@raptorix kom er maar in!quote:
Ik bij de Yanks van Google.quote:
Betaaltquote:
Was allang en breed Joost zijn muziek stijl in zekere mate en wilde al veel langer meedoen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Omdat Cha Cha Cha het het jaar daarvoor zo goed deed. Allemaal alleen maar een beetje meedoen met de hype.
het is primaquote:
quote:
quote:Op maandag 2 juli 2018 17:02 schreef raptorix het volgende:
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
En die van je vriendin?quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gelukkig, mijn vriendin verklaarde mij al voor gek toen ik zei dat die van Luxemburg goede borsten had, dit is BEWIJS
Het lijkt erop dat het schema last minute is veranderd.quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:58 schreef Thrts het volgende:
Eerst zou het optreden van de 2020 artietsen komen toch?
Pfoeh.. Zat eigenlijk niks bij wat ik écht leuk vond + ik heb wat liedjes gemist. Zou zo geen top 3 kunnen noemen eigenlijkquote:
Ook WE KOMEN ALLEMAAL! na Erika.quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:40 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Oh wat zei 'ie? Ik kijk op YouTube, anders kan ik Fok! er niet naast open hebben.
Volgensmij loopt het ook weer flink uit, net zoals dinsdagquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:59 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat het schema last minute is veranderd.
Lichter blauw voor de Luxemburgse vlagquote:
Dit soort gesprekken heb je met je vriendin op de bank?quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gelukkig, mijn vriendin verklaarde mij al voor gek toen ik zei dat die van Luxemburg goede borsten had, dit is BEWIJS
doe mij maar dat alleen de jury kan stemmen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:00 schreef Eightyone het volgende:
Als de Finse opblaaspop wint, wat ik niet uitsluit, krijgen we volgend jaar een zo mogelijk nog gekkere editie dan dit jaar.
Doe maar niet.
Of voer weer de helft juryvoting in, in de halve finales. De televoting verergert de schijtlolligheid en zo.
Was sowieso wel finalewaardig.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:00 schreef Eightyone het volgende:
Als de Finse opblaaspop wint, wat ik niet uitsluit, krijgen we volgend jaar een zo mogelijk nog gekkere editie dan dit jaar.
Doe maar niet.
Of voer weer de helft juryvoting in, in de halve finales. De televoting verergert de schijtlolligheid en zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |