Het heerlijke leven van een man die Eurovisie kijktquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:52 schreef Urquhart het volgende:
Luxemburg, Finland en Ierland door, en ik ben tevreden
Kan ook prima. Scheelt weer kosten.quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:52 schreef Cirilico het volgende:
Het bordje van Luxemburg in de green room ziet er meer uit als de Nederlandse vlag.
quote:
Twijfelgevalquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit zal toch wel boven de UK eindigen?
Homo's zijn juist gek op dat nummerquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:53 schreef Makamba_ het volgende:
Als Finland doorgaat is het ESF officieel geen homo evenement meer. Dat gaan wel schrikken worden voor veel mensen.
betaaltquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:54 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
worden de mensen die meedoen betaalt?
Gelukkig, mijn vriendin verklaarde mij al voor gek toen ik zei dat die van Luxemburg goede borsten had, dit is BEWIJSquote:
Vast welquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:54 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
worden de mensen die meedoen betaalt?
@raptorix kom er maar in!quote:
Betaaltquote:
Was allang en breed Joost zijn muziek stijl in zekere mate en wilde al veel langer meedoen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Omdat Cha Cha Cha het het jaar daarvoor zo goed deed. Allemaal alleen maar een beetje meedoen met de hype.
het is primaquote:
quote:
quote:Op maandag 2 juli 2018 17:02 schreef raptorix het volgende:
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |