iemand die steeds herhaalt dat Poetin aan judo doet en heel stoer isquote:Op vrijdag 16 mei 2025 18:35 schreef LXIV het volgende:
[..]
Maar wat is jouw definitie van een trol dan? Iemand die het niet met jouw standpunten eens is? Of met die van de een of andere politieke partij?
Het gaat mij er eerder om hoe iemand een discussie voert (op de man spelen, onwaarheden, jennen, treiteren) dan wat zijn standpunten zijn om iemand een trol te noemen.
Klopt, of Jeltsin is ook lang het hand boven het hoofd gehouden. Maar wij in het Westen hebben ook wel een lijst die loopt van Biden tot aan Jean Claude Juncker een alles wat daar tussen zit.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:45 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Het trackrecord is niet best. Brezjnev takelde compleet af maar de media bleven alles ontkennen tot het echt niet meer ging. Dat zal nu ook wel weer gaan gebeuren.
Dat Poetin z’n halve porem heeft laten verbouwen daar twijfelt natuurlijk niemand aan verder.
Mafkezen als Jean Claude van Dam en Steven Seagal zijn ook helemaal Kremlin vrienden hè?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt, of Jeltsin is ook lang het hand boven het hoofd gehouden. Maar wij in het Westen hebben ook wel een lijst die loopt van Biden tot aan Jean Claude Juncker een alles wat daar tussen zit.
Ik ben wel benieuwd hoe het Kremlin - en Poetin zelf - met ziekte en merkbare lichamelijke verzwakking om zullen gaan. Enerzijds denk ik dat ze wijs genoeg zijn en snappen dat je dat niet kan verbloemen, anderzijds hebben ze best wel een trots en eer...
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 18:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mijn hemel. Zoeken users jou op om mij te bannen ?Dat zie je toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
Sowieso hoe kan het Kremlin nog vrienden hebben als het zo vreselijk instituut isquote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mafkezen als Jean Claude van Dam en Steven Seagal zijn ook helemaal Kremlin vrienden hè?
Bijzonder.
Of waren het nou andere B acteurs?
Het is meer dat ik het merk als ik ineens weer zie dat mijn account geblokkeerd is.quote:
Gérard Depardieu, van Dam was alleen bij die Kadirov geweest geloof ik.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mafkezen als Jean Claude van Dam en Steven Seagal zijn ook helemaal Kremlin vrienden hè?
Bijzonder.
Welke sancties zal de EU op tafel leggen dat Rusland met grote schrik en angst zich naar de onderhandelingstafel zal spoeden?quote:„Als Poetin niet bang was geweest om naar Turkije te komen hadden we een echte kans om belangrijke stappen te zetten richting het beëindigen van de oorlog”, zei Zelenski vanuit Albanië. Volgens NAVO-baas Mark Rutte is het „een grote fout„ van Poetin om een lage delegatie te sturen.
Van Damme ook al? Heb je daar een voorbeeld van?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bijzonder.
Ja want dat doe ik in opdracht van users en niet vanwege je posts.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het is meer dat ik het merk als ik ineens weer zie dat mijn account geblokkeerd is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
Joran van der Sloot is ook getrouwd toen die al in de bak zat na minstens 2 moorden. Sommige mensen lijkt het weinig uit te maken.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Sowieso hoe kan het Kremlin nog vrienden hebben als het zo vreselijk instituut is
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:02 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ja want dat doe ik in opdracht van users en niet vanwege je posts.Als maar genoeg users klagen dan moet je beschikken over een sterke geest om je niet te laten beïnvloeden. Helaas is dat maar weinigen gegeven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
Kost me geen rimpel.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als maar genoeg users klagen dan moet je beschikken over een sterke geest om je niet te laten beïnvloeden. Helaas is dat maar weinigen gegeven.
Strijder.quote:
Niks mis met botox, fillers, tanning, én voldoende sport op z'n tijd.quote:
Vreemd genoeg spoort "de Rus" Dolph Lundgren dan weer wel redelijk.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bijzonder.
Kortom, niks concreets.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:17 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Ik zeg toch juist dat ze het gratis doen? En voor bewijs dat ze trolletjes zijn, daarvoor hoef je slechts hun postgedrag een beetje door te nemen.
Het is aan de lezer/ontvanger om eea te beoordelen op waarheid.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:46 schreef bianconeri het volgende:
Een keer fake news plaatsen is wat anders dan de hele dagen door doelbewust Russische propaganda te plaatsen.
Fake news zal vaak met goede bedoelingen zijn, wat hij doet is gewoon bewust al die leugens en haat voor het Westen planten.
Laat het vwb @LXIV maar zien dan.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:19 schreef KareldeStoute het volgende:
Best wel eigenlijk. Als je niet ziet hoe die jongens zich gedragen, dan ben je wel erg blind.
Hij kan alleen morele support toezeggen. De rest is allemaal afhankelijk van de politieke wil.quote:
Nederland heeft zich enkele jaren terug als een van de eersten met flinke orders bij leveranciers gemeld en helaas voor je gaan die fabrieken nu als een malle dus ik vrees voor je dat we weldegelijk materieel kunnen sturen. Het spijt me voor je. Ik vrees dat nog heel wat Russen dankzij ons aan stukken zullen worden gereten, gillend om hun moedertjes.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 23:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hij kan alleen morele support toezeggen. De rest is allemaal afhankelijk van de politieke wil.
Militaire support is sowieso lachwekkend gezien de deplorabele materiële positie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |