SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | <a href="https://mdj-stek.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://mdj-stek.nl</a>
Non sequitur.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:50 schreef theunderdog het volgende:
https://www.demorgen.be/n(...)grootmacht~b8ef697d/
Duitsland gaat gewoon weer zijn hok in.
Eens. Maar het is een gevoel. Mijn gevoel zegt dat dit soort 'experts' weer veel invloed gaan hebben. Maar hoop het niet.quote:
De afgelopen 50 jaar is verre van de norm mbt hoe het e.e.a. werkt. Tijden veranderen.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:04 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Eens. Maar het is een gevoel. Mijn gevoel zegt dat dit soort 'experts' weer veel invloed gaan hebben. Maar hoop het niet.
Ik hoop met je mee.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:13 schreef ExTec het volgende:
[..]
De afgelopen 50 jaar is verre van de norm mbt hoe het e.e.a. werkt. Tijden veranderen.
Is het niet een vorm van kortzichtigheid om te veronderstellen dat hoe we nu het e.e.a. doen heulemaal nooit meer gaat veranderen....?quote:
Nee. Het is een gevoel dat er nog teveel 'oude' mensen in Duitsland zitten die met hun hoofd tegen de muur aan gaan bonken bij elke militaire investering. Omdat hun analyse niet verder gaat dan hun (overgeërfde) nazi trauma.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:22 schreef ExTec het volgende:
[..]
Is het niet een vorm van kortzichtigheid om te veronderstellen dat hoe we nu het e.e.a. doen heulemaal nooit meer gaat veranderen....?
Alsof de wereld begon toen onze generaties het levenslicht zagen, ofzo?
De ossies zijn nooit heel erg gedenazificeerd door de Russen. Eerder wijsgemaakt dat die uit het westen kwamen.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:25 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee. Het is een gevoel dat er nog teveel 'oude' mensen in Duitsland zitten die met hun hoofd tegen de muur aan gaan bonken bij elke militaire investering. Omdat hun analyse niet verder gaat dan hun (overgeërfde) nazi trauma.
Ik hoop dat Mertz zijn wensen realiteit worden.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:48 schreef Ulx het volgende:
[..]
De ossies zijn nooit heel erg gedenazificeerd door de Russen. Eerder wijsgemaakt dat die uit het westen kwamen.
Ik hoop dat Mertz dit dossier met dezelfde kalmte oppakt als Scholz.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:53 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik hoop dat Mertz zijn wensen realiteit worden.
De hoop van een Russofiel.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik hoop dat Mertz dit dossier met dezelfde kalmte oppakt als Scholz.
Wil je stoppen mij zo te noemen?quote:
Ans van Dijk was 'gewoon' Joods.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wil je stoppen mij zo te noemen?
Ik ben bewoon Europeaan en ik sta voor de Europeaanse zaak.
quote:
Het is wel allemaal heel vermoeiend hoor, dat gebash op php. Dit is nu eenmaal een discussieforum, daar horen mensen met verschillende meningen. Echt iedere keer wordt op de man gespeeld ipv dat er inhoudelijk wordt ingegaan.quote:
Je hebt recht op je eigen meningen, niet op je eigen feiten.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:11 schreef LXIV het volgende:
Dit is nu eenmaal een discussieforum, daar horen mensen met verschillende meningen.
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:14 schreef ExTec het volgende:
[..]
Je hebt recht op je eigen meningen, niet op je eigen feiten.
En wat is hier dan mis mee? Leg eens uit. En leg ook eens uit waarom Putin geld zou uitgeven om jullie dit te laten lezen. En waarom deze mening buiten de acceptabele meningen in Nederland valt.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik hoop dat Mertz dit dossier met dezelfde kalmte oppakt als Scholz.
Er heeft een mod uit de doeken gedaan dat ge-engineerd trollen hier wel degelijk voorgekomen is.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:16 schreef LXIV het volgende:
En leg ook eens uit waarom Putin geld zou uitgeven om jullie dit te laten lezen.
Het Europese belang is dat Rusland terug z’n hok in gaat, een proces van dekolonisatie in gang zet en stopt met het nastreven van imperialistische doelen.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wil je stoppen mij zo te noemen?
Ik ben bewoon Europeaan en ik sta voor de Europeaanse zaak.
Voor PHP geld het vast niet, zit hier al te lang.. Hij is wel duidelijk beinvloed door Russiche Propaganda. Ik gok dat ie zich laat beinvloeden door debiliteit uit de FvD hoek; gezien zijn gelul ook over "Oude normen en waarden" en te progesieve pausen gaat.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:19 schreef ExTec het volgende:
[..]
Er heeft een mod uit de doeken gedaan dat ge-engineerd trollen hier wel degelijk voorgekomen is.
Of dat dan voor meneer php geld, geen idee.
Maar wel weer een gevalletje waar uit blijkt dat louter omdat jij het je niet voor kan stellen, het dus niet voorkomt, niet klopt.
In denk dat het zelfs in het belang van de hele wereld is.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:19 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Het Europese belang is dat Rusland terug z’n hok in gaat, een proces van dekolonisatie in gang zet en stopt met het nastreven van imperialistische doelen.
Zo lang Rusland meent een wereldmacht met recht op een eigen invloedssfeer te zijn, vormen ze een bedreiging voor onze veiligheid.
Het Europeaanse belang is dat wij kunnen samenleving met de Russische wereld. De Russische wereld gaat niet verdwijnen en heeft gewoon een grote invloed in de wereld. Ik handel liever met ze dan dat ik met ze oorlog voer.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:19 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Het Europese belang is dat Rusland terug z’n hok in gaat, een proces van dekolonisatie in gang zet en stopt met het nastreven van imperialistische doelen.
Zo lang Rusland meent een wereldmacht met recht op een eigen invloedssfeer te zijn, vormen ze een bedreiging voor onze veiligheid.
In dit topic op dit forum posten heeft niets met beïnvloeding te maken omdat het maar door een heel beperkt aantal mensen gelezen wordt die zich er verder ook helemaal niet door laten beïnvloeden. Verder hebben deze mensen nauwelijks iets te vertellen in de maatschappij, dus vanuit dat oogpunt is het ook niet de moeite.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:19 schreef ExTec het volgende:
[..]
Er heeft een mod uit de doeken gedaan dat ge-engineerd trollen hier wel degelijk voorgekomen is.
Of dat dan voor meneer php geld, geen idee.
Maar wel weer een gevalletje waar uit blijkt dat louter omdat jij het je niet voor kan stellen, het dus niet voorkomt, niet klopt.
Je beseft dat de Russen nog nooit een goede buur geweest zijn? Of uberhaupt dat willen zijn..quote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het Europeaanse belang is dat wij kunnen samenleving met de Russische wereld. De Russische wereld gaat niet verdwijnen en heeft gewoon een grote invloed in de wereld. Ik handel liever met ze dan dat ik met ze oorlog voer.
Liever een goede buur dan een verre trans-Atlantische vriend.
De Russen moeten accepteren dat ze geen wereldmacht meer zijn. Net als Frankrijk en UK dat na de oorlog moesten.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het Europeaanse belang is dat wij kunnen samenleving met de Russische wereld. De Russische wereld gaat niet verdwijnen en heeft gewoon een grote invloed in de wereld. Ik handel liever met ze dan dat ik met ze oorlog voer.
Liever een goede buur dan een verre trans-Atlantische vriend.
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:22 schreef LXIV het volgende:
[..]
In dit topic op dit forum posten heeft niets met beïnvloeding te maken omdat het maar door een heel beperkt aantal mensen gelezen wordt die zich er verder ook helemaal niet door laten beïnvloeden. Verder hebben deze mensen nauwelijks iets te vertellen in de maatschappij, dus vanuit dat oogpunt is het ook niet de moeite.
Zoals ik al zei: van beïnvloeding hebben jullie bijna net zo weinig verstand als van militaire zaken, zou dat mogelijk zijn.
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:19 schreef ExTec het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |