SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Recap van 30 seconden per nummer:
Bekijk deze YouTube-video
Uitgebreide informatie per artiest en andere informatie staan hier:
ESF / [2025] Deelnemers en informatie Eurovisie songfestival 2025 A-Z
Het zal om 21:00 beginnen en afgelopen zijn rond 23:30. Het is te zien op NPO1, De Belg, BBC etc.
Ook zal het gestreamd worden op YouTube zonder commentaar:
Bekijk deze YouTube-video
ESF / [2025] Australië: Go-Jo - Milkshake Man #1
ESF / [2025] Montenegro: Montesong #1 27 nov
ESF / [2025] Ierland: EMMY - Laika Party #1
ESF / [2025] Letland: Tautumeitas - Bur man laimi #1
ESF / [2025] Armenië: PARG - Survivor #1
ESF / [2025] Oostenrijk: Johannes Pietsch (JJ) - Wasted Love #1
ESF / [2025] Griekenland: Klavdia – Asteromata #1
ESF / [2025] Litouwen: Katarsis - Tavo akys #1
ESF / [2025] Malta: Miriana Conte - Serving Kant #1 Je kut serveren in Malta
ESF / [2025] Georgië: Mariam Shengelia - Freedom #1
ESF / [2025] Denemarken: Sissal - Hallucination #1
ESF / [2025] Tsjechië: ADONXS - Kiss Kiss Goodbye #1 7 maart
ESF / [2025] Luxemburg: Laura Thorn - La poupée monte le son #1
ESF / [2025] Israël: Yuval Raphael - New Day Will Rise #1
ESF / [2025] Servie: Princ - Mila #1
ESF / [2025] Finland: Erika Vikman - Ich Komme #1 Wunderbar
Al door:
ESF / [2025] VK: Remember Monday - What The Hell Just Happened #1
ESF / [2025] Frankrijk: Louane - Maman #1
ESF / [2025] Duitsland: Chefsache ESC 2025 #1maart
Zullen alle ondeugende nummers (Australië, Malta en Finland) doorgaan? Zien we hier nog een verrassing? Gaat Denemarken proberen dicht bij ons NQ record te komen?
Dit zal voor de show over gaan in het live topic.What can change the nature of a man?
lolquote:
Ik ga janken als Letland eruit ligt.quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:42 schreef OmniRocket het volgende:
Door:
Australië
Luxemburg
Israël
Georgië
Oostenrijk
Finland
Denemarken
Armenië
Malta
Montenegro
Uitgeschakeld:
Servië
Tsjechie
Letland
Ierland
Griekenland
Litouwen
Ja, om ons allemaal over te halen om op W11 te gaan.quote:
Jammer, ik had je zondag wel verwacht.quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik kijk zaterdag ook niet mee vrienden, want dan ben ik op vakantie.
Dus vandaar dat ik beide halve finales heb meegekeken
leuk! waar ga je naar toe?quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wie stemt zijn vakantie nou niet af op het songfestivalquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Jaquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:45 schreef Makamba_ het volgende:
Is dit überhaupt ingestudeerd of doen ze maar wat?
Er zijn wel veel acts die boven Zweden uitstekenquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:44 schreef cosmosis het volgende:
Eerlijk is eerlijk er is geen een act die ver boven de rest uitsteekt helaas, ik snap niet dat Zweden torenhoog favoriet is.
Echt heel kansloos van je, dan ga ik zaterdag ook maar op vakantie zijn om je leed te verzachten!quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Misschien dan wel, die potjes beginnen 21:30 in de lokale tijd, dus dan zijn we wellicht al terug in ons appartementquote:
Een half uur na de aftrap zondag.quote:
Landverraderquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben vandaag pas ingehaakt dit jaar. Maar vorig jaar wel genoten van een hoop eigenlijk.
quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:46 schreef Evangelion het volgende:
Vorig jaar
Europapa
Rim dim tagi dim
We will rave
No rules
Doomsday blues
was best party
Ik heb zo'n vermoeden dat wij qua muziek niet dezelfde smaak hebbenquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:48 schreef Hanca het volgende:
Oostenrijk, Letland, Litouwen, Georgië, Montenegro, Luxemburg en Israël mogen van mij iig wel door.
Wat is jouw top 3?quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat wij qua muziek niet dezelfde smaak hebben![]()
Sowieso voelen alle Nederlanders die stemmen zich verplicht om op Claude te stemmenquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:49 schreef Pisces29 het volgende:
Milkshake man kopie van Windows 95
Meh
Zou nergens op kunnen stemmen, gelukkig zit er niks bij
Dat magere mannetje? Of het liedje?quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:49 schreef MizzezAmy het volgende:
Ooooohhhh ik zie nu pas dat ik wel iets gemist heb aan Australië
Zal ik uiteraard doenquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:48 schreef Coco het volgende:
[..]
Wil ik ooit nog naar toe.
Graag review na afloop.
Het is niet eens mijn smaak, vooral de kwaliteit van de nummers. Ik heb trouwens een vrij brede muzieksmaak.quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat wij qua muziek niet dezelfde smaak hebben![]()
Als ze nou niet dat gehele optreden als een dood paard op dat ding zou staan….quote:
Haha de milkshake man, dat klinkt toch veelbelovendquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat magere mannetje? Of het liedje?
Omdat Cha Cha Cha het het jaar daarvoor zo goed deed. Allemaal alleen maar een beetje meedoen met de hype.quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:46 schreef Evangelion het volgende:
Vorig jaar
Europapa
Rim dim tagi dim
We will rave
No rules
Doomsday blues
was best party
Ik was vooral van plan heel hard HET IS STIL AAN DE OVERKANT te brullenquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:50 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Niet per ongeluk een staatsgreep plegen zou ik adviseren.
Luxemburg ookquote:
is ook bijna geen verschil.quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:52 schreef Cirilico het volgende:
Het bordje van Luxemburg in de green room ziet er meer uit als de Nederlandse vlag.
Het heerlijke leven van een man die Eurovisie kijktquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:52 schreef Urquhart het volgende:
Luxemburg, Finland en Ierland door, en ik ben tevreden
Kan ook prima. Scheelt weer kosten.quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:52 schreef Cirilico het volgende:
Het bordje van Luxemburg in de green room ziet er meer uit als de Nederlandse vlag.
quote:
Twijfelgevalquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit zal toch wel boven de UK eindigen?
Homo's zijn juist gek op dat nummerquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:53 schreef Makamba_ het volgende:
Als Finland doorgaat is het ESF officieel geen homo evenement meer. Dat gaan wel schrikken worden voor veel mensen.
betaaltquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:54 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
worden de mensen die meedoen betaalt?
Gelukkig, mijn vriendin verklaarde mij al voor gek toen ik zei dat die van Luxemburg goede borsten had, dit is BEWIJSquote:
Vast welquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:54 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
worden de mensen die meedoen betaalt?
@raptorix kom er maar in!quote:
Ik bij de Yanks van Google.quote:
Betaaltquote:
Was allang en breed Joost zijn muziek stijl in zekere mate en wilde al veel langer meedoen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Omdat Cha Cha Cha het het jaar daarvoor zo goed deed. Allemaal alleen maar een beetje meedoen met de hype.
het is primaquote:
quote:
quote:Op maandag 2 juli 2018 17:02 schreef raptorix het volgende:
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
En die van je vriendin?quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gelukkig, mijn vriendin verklaarde mij al voor gek toen ik zei dat die van Luxemburg goede borsten had, dit is BEWIJS
Het lijkt erop dat het schema last minute is veranderd.quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:58 schreef Thrts het volgende:
Eerst zou het optreden van de 2020 artietsen komen toch?
Pfoeh.. Zat eigenlijk niks bij wat ik écht leuk vond + ik heb wat liedjes gemist. Zou zo geen top 3 kunnen noemen eigenlijkquote:
Ook WE KOMEN ALLEMAAL! na Erika.quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:40 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Oh wat zei 'ie? Ik kijk op YouTube, anders kan ik Fok! er niet naast open hebben.
Volgensmij loopt het ook weer flink uit, net zoals dinsdagquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:59 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat het schema last minute is veranderd.
Lichter blauw voor de Luxemburgse vlagquote:
Dit soort gesprekken heb je met je vriendin op de bank?quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gelukkig, mijn vriendin verklaarde mij al voor gek toen ik zei dat die van Luxemburg goede borsten had, dit is BEWIJS
doe mij maar dat alleen de jury kan stemmen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:00 schreef Eightyone het volgende:
Als de Finse opblaaspop wint, wat ik niet uitsluit, krijgen we volgend jaar een zo mogelijk nog gekkere editie dan dit jaar.
Doe maar niet.
Of voer weer de helft juryvoting in, in de halve finales. De televoting verergert de schijtlolligheid en zo.
Was sowieso wel finalewaardig.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:00 schreef Eightyone het volgende:
Als de Finse opblaaspop wint, wat ik niet uitsluit, krijgen we volgend jaar een zo mogelijk nog gekkere editie dan dit jaar.
Doe maar niet.
Of voer weer de helft juryvoting in, in de halve finales. De televoting verergert de schijtlolligheid en zo.
Zeg, de Milkshakeman speelt een paar divisies hoger dan de Espressoman!quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:01 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Was sowieso wel finalewaardig.
Geen totale onzin zoals Espresso en Milkman.
Nu met Finland en Malta wordt het volgend jaar sowieso weer nog wat gekker helaasquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:00 schreef Eightyone het volgende:
Doe maar niet.
waarom?quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:03 schreef Fleischmeister het volgende:
Wat een gehuil, IJsland werd pas genaaid in 2020
"Toevallig" waren deze alle vier terug in 2021, met een ander nummer.quote:
raarquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Wel, maar met een ander lied.
Omdat die van 2020 niet meer mochten.
Omdat ze gewonnen zouden hebben.quote:
quote:
Inderdaadquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:05 schreef Perrin het volgende:
Ze knallen er even een nummer in dat alle kandidaten overvleugelt.
Is niet de eerste keerquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:05 schreef Perrin het volgende:
vind het maar een janknummerquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:05 schreef Perrin het volgende:
Neequote:Op donderdag 15 mei 2025 23:06 schreef Urquhart het volgende:
Krijgen we nog een optreden van Celine Dion tijdens de finale?
Zweden is de enige die echt ANDERS is.. (naja samen met espresso liedje maar die wint niet). Denk daardoor vooral. Rest valt beetje tegen elkaar weg zo.quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:44 schreef cosmosis het volgende:
Eerlijk is eerlijk er is geen een act die ver boven de rest uitsteekt helaas, ik snap niet dat Zweden torenhoog favoriet is.
quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:06 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ths Roop had gelukkig in 2021 een beter nummer.
Dat trekt ze niet.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:06 schreef Urquhart het volgende:
Claude dan? Of Zwitserland?quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:06 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zweden is de enige die echt ANDERS is.. (naja samen met espresso liedje maar die wint niet). Denk daardoor vooral. Rest valt beetje tegen elkaar weg zo.
Die kans lijkt me echt miniem, maar er zijn geruchten dat ze misschien wel als gast aanwezig is.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:06 schreef Urquhart het volgende:
Jaquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit soort gesprekken heb je met je vriendin op de bank?
Deze wil je wel op een All-in resort in Ankara uit elkaar trekken zeg.quote:
Behalve dat we anders niet zo’n geweldige editie in 2021 hadden gehad, toch nog een beetje positiefquote:
Oneens. Maar wel goed nummer ook.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:06 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ths Roop had gelukkig in 2021 een beter nummer.
Beter dan geïmproviseer van Hazelquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:09 schreef Greys het volgende:
Wat een niksige interval zo met die korte stukkies.
was dat met jamala1944?quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:09 schreef Em31 het volgende:
[..]
Behalve dat we anders niet zo’n geweldige editie in 2021 hadden gehad, toch nog een beetje positief
Tja ik verheugde me wel op al dat publiek en feestje houden bij de Euromast e.d., dat zat er helaas in 2021 ook niet in. Maar die Looklabs en de algehele productie waren wel echt geniaal.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:09 schreef Em31 het volgende:
[..]
Behalve dat we anders niet zo’n geweldige editie in 2021 hadden gehad, toch nog een beetje positief
Volgend jaar als wij het organiseren.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:10 schreef RipCity het volgende:
Mag Joost in 2028 ook optreden als genoegdoening dan?
Ja, wel met de nummer sorry, excuse me , entschuldigungquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:10 schreef RipCity het volgende:
Mag Joost in 2028 ook optreden als genoegdoening dan?
In VBL lachen ze hierom.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:11 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kan geen jaar herinneren dat de grappen zo slecht waren
Ja dat postte ik al twee uur geleden maatquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:12 schreef Makamba_ het volgende:
De mooiste vis van de zee
Weet eindelijk waar de jurk op lijkt.
quote:
Dan ben ik het met je eens.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja dat postte ik al twee uur geleden maat
[..]
Zijn haar schaamlippen ook al nep?quote:
Wat een wanhoop he. Tja.quote:
Waarschijnlijk hangt er een piem0lquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zijn haar schaamlippen ook al nep?
Kan je je vrouw nooit laten komen?quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:12 schreef Makamba_ het volgende:
Ik haat Finland denk ik, de inzending dan.
OasisGodquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:14 schreef Greys het volgende:
Liam Gallagher die op X riep dat hij keek en 'The cappuccino tune' zo leuk vond.
Dat is wel gezegd tegen Cornaldquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:14 schreef Klaverblauwtje het volgende:
De grote vraag is of het geluid nu wel goed loopt
Droom je nog jaren lang van.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:14 schreef Perrin het volgende:
Kaasfondue in Zwitserland, oh de herinneringen.
Het blijft wel hangen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:15 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind Espresso ook steeds leuker worden
Van wie ben jij de kloon?quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:15 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dan ben ik het met je eens.
[..]
Klopt, was erg gezellig zonder je.
Dinsdag waren wat meer liefhebbersquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:15 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dan ben ik het met je eens.
[..]
Klopt, was erg gezellig zonder je.
4x LALALLALAAAA wordt ook saaiquote:
Ik heb nooit genoeg van jouquote:
Juist wel. Is TOTAAL ANDERSquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:16 schreef RipCity het volgende:
Denk dat Nederland te weinig onthouden gaat worden tussen al het geweld. 8-10 de plek.
Is Israël een verrassing?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |