Ze zullen alles blijven ontkennen totdat naar buiten wordt gebracht dat hij dood is in ieder geval. Dus dat gespeculeer heeft weinig zin.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zeker weten we niks. Hoewel, toen we zeker wisten dat Biden aan het aftakelen was werd eenieder die dat zei door de media voor gek uitgemaakt. Biden was enorm scherp van geest en lichamelijk nog erg kwiek.
Mensen hier werden ook heel boos als je zei: Biden die demente gast.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zeker weten we niks. Hoewel, toen we zeker wisten dat Biden aan het aftakelen was werd eenieder die dat zei door de media voor gek uitgemaakt. Biden was enorm scherp van geest en lichamelijk nog erg kwiek.
Joh ga je eens gedragen als een volwassen kerel. Lees gewoon even terug.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja.
Heb soms wel wat beters te doen. Maar zucht…wat was er vanmiddag Hans?
Wat terug?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:15 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Joh ga je eens gedragen als een volwassen kerel. Lees gewoon even terug.
Ik zeg toch juist dat ze het gratis doen? En voor bewijs dat ze trolletjes zijn, daarvoor hoef je slechts hun postgedrag een beetje door te nemen.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
Waar blijkt dat dan uit? Maak het eens concreet en kom met bewijs dat hij een betaalde Kremlin trol is.
Misschien dat ik je misschien niet goed begrijp. Maar bedoel je dat je het wellicht zo kan zijn dat Poetin dood is maar dat dat verzwegen wordt en dat de persoon Poetin die we op TV zien een dubbelganger is?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:15 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ze zullen alles blijven ontkennen totdat naar buiten wordt gebracht dat hij dood is in ieder geval. Dus dat gespeculeer heeft weinig zin.
Welk verschil dan, en waarom zou het een zwaarder wegen dan het ander?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:00 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Zit natuurlijk wel een verschil tussen een tweet plaatsen van iemand wat potentieel vals nieuws is of zelf valse beweringen maken.
Van wie concreet? Of ook hier weer vooral verzinsels van je?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ongeneselijk ziek, nog 2 maanden te leven, al meermaals gehoord.
Dement wil ik hem niet noemen, maar het was duidelijk een man die hoog bejaard was en geen materiaal meer was voor het vervullen van het hoogste ambt. Of beelden dat Biden dwalende was op een podium bagatelliseren.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mensen hier werden ook heel boos als je zei: Biden die demente gast.
Kan ik hier genoeg voorbeelden van geven.
Ook heb ik hele discussies met de hele kliek over je heen gehad over NS2, dat Rusland geen logische dader zou zijn voor het opblazen omdat dat hun totaal geen voordeel zou opleveren.
Was het weer Kremlin Trol enzovoorts.
Goede voorbeelden van hoe het achteraf toch blijkt dat ik het eigenlijk altijd wel bij het goede eind heb.
Jammer dat je hem niet gevraagd hebt om 1183 topics door te akkeren voor de concrete posts.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:18 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Van wie concreet? Of ook hier weer vooral verzinsels van je?
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20220627_94121066quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:18 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Van wie concreet? Of ook hier weer vooral verzinsels van je?
Noem je dat gewoon vragen? Ben ffs geen klein knd of compleet achterlijjk..quote:
Wederom verzinseltjes dus van de roebelhoeren.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:21 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Jammer dat je hem niet gevraagd hebt om 1183 topics door te akkeren voor de concrete posts.
Er zijn er hier een paar heel eager om bagger over Rusland te posten, dat hoeft dan niet per se als paalboven water te staan. Lees: ik geef dus geen waardeoordeel.
Oké.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:27 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Wederom verzinseltjes dus van de roebelhoeren.
Ik neem aan dat China daar een ambassade heeft.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:29 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Oké.
Staan er al Chinezen in Kiev?
Dat niet, ik denk wel dat hij nog in leven is. Maar het Kremlin zal altijd zeggen dat het dik voor mekaar is met de sterke man, totdat hij in één keer dood is.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Misschien dat ik je misschien niet goed begrijp. Maar bedoel je dat je het wellicht zo kan zijn dat Poetin dood is maar dat dat verzwegen wordt en dat de persoon Poetin die we op TV zien een dubbelganger is?
Fuck it, ik reageerde even uit wat emotie die niet eens specifiek met jou te maken had.quote:
Zaken zoals aambeien, angstaanvallen, schimmelnagel, botox behandelingen zullen ze niet melden. Als het een ziekte is die voor zichtbaar en merkbaar is voor het grote publiek dan zullen ze daar de bevolking dat wel langzaam gaan melden.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:34 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Dat niet, ik denk wel dat hij nog in leven is. Maar het Kremlin zal altijd zeggen dat het dik voor mekaar is met de sterke man, totdat hij in één keer dood is.
Jij was toch een grote vriendelijke reus?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:36 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Fuck it, ik reageerde even uit wat emotie die niet eens specifiek met jou te maken had.
Maar vanmiddag is de belg gewoon van repliek bediend.
Tevens kap ik met reageren op onzin. Het heeft geen zin, het irriteert met mateloos maar de Block functie lost dat wel op.
Heel soms niet meer.. work in progress zeg maar...quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij was toch een grote vriendelijke reus?
Als iemand een tweet plaatst betekent het niet dat die persoon weet dat het vals nieuws is of dat ze het überhaupt eens zijn met de inhoud. Die kan je hier ook neerzetten om de discussie daarover te openen. Poetin's ziekte en de ernst ervan is daar een mooi voorbeeld van, die geruchten gingen destijds flink rond dus logisch dat het hier terecht komt.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:18 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Welk verschil dan, en waarom zou het een zwaarder wegen dan het ander?
Het trackrecord is niet best. Brezjnev takelde compleet af maar de media bleven alles ontkennen tot het echt niet meer ging. Dat zal nu ook wel weer gaan gebeuren.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zaken zoals aambeien, angstaanvallen, schimmelnagel, botox behandelingen zullen ze niet melden. Als het een ziekte is die voor zichtbaar en merkbaar is voor het grote publiek dan zullen ze daar de bevolking dat wel langzaam gaan melden.
Een keer fake news plaatsen is wat anders dan de hele dagen door doelbewust Russische propaganda te plaatsen.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 18:39 schreef AchJa het volgende:
[..]
Er wordt hier wel meer fakenews geplaatst en dat is nmm geen reden om iemand te bannen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |