Wat zou er aan gedaan moeten worden dan? Een ban? Omdat je het niet met hem eens bent ofzo?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 18:15 schreef bianconeri het volgende:
Omdat jullie niets aan het welbekende probleem doen?
Terwijl dat wel zou moeten (is jullie taak namelijk)
Moet je hen vragen...quote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:19 schreef vosss het volgende:
[..]
En klaarblijkelijk op de payroll om hier zulke dingen te vertellen.
Easy money wel. Iemand een idee die weet hoeveel knatsers dat oplevert?
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 18:15 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Omdat jullie niets aan het welbekende probleem doen?
Terwijl dat wel zou moeten (is jullie taak namelijk)
quote:
Ja, idd.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 18:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wat zou er aan gedaan moeten worden dan? Een ban? Omdat je het niet met hem eens bent ofzo?
Gewoon ouderwets getrol. Die kerels lopen hier veelal al decennia rond en weten dat hier fors op gehapt wordt. Gewoon stoppen met voederen is echt het beste.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 18:18 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Moet je hen vragen...
En ja payroll, waarom zou iemand anders zoveel typische fake Russische propaganda hier dumpen?
Dan laat je mensen onbegrensd desinformatie spuien zonder weerwoord.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 18:22 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Gewoon ouderwets getrol. Die kerels lopen hier veelal al decennia rond en weten dat hier fors op gehapt wordt. Gewoon stoppen met voederen is echt het beste.
Eens, dat voelt kut. Maar als ze geen aandacht meer krijgen, dan gaat de lol er vanzelf af.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 18:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan laat je mensen onbegrensd desinformatie spuien zonder weerwoord.
Maar wat is jouw definitie van een trol dan? Iemand die het niet met jouw standpunten eens is? Of met die van de een of andere politieke partij?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Sinds de Arabische Lente word FOK! geteisterd door politieke trollen met een agenda. Het werd heel duidelijk toen verschillende users het regime van Ghadaffi begonnen te verdedigen en het is niet meer opgehouden. Corona-trollen, klimaat-trollen, Syrië-trollen, neo-liberalisme-trollen, anti-woke trollen en Rusland-trollen. Die vinden FOK! allemaal belangrijk genoeg om daar energie en waarschijnlijk ook geld in te steken. .
Het gaat ze niet om de lol. Desinformatie verspreiden is het doel. Het zijn geen klassieke trollen.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 18:34 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Eens, dat voelt kut. Maar als ze geen aandacht meer krijgen, dan gaat de lol er vanzelf af.
Mijn hemel. Zoeken users jou op om mij te bannen ?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:14 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik snap het niet. Bij ons klagen over een user of posts, klagen dat we niks doem, vervolgens hele pagina's gaan kibbelen met en over datzelfde probleem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
Eens.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 18:35 schreef LXIV het volgende:
[..]
Maar wat is jouw definitie van een trol dan? Iemand die het niet met jouw standpunten eens is? Of met die van de een of andere politieke partij?
Het gaat mij er eerder om hoe iemand een discussie voert (op de man spelen, onwaarheden, jennen, treiteren) dan wat zijn standpunten zijn om iemand een trol te noemen.
Het bereik van deze band is denk ik wel iets groter dan dat van php op fok!quote:Op vrijdag 16 mei 2025 16:36 schreef Spablauw214 het volgende:
https://x.com/Oksii33/status/1923369152300933492
Geinig draadje over hoe propaganda werkt. In dit geval de Russische band Little Big, die in 2020 mee zou doen aan het ESF. Ze zouden anti-oorlog zijn, blijkt niks van te kloppen.
@:momo
Er wordt hier wel meer fakenews geplaatst en dat is nmm geen reden om iemand te bannen.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 18:19 schreef bianconeri het volgende:
Ja, idd.
Niemand is het met hem eens. En het gaat niet om het "niet eens zijn". Het gaat om het constant liegen en bedriegen. En het dagelijks aantoonbaar valse Russische propaganda dumpen hier.
Dat kan ook weer onderuit gehaald worden, desinformatie. En dat moeten we vooral blijven doen.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 18:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het gaat ze niet om de lol. Desinformatie verspreiden is het doel. Het zijn geen klassieke trollen.
Je zou eens moeten weten... Ik ben geen programmeur van beroep. Ik heb een totaal ander beroep.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 16:45 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Ja en wss ga ik en anderen dan weer happen...
"Gelukkig" weinig tijd voor Fok tijdens het bekwaam worden in Python code schrijven.. mss wat voor @:phpmystyle
Ik geloof best wel dat Rusland wil betalen wanneer je een bekend influencer bent met > 2 miljoen volgers op X. Dan heeft het misschien een meetbaar effect. Niet wanneer je af en toe in deze cirkle-jerk op een obscuur Nederlands subforum post.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 18:18 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Moet je hen vragen...
En ja payroll, waarom zou iemand anders zoveel typische fake Russische propaganda hier dumpen?
Neuh, daarvoor lopen ze hier echt al te lang rond…quote:Op vrijdag 16 mei 2025 18:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het gaat ze niet om de lol. Desinformatie verspreiden is het doel. Het zijn geen klassieke trollen.
Eens, jullie doen dit gewoon gratis.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 18:41 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik geloof best wel dat Rusland wil betalen wanneer je een bekend influencer bent met > 2 miljoen volgers op X. Dan heeft het misschien een meetbaar effect. Niet wanneer je af en toe in deze cirkle-jerk op een obscuur Nederlands subforum post.
"Jullie"?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 18:42 schreef KareldeStoute het volgende:
Eens, jullie doen dit gewoon gratis.
Hoe betaal je dat in godsnaam uit aan de begunstigde? Mensen die pro Kremlin informatie plaatsen worden met argusogen gevolgd.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 18:41 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik geloof best wel dat Rusland wil betalen wanneer je een bekend influencer bent met > 2 miljoen volgers op X. Dan heeft het misschien een meetbaar effect. Niet wanneer je af en toe in deze cirkle-jerk op een obscuur Nederlands subforum post.
Ad Verbrugge. Ook al zo’n vatnik. Met z’n “de Russen waren ook slachtoffer van de Holodomor”quote:Op vrijdag 16 mei 2025 18:47 schreef phpmystyle het volgende:
Willem van Middelkoop in gesprek met Verbrugge.
Oekraïne zal ook wel even aangeraakt worden:
Bekijk deze YouTube-video
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |