SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer dat het bord aan de overkant verdwenen is anders had het zomaar de kortste verplaatsing ooit kunnen worden.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Dus het is te doen. Ik ben nog bezig. Gevonden.quote:Op zondag 18 mei 2025 09:42 schreef Dagoduck het volgende:
In een klein minuutje had ik hem gepinpoint.
Goed bezig!quote:Op maandag 16 juni 2025 20:14 schreef laziness het volgende:
Ik heb ‘m maar eens opgevist.
Helaas voor jullie kwam ik uit het westen en ging terug naar huis dus de slinger is alleen maar verder de provincie in.
Dit gehucht heeft de traditionele borden vervangen voor onderstaande versie.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
laziness is bezig geweestquote:Op maandag 30 juni 2025 08:58 schreef laziness het volgende:
Het was vroeg maar hij ligt weer. Wel een drukke plek zonder ‘m een beetje in het gras weg te kunnen moffelen.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Thanks! Ik heb de tt aangepastquote:Op donderdag 3 juli 2025 09:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
@:Deisyy
[..]
laziness is bezig geweest
@DJMO en * Rob gaan onderwegquote:Op maandag 30 juni 2025 08:58 schreef laziness het volgende:
Het was vroeg maar hij ligt weer. Wel een drukke plek zonder ‘m een beetje in het gras weg te kunnen moffelen.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Hebbes.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 16:49 schreef Rob het volgende:
Om de discussie maar voor te zijn ..
Niet zaniken. Hij ligt er en het enige wat je er aan kan doen is hem verplaatsen naar een ander bord.
ik ben allergisch voor iets wat daar groeit dus ik sla overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
Over 10 dagen is het augustus.quote:Op maandag 21 juli 2025 11:24 schreef Dagoduck het volgende:
Voor mij net een week te laat, misschien in augustus weer daar in de buurt. Wel locatie gepinpoint.
Je was me net voor, ik was halverwege de middag in Amsterdam, maar geen Stok!quote:Op zondag 3 augustus 2025 14:08 schreef pigzwart het volgende:
Gelukt. Weer een mooi groene omgeving.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 4 augustus 2025 13:03 schreef Bzzzzp het volgende:
Ik heb hem en ga voor een verwarrende verplaatsing!
gepinpoint.quote:Op maandag 4 augustus 2025 15:00 schreef Bzzzzp het volgende:
Hij is in de provincie gebleven:
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ [url=https://i.ibb.co/qLV8X82C/IMG-2682.jpg]afbeelding ][/url
Dat is dichterbijquote:Op maandag 4 augustus 2025 16:07 schreef Bzzzzp het volgende:
Er is nog een derde Tienhoven in Nederland (op Texel), anders breng je hem “even” daarheen
Zijn we die nou gewoon vergeten op 3 augustus 2019?quote:Op maandag 4 augustus 2025 16:07 schreef Bzzzzp het volgende:
Er is nog een derde Tienhoven in Nederland (op Texel), anders breng je hem “even” daarheen
Nee, waarschijnlijk niet, het is een buurtgeneenschapquote:Op maandag 4 augustus 2025 20:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zijn we die nou gewoon vergeten op 3 augustus 2019?
Gemeentelijke herindeling?quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daar zat ik aan te denken, jullie hebben toen toch elke plaats op dat hele eiland aangedaan?quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Yep, er zijn er wel meer die eigenlijk alleen een boerderij zijn.quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:15 schreef Bzzzzp het volgende:
[..]
Nee, waarschijnlijk niet, het is een buurtgeneenschap
Op Texel?quote:
Yep, we hebben de lijst van Harry gebruikt: https://wegnummers.nl/pl/pgemStedeBroec.htmlquote:Op maandag 4 augustus 2025 20:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar zat ik aan te denken, jullie hebben toen toch elke plaats op dat hele eiland aangedaan?
Maar op Maps zie ik Tienhoven op Texel alleen als een straat?
Dat staat sinds gisteren al in de ttquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 18:31 schreef Bzzzzp het volgende:
@:Deisyy er is een verplaatsing geweest van Tienhoven naar Tienhoven a/d Lek!
Oow sorry, het leek hetzelfdequote:Op dinsdag 5 augustus 2025 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat staat sinds gisteren al in de tt
Blijkbaar staat iedereen toch liever in de file naar het zuiden….quote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:22 schreef gebrokenglas het volgende:
Nog even en hij ligt daadwerkelijk weer op Texel
Texelquote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:22 schreef gebrokenglas het volgende:
Nog even en hij ligt daadwerkelijk weer op Texel
Mooie verplaatsing!quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 18:29 schreef laziness het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Goed bezig!quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 18:29 schreef laziness het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Mooi bezig!quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 18:29 schreef laziness het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Dump hem op Texel, komt ie ergens begin oktober weer mee terugquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 02:29 schreef Sally het volgende:
Ligt'ie er nog...?![]()
![]()
Ik kom er zondag/maandag in onze vakantie echt gewoon voorbij gereden, dus dat wordt een gezellige pick-up!
Stokkie, je gaat naar Noord-Nederland
* Sally checkt plaatsen waar stokkie dan nog niet geweest zou zijn....
Da's nou jammer.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 08:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dump hem op Texel, komt ie ergens begin oktober weer mee terug
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 14:35 schreef Sally het volgende:
[..]
Da's nou jammer.
Daar komen we niet.
Jammer! Ik denk dat het handiger is als je een volgende keer de users uit de OP: DJMO, Light, Dagoduck, Rob of mijzelf tagt of anders even een TR zet, de kans is dan groter dat je de code vlot hebt.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:35 schreef Houniet het volgende:
Ik ben naar huis gereden, geen code.
Oh, je was daar?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:35 schreef Houniet het volgende:
Ik ben naar huis gereden, geen code.
Ja, maar ik zat in de auto en dat was al kutten. Wellicht de volgende keer weer.quote:Op zondag 24 augustus 2025 00:47 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh, je was daar?
Edit;
Iets verder teruglezen, dan had ik het geweten![]()
![]()
![]()
Niet naar Texelquote:
quote:
Ook leukquote:
https://imgur.com/uploadquote:Op maandag 25 augustus 2025 15:23 schreef Sally het volgende:
Hm, werken deze links...?
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Zie jij ze niet, dan? Want ik wel?quote:
Volgens de Wiki is het in maart 2024 32 verplaatsingen op 1 dag geweest.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 19:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Volgens mij is die stok nog nooit zo vaak verplaatst
Die is up to date tot oktober 2024 maar wat betreft de noordelijke provincies staan alleen enkele verplaatsingen in Groningen er niet in (Zuidwolde, Sint Annen, Meerstad). Ik zal de wiki morgen even updaten maar Light lijkt niet meer zo actief op FOK! (hij nam de data normaal over van de wiki).quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 19:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Volgens de Wiki is het in maart 2024 32 verplaatsingen op 1 dag geweest.
En verder hebben we de site van @:Light aangehouden wat betreft plekken waar Stokkie nog niet gelegen had. Hopelijk is die dan wel up to date.... 😃
Oeh, gelukkig hadden we dan niet Zuidwolde en Sint Annen gedaan gisteren, al zagen we (ik, als bijrijder) die 2 wel langs de route liggen die we reden van camperplek naar camperplek 🙂quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 19:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die is up to date tot oktober 2024 maar wat betreft de noordelijke provincies staan alleen enkele verplaatsingen in Groningen er niet in (Zuidwolde, Sint Annen, Meerstad). Ik zal de wiki morgen even updaten maar Light lijkt niet meer zo actief op FOK! (hij nam de data normaal over van de wiki).
Over maandje ben ik sowieso in Zuidhorn, dat is een mogelijkheid.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 19:52 schreef Elleska het volgende:
De grote vraag is nu hoe lang blijft de stok hier liggen?
@Deisyyquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 19:10 schreef 23_Ogen het volgende:
Lief, hè?
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Tsja, het uitzicht: daar staan wat bomen voor. 😜
[ link | afbeelding ]
Het was meer dat ik daar morgen vlakbij ben maar zoals ik al had verwacht heeft het weinig zin om mijn fietsroute om te gooien want de stok is alweer gevlogen. Nog even en hij vliegt naar Amerika.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 19:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Over maandje ben ik sowieso in Zuidhorn, dat is een mogelijkheid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |