Ik heb zo'n vermoeden dat wij qua muziek niet dezelfde smaak hebbenquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:48 schreef Hanca het volgende:
Oostenrijk, Letland, Litouwen, Georgië, Montenegro, Luxemburg en Israël mogen van mij iig wel door.
Wat is jouw top 3?quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat wij qua muziek niet dezelfde smaak hebben![]()
Sowieso voelen alle Nederlanders die stemmen zich verplicht om op Claude te stemmenquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:49 schreef Pisces29 het volgende:
Milkshake man kopie van Windows 95
Meh
Zou nergens op kunnen stemmen, gelukkig zit er niks bij
Dat magere mannetje? Of het liedje?quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:49 schreef MizzezAmy het volgende:
Ooooohhhh ik zie nu pas dat ik wel iets gemist heb aan Australië
Zal ik uiteraard doenquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:48 schreef Coco het volgende:
[..]
Wil ik ooit nog naar toe.
Graag review na afloop.
Het is niet eens mijn smaak, vooral de kwaliteit van de nummers. Ik heb trouwens een vrij brede muzieksmaak.quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat wij qua muziek niet dezelfde smaak hebben![]()
Als ze nou niet dat gehele optreden als een dood paard op dat ding zou staan….quote:
Haha de milkshake man, dat klinkt toch veelbelovendquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat magere mannetje? Of het liedje?
Omdat Cha Cha Cha het het jaar daarvoor zo goed deed. Allemaal alleen maar een beetje meedoen met de hype.quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:46 schreef Evangelion het volgende:
Vorig jaar
Europapa
Rim dim tagi dim
We will rave
No rules
Doomsday blues
was best party
Ik was vooral van plan heel hard HET IS STIL AAN DE OVERKANT te brullenquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:50 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Niet per ongeluk een staatsgreep plegen zou ik adviseren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |