FOK! geteisterd door politieke trollen met een agenda. Het werd heel duidelijk toen verschillende users het regime van Ghadaffi begonnen te verdedigen en het is niet meer opgehouden. Corona-trollen, klimaat-trollen, Syri-trollen, neo-liberalisme-trollen, anti-woke trollen en Rusland-trollen. Die vinden FOK! allemaal belangrijk genoeg om daar energie en waarschijnlijk ook geld in te steken. .quote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:11 schreef LXIV het volgende:
Net alsof Putin die 10 vaste users die in dit topic op het Fok! Forum komen iets zou interesseren!
Er wordt helemaal niet op de man gespeeld. Er is al reeksen lang discussie met php gevoerd. En ik concludeer uit al die discussies dat hij pro-Rusland is.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:11 schreef LXIV het volgende:
[..]
[..]
Het is wel allemaal heel vermoeiend hoor, dat gebash op php. Dit is nu eenmaal een discussieforum, daar horen mensen met verschillende meningen. Echt iedere keer wordt op de man gespeeld ipv dat er inhoudelijk wordt ingegaan.
Verder is de insinuatie dat php een betaalde Russische trol zou zijn ronduit belachelijk. Net alsof Putin die 10 vaste users die in dit topic op het Fok! Forum komen iets zou interesseren! Het geeft dat jullie net zo weinig kaas gegeten hebben van benvloeding als van militaire zaken.
Tot slot zijn de Posts van php vaak wel apart, maar eigenlijk nooit haatzaaiend, beledigend of op de man. Zoals de Posts van de gelukkig verdwenen spicyhaggis wel vaak waren.
Ja en?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:05 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Er wordt helemaal niet op de man gespeeld. Er is al reeksen lang discussie met php gevoerd. En ik concludeer uit al die discussies dat hij pro-Rusland is.
Ok dus hij is volgens jou pro Russisch.quote:
Het is zeker een big deal.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:10 schreef vosss het volgende:
[..]
Ok dus hij is volgens jou pro Russisch.
Nou en zeg ik dan. Het is niet alsof hij willekeurige Oekranse vrouwen aan het verkrachten en vermoorden is toch.
Dus nou en, big deal.
Hey ieder het zijne nietwaar? Zo lang we elkaar de koppen niet inslaan leven en laten leven ja tochquote:
Hij praat dat echter wel goed, dat is ook niet best.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:10 schreef vosss het volgende:
[..]
Nou en zeg ik dan. Het is niet alsof hij willekeurige Oekranse vrouwen aan het verkrachten en vermoorden is toch.
Dus nou en, big deal.
Hij krijgt geld ja? En hij, of Poetin zelf, stuurt jou maandelijks een afschrift van z'n rekening of wat is deze?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:13 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Hij praat dat echter wel goed, dat is ook niet best.
Hij ontkent ook constant alles wat Rusland doet en krijgt geld om hier Russische staatspropaganda te dumpen.
Echt h.quote:
De helaasheid der dingen.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:14 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik snap het niet. Bij ons klagen over een user of posts, klagen dat we niks doem, vervolgens hele pagina's gaan kibbelen met en over datzelfde probleem.
Ik begin niet he. Ik zeg louter nou en dat iemand er klaarblijkelijk een andere mening op na houdt.quote:
Hij kan alleen echt oprecht niet geloven dat dat verkrachten en vermoorden echt gebeurt.. of als het gebeurt dat dan de officieren daar zeker geen weet van hebben anders zouden ze echt wel ingrijpen en de schuldigen straffen.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:10 schreef vosss het volgende:
[..]
Dus nou en, big deal.
En klaarblijkelijk op de payroll om hier zulke dingen te vertellen.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:17 schreef nixxx het volgende:
[..]
Hij kan alleen echt oprecht niet geloven dat dat verkrachten en vermoorden echt gebeurt.. of als het gebeurt dat dan de officieren daar zeker geen weet van hebben anders zouden ze echt wel ingrijpen en de schuldigen straffen.
Daarmee voorbij gaande aan al het harde bewijs dat er ligt en dat dit zo’n beetje standaard gedrag is voor het Russische en daarvoor Sovjet leger.
Dan ben je niet naef meer, dan sta je gewoon aan de kant van oorlogsmisdadigers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |