SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 16:49 schreef Rob het volgende:
Om de discussie maar voor te zijn ..
Niet zaniken. Hij ligt er en het enige wat je er aan kan doen is hem verplaatsen naar een ander bord.
ik ben allergisch voor iets wat daar groeit dus ik sla overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
Over 10 dagen is het augustus.quote:Op maandag 21 juli 2025 11:24 schreef Dagoduck het volgende:
Voor mij net een week te laat, misschien in augustus weer daar in de buurt. Wel locatie gepinpoint.
Je was me net voor, ik was halverwege de middag in Amsterdam, maar geen Stok!quote:Op zondag 3 augustus 2025 14:08 schreef pigzwart het volgende:
Gelukt. Weer een mooi groene omgeving.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 4 augustus 2025 13:03 schreef Bzzzzp het volgende:
Ik heb hem en ga voor een verwarrende verplaatsing!
gepinpoint.quote:Op maandag 4 augustus 2025 15:00 schreef Bzzzzp het volgende:
Hij is in de provincie gebleven:
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ [url=https://i.ibb.co/qLV8X82C/IMG-2682.jpg]afbeelding ][/url
Dat is dichterbijquote:Op maandag 4 augustus 2025 16:07 schreef Bzzzzp het volgende:
Er is nog een derde Tienhoven in Nederland (op Texel), anders breng je hem “even” daarheen
Zijn we die nou gewoon vergeten op 3 augustus 2019?quote:Op maandag 4 augustus 2025 16:07 schreef Bzzzzp het volgende:
Er is nog een derde Tienhoven in Nederland (op Texel), anders breng je hem “even” daarheen
Nee, waarschijnlijk niet, het is een buurtgeneenschapquote:Op maandag 4 augustus 2025 20:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zijn we die nou gewoon vergeten op 3 augustus 2019?
Gemeentelijke herindeling?quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daar zat ik aan te denken, jullie hebben toen toch elke plaats op dat hele eiland aangedaan?quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Yep, er zijn er wel meer die eigenlijk alleen een boerderij zijn.quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:15 schreef Bzzzzp het volgende:
[..]
Nee, waarschijnlijk niet, het is een buurtgeneenschap
Op Texel?quote:
Yep, we hebben de lijst van Harry gebruikt: https://wegnummers.nl/pl/pgemStedeBroec.htmlquote:Op maandag 4 augustus 2025 20:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar zat ik aan te denken, jullie hebben toen toch elke plaats op dat hele eiland aangedaan?
Maar op Maps zie ik Tienhoven op Texel alleen als een straat?
Dat staat sinds gisteren al in de ttquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 18:31 schreef Bzzzzp het volgende:
@:Deisyy er is een verplaatsing geweest van Tienhoven naar Tienhoven a/d Lek!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |