Oow sorry, het leek hetzelfdequote:Op dinsdag 5 augustus 2025 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat staat sinds gisteren al in de tt
Blijkbaar staat iedereen toch liever in de file naar het zuiden….quote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:22 schreef gebrokenglas het volgende:
Nog even en hij ligt daadwerkelijk weer op Texel
Texelquote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:22 schreef gebrokenglas het volgende:
Nog even en hij ligt daadwerkelijk weer op Texel
Mooie verplaatsing!quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 18:29 schreef laziness het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
@:Deisyy
Goed bezig!quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 18:29 schreef laziness het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Mooi bezig!quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 18:29 schreef laziness het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Dump hem op Texel, komt ie ergens begin oktober weer mee terugquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 02:29 schreef Sally het volgende:
Ligt'ie er nog...?![]()
![]()
Ik kom er zondag/maandag in onze vakantie echt gewoon voorbij gereden, dus dat wordt een gezellige pick-up!
Stokkie, je gaat naar Noord-Nederland
* Sally checkt plaatsen waar stokkie dan nog niet geweest zou zijn....
Da's nou jammer.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 08:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dump hem op Texel, komt ie ergens begin oktober weer mee terug
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 14:35 schreef Sally het volgende:
[..]
Da's nou jammer.
Daar komen we niet.
Jammer! Ik denk dat het handiger is als je een volgende keer de users uit de OP: DJMO, Light, Dagoduck, Rob of mijzelf tagt of anders even een TR zet, de kans is dan groter dat je de code vlot hebt.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:35 schreef Houniet het volgende:
Ik ben naar huis gereden, geen code.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |