Kwam als kamerlid en gaat als ruggengraatloze jankbal lijkt me treffenderquote:Op woensdag 14 mei 2025 16:45 schreef RamboDirk het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
OmtzigtGodeinde van een tijdperk. Hopelijk snel aan de slag bij de big4 @:KingRoland
Sorry hoor. Kwam enkel langs voor mijn woordle en faalde toen de 6 dus besloot maar iets anders te posten.quote:
Oh je post hem niet als je hem niet haaltquote:Op woensdag 14 mei 2025 17:41 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Sorry hoor. Kwam enkel langs voor mijn woordle en faalde toen de 6 dus besloot maar iets anders te posten.
Nee hoor was gewoon even diep teleurgesteld.quote:Op woensdag 14 mei 2025 17:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh je post hem niet als je hem niet haalt
Jij bent er zo één
Kan gebeurenquote:Op woensdag 14 mei 2025 17:47 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Nee hoor was gewoon even diep teleurgesteld.
Woordle 1425 4/6
⬜⬜⬜⬜⬜
⬜⬜🟨🟨⬜
⬜⬜🟩🟩🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1221 X/6
⬜⬜⬜⬜⬜⬜
⬜🟩⬜⬜🟩🟩
⬜🟩⬜⬜🟩🟩
⬜🟩⬜⬜🟩🟩
🟨🟩⬜⬜🟩🟩
⬜🟩🟩🟩🟩🟩
biefstuk (al op want ik ga rond 18:45 sporten zodat ik op tijd terug ben voor het voetbal)quote:Op woensdag 14 mei 2025 17:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Oosterse groentemix, tauge, rode peper, knoflook, noodles, elk kruid wat ik heb staan en falafel.quote:Op woensdag 14 mei 2025 17:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pizzequote:Op woensdag 14 mei 2025 17:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Beest.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 13:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik kan het hebben maatje. Morgen maar even wat extra kilometers rennen.
Hou Strava in de gaten @:Jojoortje
Altijd bezig met die anderquote:Op donderdag 15 mei 2025 07:40 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruiker @:Caland is al weer vroeg in het Ajax topic te vinden.
Ik verdenk 'm er ook van dat hij na het laatste fluitsignaal "wie niet springt die is een jood" op het balkon ten gehore bracht.quote:Op donderdag 15 mei 2025 07:40 schreef onlogisch het volgende:
User @Da_Sandman fileert user @Caland volledig (en terecht).quote:Op donderdag 15 mei 2025 07:40 schreef onlogisch het volgende:
Leuk, ik maak een typo (zit mobiel)quote:Op donderdag 15 mei 2025 10:21 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
User @:da_sandman fileert user @:caland volledig (en terecht).
Die houdt het langer vol dan ik dacht.quote:Op donderdag 15 mei 2025 11:32 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
God heeft het zo gewild @:kingroland
We moeten hem niet zo pushen. Met het passeren van een nieuwe paus heeft het leven van @KingRoland natuurlijk ook even stilgestaan. Wanneer God het wil zal @KingRoland hier weer postenquote:
Bedankt met terugwerkende kracht.quote:Op donderdag 15 mei 2025 13:12 schreef GGMM het volgende:
Oh ja eet smakelijk met terugwerkende kracht
Ziggy @De_Kraamquote:Op donderdag 15 mei 2025 14:22 schreef Pisces29 het volgende:
Zeggen jullie ook InstaKram en Zikko sport?
Gewoon Insta, ja toch.quote:Op donderdag 15 mei 2025 14:22 schreef Pisces29 het volgende:
Akkoord.quote:Op donderdag 15 mei 2025 14:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laten we over één ding even heel duidelijk zijn: ik bepaal wat voor middag ik heb, niet jij.
De 'ook' insinueert hier dat jij het dus wél zo uitspreekt?quote:Op donderdag 15 mei 2025 14:22 schreef Pisces29 het volgende:
Nee de ook vanwege de mensen om me heen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 15:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De 'ook' insinueert hier dat jij het dus wél zo uitspreekt?
Dit zet onze vriendschap onder druk.
quote:Op donderdag 15 mei 2025 15:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had maxi-mus toch gelijk
Wat een fijne dag
Door het ontbreken van de hoofdletter vraag ik me nog af wat er eerst stond.quote:
Niks. Door het zinnetje te schrijven zonder hoofdletter en punt is een ode aan wijlen @JanCeesquote:Op donderdag 15 mei 2025 15:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Door het ontbreken van de hoofdletter vraag ik me nog af wat er eerst stond.
Hopelijk blijft FOK! nog zo lekker draaien.quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2025 15:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had maxi-mus toch gelijk
Wat een fijne dag
quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:39 schreef Wotte het volgende:
Hoorde op de radio dat we water moesten besparen. Geprobeerd om door te spoelen terwijl ik nog op de wc zit. In theorie zou dat buitengewoon milieuvriendelijke moeten zijn.
?quote:Op donderdag 15 mei 2025 18:10 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Niet echt interessant. Zondag gaan WE gigantisch af
Fijn om te horen!quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:44 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Hey GGMM, ja alles lekker!![]()
Hoe is het met jou?
quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Fijn om te horen!
Met mij gaat het werkelijk uitstekend
Je mist nog niks.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat niet.
Misschien zaterdag/zondag wanneer de finale is! (maar misschien ook niet)
Je zou zeggen dat het heel makkelijk scoren is momenteel maar die vent weet dan toch vooral zichzelf voor aap te zetten.quote:
Ik vind het humorquote:
Ik heb @Zipportal nog nooit zo hard zien juichen als afgelopen woensdag, dus het zegt wel iets.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het humor
Ze zijn dagenlang nog steeds met ons bezig, zie je nu wel dat we toch echt wel de grootste zijn hoor!!1 mimimimi
Enorme walvis.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dankjewel. Patat oorlog.
@:Drizzt_DoUrden
Dat calvinistische gegniffel is de reden dat dit land naar de verdoemenis gaat. En daar ga ik niet voor. En ik zeg u, u mag hier blijven maar u past zich aan en zal Ajax aanhangen. Ik moet daar horen dat ik een kankerjood ben.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het humor
Ze zijn dagenlang nog steeds met ons bezig, zie je nu wel dat we toch echt wel de grootste zijn hoor!!1 mimimimi
Niet gelezenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:44 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dat calvinistische gegniffel is de reden dat dit land naar de verdoemenis gaat. En daar ga ik niet voor. En ik zeg u, u mag hier blijven maar u past zich aan en zal Ajax aanhangen. Ik moet daar horen dat ik een kankerjood ben.
Dat zeggen zij! Dit land is het zat. C'est Ca.
Daar sta ik voor en als ik dat anders moet verwoorden. Prima. Maar het gaat om uw kinderen en uw kleinkinderen. Waar het gaat anders om?
Moet ik nog meer hier neerzetten? Ik kan niet anders en ik doe niet anders. Dan maar ik afgemaakt. Ok Prima. Maar het probleem meneer, dat blijft. U maakt dit land kapot.
Dank maat.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 07:11 schreef Scrummie het volgende:
Woordle 1427 3/6
⬛🟨⬛⬛⬛
⬛⬛🟩⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1223 4/6
🟨⬛⬛⬛⬛🟨
⬛⬛⬛🟨⬛⬛
⬛🟩⬛🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:GGMM @:Alpeko @:rambodirk @:vrijgevochten @:wereldgozer @:anneloos
Goedemorgen
https://www.ad.nl/fun/apps/het-woord~g781219quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:33 schreef Makamba_ het volgende:
Woordle6 1223 6/6
🟨⬜⬜⬜🟨⬜
⬜🟨⬜🟨⬜🟨
⬜🟩🟨🟨🟨🟩
🟩🟩⬜🟩🟩🟩
🟩🟩⬜🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle 1427 4/6
🟨⬜⬜🟨🟩
🟨⬜⬜⬜🟩
⬜⬜🟩⬜🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Iemand91 die dit programma kijkt?
TV / [BBC1] Have I Got News for You #3
Was meer omdat die user al jaren lang updates post zonder enige interactie maar ga je opties overwegen.quote:
Ik werd er bijzonder agressief van maar ben blij dat jij moest lachen.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:59 schreef Scrummie het volgende:
Ik moest hier heel erg hard om lachen. Hopelijk jullie ook!
Nee ik heb het na 20 seconden met ergernis weggeklikt!quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:59 schreef Scrummie het volgende:
Ik moest hier heel erg hard om lachen. Hopelijk jullie ook!
Jammer maat.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee ik heb het na 20 seconden met ergernis weggeklikt!
Soms vraag ik me af wat groter zal zijn, je ego of die dikke reet van je.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dankjewel. Patat oorlog.
@:Drizzt_DoUrden
Meer om vast te houden, meer om van te houden is het deviesquote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Soms vraag ik me af wat groter zal zijn, je ego of die dikke reet van je.
Je bent een papzak @:pisces29
gebakken aardappel, lekkerbekje, slaquote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik maak Griekse aardappel/gehaktschotel
Met zo'n fles slasaus op tafel.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:24 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
gebakken aardappel, lekkerbekje, sla
Sheperds Pie ditmaal wel met half/half gehakt.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik maak Griekse aardappel/gehaktschotel
Ik had voor de zekerheid bij die vrije trap wel mijn telefoon weggelegd. Wellicht gejinxed.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:26 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
woensdagavond alles kapotgeslagen
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:26 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
woensdagavond alles kapotgeslagen
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:30 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik had voor de zekerheid bij die vrije trap wel mijn telefoon weggelegd. Wellicht gejinxed.
Een drieluik. @Zipportalquote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is gewoon sneu als de prestaties van een sportteam zo bepalend zijn voor je gemoedstoestand.
Jammer hoor, als PSV geen kampioen wordt, maar ik slaap er niet minder door en er wordt ook niet minder gelachen. Triest als je hele identiteit bepaald wordt door een club.
Ben ik vorig jaar nog geweest! Wat staat er allemaal op je programma?quote:Op donderdag 15 mei 2025 12:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vlieg morgen naar Zuid-Kora
Misschien dat @:kingroland dat een reden vindt om terug te keren
Seoul, Sokcho, Gyeongju en Busanquote:Op zondag 18 mei 2025 14:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben ik vorig jaar nog geweest! Wat staat er allemaal op je programma?
Veel plezier Gurney!quote:Op zondag 18 mei 2025 14:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Seoul, Sokcho, Gyeongju en Busan
Nog aanraders voor craft bier?
Toppertjequote:Op maandag 19 mei 2025 07:36 schreef Anneloos het volgende:
Goedemorgen!
Woordle 1430 6/6
⬛🟨⬛⬛⬛
🟨⬛⬛⬛⬛
⬛🟩🟩⬛⬛
⬛🟩🟩⬛⬛
⬛🟩🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1226 5/6
⬛🟨⬛⬛🟨⬛
🟨⬛🟨⬛🟨⬛
⬛🟨⬛⬛🟨🟩
⬛⬛🟨🟨🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Ik noemde je een zacht ei lieverd.quote:Op maandag 19 mei 2025 08:27 schreef onlogisch het volgende:
Mention van forumgebruiker @:Wotte in het Ajax topic
* onlogisch wegklikt
Verzoek de goden niet, voor je het weet wordt je ontmaagd en maak je iemand zwanger.quote:Op maandag 19 mei 2025 08:28 schreef onlogisch het volgende:
Een like binnen van @:Anneloos
Het zonnetje schijnt
JONGENS, WAT KAN MIJ GEBEUREN VANDAAG??
Oei. Dit is ook de angst van @GGMMquote:Op maandag 19 mei 2025 10:00 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Verzoek de goden niet, voor je het weet wordt je ontmaagd en maak je iemand zwanger.
Mooi, beetje rondreizen dus, heb ik ook gedaan!quote:Op zondag 18 mei 2025 14:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Seoul, Sokcho, Gyeongju en Busan
Nog aanraders voor craft bier?
Zelfgemaakte pizza met oa groenten en kip (zonder plakken kaas)quote:Op maandag 19 mei 2025 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe wraps met kip.
Je bent een varken.quote:Op maandag 19 mei 2025 18:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Zelfgemaakte pizza met oa groenten en kip (zonder plakken kaas)
Kip.quote:Op maandag 19 mei 2025 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
KBRquote:Op maandag 19 mei 2025 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Laat het biefstukje dit maar niet horen.quote:Op maandag 19 mei 2025 18:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kip.
Het meest veelzijdige stukje vlees.
Kip.
Spaghetti (a la Farioli)quote:Op maandag 19 mei 2025 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ja arme kinderenquote:Op maandag 19 mei 2025 12:32 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
En de FOK! Detectives hebben weer een opdracht @:3rr0r
Vis uit de oven met pasta.quote:Op maandag 19 mei 2025 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Käselaugenstange x4quote:Op maandag 19 mei 2025 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dank voor het uitgebreide advies, het is tot dusver weinig soeps inderdaad met het bier, Seoulista ben ik geweest en was zeker niet fantastisch. Wel nu bier uit de DMZ gescoord, dus ik kan wel opscheppen naar mijn Untappd vrienden.quote:Op maandag 19 mei 2025 17:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mooi, beetje rondreizen dus, heb ik ook gedaan!
Heb even voor jou in de archieven gedoken, moet zeggen dat het nergens extreem bijzonder was. De meeste craft beer plekken waren ook niet al te druk bezocht dus dat droeg niet bij aan de sfeer.
In het algemeen heb ik meer soju gedronken in plekken met wat meer aanspraak!
Als je Guus Hiddink zegt word je makkelijk vrienden met mensen!
Voor Seoul heb ik:
https://untappd.com/v/the-table/1009704
https://untappd.com/v/seoulista/6261704 (bij een hotel in een zakendistrict dus ik zou er niet voor omlopen, maar als je misschien in de buurt bent...)
Voor Busan:
https://untappd.com/v/birra/2838859
Voor Gyeongju:
https://untappd.com/v/beer/9769888
Vond het ook wel lastig leuke plekken te vinden omdat google daar niet echt een ding is, dus bovenstaande via de naver navigatie app gevonden. En wat ik van tevoren had opgezocht bleek in 50% van de gevallen niet meer te bestaan. Misschien heb je hier wat aan. Veel plezier!
Zit hun kutje verticaal of horizontaal?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 07:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dank voor het uitgebreide advies, het is tot dusver weinig soeps inderdaad met het bier, Seoulista ben ik geweest en was zeker niet fantastisch. Wel nu bier uit de DMZ gescoord, dus ik kan wel opscheppen naar mijn Untappd vrienden.
Dat met Hiddink had ik ook al opgemerkt, ze beginnen er zelf ook vaak over. Als ik dan begin over Hwang en Song geven ze helaas weinig reactie, ze dragen hier in de 7-Eleven dan ook geen Feyenoord shirtjes, ik weet hoe het zit @:scarface88 @:fetx
niemand lachtquote:Op dinsdag 20 mei 2025 08:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zit hun kutje verticaal of horizontaal?
Je bent nota bene organisator van het hele gebeuren. Als een ijscoman die door de straten rijdt met zijn busje, gedraag je je welhaast. En dan weet je niet eens de hidden gems van het spelletje te ontdekken. De gemiddelde harde kern bij je lokale club zou dan in koor: "SCHAAM JE KAPOT" zingen. Gelukkig zal dat jou nooit overkomen, misschien een spreekkoor in gedachten, want behalve dit forum zou er verder niemand de doden in een jaar voorspellen.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:18 schreef onlogisch het volgende:
Jongens, doe me een plezier en vráág er niet eens naar
Schrijf je ook gedichten?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Je bent nota bene organisator van het hele gebeuren. Als een ijscoman die door de straten rijdt met zijn busje, gedraag je je welhaast. En dan weet je niet eens de hidden gems van het spelletje te ontdekken. De gemiddelde harde kern bij je lokale club zou dan in koor: "SCHAAM JE KAPOT" zingen. Gelukkig zal dat jou nooit overkomen, misschien een spreekkoor in gedachten, want behalve dit forum zou er verder niemand de doden in een jaar voorspellen.
Broodje oude kaas met mosterd.quote:
Oke Hermien.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Je bent nota bene organisator van het hele gebeuren. Als een ijscoman die door de straten rijdt met zijn busje, gedraag je je welhaast. En dan weet je niet eens de hidden gems van het spelletje te ontdekken. De gemiddelde harde kern bij je lokale club zou dan in koor: "SCHAAM JE KAPOT" zingen. Gelukkig zal dat jou nooit overkomen, misschien een spreekkoor in gedachten, want behalve dit forum zou er verder niemand de doden in een jaar voorspellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Genotquote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:26 schreef Scrummie het volgende:
https://www.earthtosky.store/product-page/jalapeño-seeds-from-space
@:onlogisch
Als VVD-fanboy mis je zelfs Hans Wiegel? (lol)quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:18 schreef onlogisch het volgende:
Jongens, doe me een plezier en vráág er niet eens naar
Wrijf het er maar in maatquote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als VVD-fanboy mis je zelfs Hans Wiegel? (lol)
Dat weet @Alaphilippe_ ook wel, hij negeert je gewoonquote:Op dinsdag 20 mei 2025 15:03 schreef Pisces29 het volgende:
Oh mijn vraag was overigens wel serieus @:Alaphilippe_
Niet stokeren.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 15:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat weet @:Alaphilippe_ ook wel, hij negeert je gewoon
Woordle 1431 X/6quote:Op dinsdag 20 mei 2025 07:45 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1431 X/6
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛🟩⬛
⬛⬛⬛🟩⬛
⬛🟩⬛🟩🟩
🟨⬛⬛⬛🟨
⬛🟩🟩🟩🟩
Ach
Woordle6 1227 5/6
🟨⬛⬛🟨⬛⬛
⬛⬛⬛🟨🟨⬛
🟨🟩🟨🟨⬛⬛
🟩🟩⬛🟩🟨🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:scrummie @:rambodirk @:alpeko @:vrijgevochten @:wereldgozer
Goedemorgen
Rijst met boontjes zonder kip.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mokerdik varkenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:09 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Rijst met boontjes zonder kip.
Maar ik heb eigenlijk zin in vette hap, misschien dadelijk zak Doritos opentrekken of zo.
Weer kipquote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Van de trap?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:34 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Iedereen vraagt of ik afgevallen ben.
Van 3 naar 2 onderkinnen?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:34 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Dat vragen ze zelden aan slanke mensen.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:34 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Niks mis met het zijn van een knuffelbeer.quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat vragen ze zelden aan slanke mensen.
Je vergeet 'bekend persoon die overleden is en niet op je lijstje stond'quote:Op woensdag 21 mei 2025 07:40 schreef onlogisch het volgende:
HALLO.
Eet smakelijk.
KBR @:Drizzt
Tot morgen boys
https://www.jumbo.com/pro(...)-dip-240-g-655869TRAquote:Op woensdag 21 mei 2025 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe stamppot andijvie, of zoals ze het in Ulst zeggen: sloa meej spek.
Meer van Vivaldi?quote:Op woensdag 21 mei 2025 18:30 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
https://www.jumbo.com/pro(...)-dip-240-g-655869TRA
Omdat er een kortingsticker opstond van 50 cent.
En ik houd geeneens van rap.
Macaroni bij moeders gegeten.quote:Op woensdag 21 mei 2025 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe stamppot andijvie, of zoals ze het in Ulst zeggen: sloa meej spek.
Dit had @Drizzt_DoUrden net al gevraagd. Sowieso jammer dat je hier zomaar zijn rubriek probeert te stelen.quote:Op woensdag 21 mei 2025 18:04 schreef Anneloos het volgende:
Wat eten jullie vandaag? Ik hoop stiekem dat ik en Wereldgozer iets lekkers gaan halen..
Ja het was heerlijk maat.quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lekker maat, hopelijk heeft het gesmaakt
Macaroni met boterhamworst?quote:
Had jij ook zoveel moeite met woordle 6?quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lekker maat, hopelijk heeft het gesmaakt
Dat was vanmorgen. Ik kijk even terug moment.quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:10 schreef Makamba_ het volgende:
Had jij ook zoveel moeite met woordle 6?
SPOILER: niet klikken als je de Woordle 6 nog niet gespeeld hebtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben natuurlijk ook echt topics aan het terugscrollenquote:Op woensdag 21 mei 2025 18:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit had @:drizzt_dourden net al gevraagd. Sowieso jammer dat je hier zomaar zijn rubriek probeert te stelen.
quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:13 schreef GGMM het volgende:
Oh ja die was niet makkelijk inderdaad.
Ik zal wel even een screenshot posten om te laten zien hoe ik erop ben gekomenDie was erg naar inderdaad.SPOILER: niet klikken als je de Woordle 6 nog niet gespeeld hebtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:13 schreef GGMM het volgende:
Oh ja die was niet makkelijk inderdaad.
Ik zal wel even een screenshot posten om te laten zien hoe ik erop ben gekomenNaderhand is het uiteraard gewoon een woord maar doe normaal.SPOILER: niet klikken als je de Woordle 6 nog niet gespeeld hebtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En snap internet niet goed genoeg om mijn resultaat te delen.Letterlijk 5 korte posts erboven.quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:14 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik ben natuurlijk ook echt topics aan het terugscrollen
Er wordt hier zoveel gepost, ik snap dat het niet bij te houden isquote:Op woensdag 21 mei 2025 19:14 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik ben natuurlijk ook echt topics aan het terugscrollen
@tong80quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:16 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Er wordt hier zoveel gepost, ik snap dat het niet bij te houden is
Chique forum dit onder leiding van Danny en z’n gevolg. Blijven doneren mensen! @Zipportalquote:Op woensdag 21 mei 2025 17:15 schreef 3rr0r het volgende:
Nu die man met kinderen dood zijn aangetroffen is men elkaar in de haren aan het vliegen in dat topic wie de schuldige is en man versus vrouw @:Wereldgozer
[ afbeelding ]
Er komt een tijd dat je er heel af en toe weer naar snakt om apart van elkaar te zijn.quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:29 schreef Scrummie het volgende:
Zaterdag vliegen genot. Na 3 weken apart eindelijk weer bij mijn verloofde
Die kans acht ik op dit moment 0%. Maar wie weet he.quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Er komt een tijd dat je er heel af en toe weer naar snakt om apart van elkaar te zijn.
De wittebroodsjaren. Geniet ervan makker.quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die kans acht ik op dit moment 0%. Maar wie weet he.
quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:29 schreef Scrummie het volgende:
Zaterdag vliegen genot. Na 3 weken apart eindelijk weer bij mijn verloofde
Pikstrafquote:Op woensdag 21 mei 2025 19:16 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Er wordt hier zoveel gepost, ik snap dat het niet bij te houden is
Oke, kloontje.quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:15 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Naderhand is het uiteraard gewoon een woord maar doe normaal.
En snap internet niet goed genoeg om mijn resultaat te delen.
[..]
Letterlijk 5 korte posts erboven.
Welterusten en tot morrege!quote:Op donderdag 22 mei 2025 07:48 schreef onlogisch het volgende:
HALLO.
Eet smakelijk.
KBR @:Drizzt
Tot morgen boys
Soep met broodquote:Op donderdag 22 mei 2025 17:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pasta zalm.
BBQ gedaan.quote:Op donderdag 22 mei 2025 17:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pasta zalm.
Fijne vlucht gewenst maatquote:Op vrijdag 23 mei 2025 11:18 schreef Scrummie het volgende:
Woordle 1434 5/6
⬛⬛⬛🟨⬛
🟨🟨⬛⬛🟨
⬛⬛🟩🟨⬛
⬛🟩🟩⬛🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1230 5/6
⬛⬛⬛⬛⬛⬛
🟨⬛⬛⬛🟨⬛
⬛🟨🟨⬛🟨⬛
🟩🟩⬛⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Beetje laat, maar hier alsnog. Ik was vanochtend druk want ik vlieg niet morgen maar vandaag ineens. KLMgoden.
Zei iemand niet een tijd terug dat hij overleden was? (Niet om te roddelen op basis van geruchten maar meer om verkeerde 'grapjes' te voorkomen)quote:
Ik heb dat niet meegekregen, maar na zoeken zie ik dat het ook (geen gekke) speculatie was.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 15:11 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zei iemand niet een tijd terug dat hij overleden was? (Niet om te roddelen op basis van geruchten maar meer om verkeerde 'grapjes' te voorkomen)
Waarom geen gekke speculatie?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 18:55 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb dat niet meegekregen, maar na zoeken zie ik dat het ook (geen gekke) speculatie was.
Ik heb mezelf verwend!quote:Op vrijdag 23 mei 2025 17:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten en weet dus nog niet wat er op het menu staat.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb mezelf verwend!
Ik heb een kipburger besteld en nog 6 spicy kipstukdingen, met daarnaast als klein toetje een soort vanille ijs in een soort deeg het zal vast een naam hebben
Het was erg lekker
@:onlogisch @:pisces29
Aangespoelde walvis.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb mezelf verwend!
Ik heb een kipburger besteld en nog 6 spicy kipstukdingen, met daarnaast als klein toetje een soort vanille ijs in een soort deeg het zal vast een naam hebben
Het was erg lekker
@:onlogisch @:pisces29
Dat je een dikke big bent uiteraardquote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:38 schreef Roesjesjager het volgende:
Ik wil 500 gram tiramisu van supermarkt wegwerken.
Wat denken jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |