Ja heerlijkquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:37 schreef OmniRocket het volgende:
het ergste is dat het zaterdag weer langs komt
GiRlPoWeR!!quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:36 schreef Makamba_ het volgende:
Oke nu wordt het leuk.
Maar wat is de hype van dit nummer ondanks uitdagende kleding.
De rest was mokerkutquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:36 schreef Makamba_ het volgende:
Oke nu wordt het leuk.
Kwam je moeder?quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:37 schreef Evangelion het volgende:
Wel awkward als je dit met je moeder kijkt of zo
Want vrouw met dikke tieten en een enigszins sexy pakje? Of om het lied?quote:
Wel zonder de anabolenuitslagquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:38 schreef Szura het volgende:
Die linkse heeft een Coulthard/Schippers-kaak
Dat kan zaterdag.quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:38 schreef raptorix het volgende:
Hoe kan ik op die dikke tettten stemmen?
Zaterdagquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:38 schreef raptorix het volgende:
Niet vandaagquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:38 schreef raptorix het volgende:
Een Grolsch Weizen.quote:
Jaquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Want vrouw met dikke tieten en een enigszins sexy pakje? Of om het lied?
Wat vond je van Finlandquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:39 schreef yvonne het volgende:
Ik vind Cornald zo in z'n uppie veel leuker
Denk dat niet enkel vrouwen nakende mannen lichamen willen zien tijdens het songfestival.quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:37 schreef cosmosis het volgende:
Alle mannen mogen een stijve in een dunne broek met ontblote sixpack rondrennen op het podium alle Milfen een beroerte veroorzaken, maar een normale legging bij de vrouwen dient omgezet te worden in een luier, we zien wel weer wat een feministische aanpak de ESF heeft.....
Als Zweden wint kijk ik volgend jaar niet.quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:38 schreef Evangelion het volgende:
Als Luxemburg niet doorgaat kijk ik zaterdag niet
Precies jaquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:36 schreef Makamba_ het volgende:
Oke nu wordt het leuk.
Oh wat zei 'ie? Ik kijk op YouTube, anders kan ik Fok! er niet naast open hebben.quote:
Alsof ik dat nog weetquote:
Ja misschien niet de juiste doelgroep benoemd, maar ik probeer uiteraard de mannelijke minderheid welke een schaarsgeklede fraulein waardeert hier te schetsenquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:39 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Denk dat niet enkel vrouwen nakende mannen lichamen willen zien tijdens het songfestival.
Truequote:
Ik ben superjaloers op die tetten.quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toen keek ik niet
Nog steeds ziedend omdat ze Joost eruit smeten
Erg zwak jaar…quote:
thats the spiritquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toen keek ik niet
Nog steeds ziedend omdat ze Joost eruit smeten
Er zit echt niks tussen waarvan ik denk, oké dit is tof. Niets. allemaal van die 13 in een dozijn liedjes.quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:39 schreef Pisces29 het volgende:
Ik geloof dat deze avond voor mij nog slechter is dan de dinsdag
Niet verwacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |