Door het ontbreken van de hoofdletter vraag ik me nog af wat er eerst stond.quote:
Niks. Door het zinnetje te schrijven zonder hoofdletter en punt is een ode aan wijlen @JanCeesquote:Op donderdag 15 mei 2025 15:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Door het ontbreken van de hoofdletter vraag ik me nog af wat er eerst stond.
Hopelijk blijft FOK! nog zo lekker draaien.quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2025 15:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had maxi-mus toch gelijk
Wat een fijne dag
quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:39 schreef Wotte het volgende:
Hoorde op de radio dat we water moesten besparen. Geprobeerd om door te spoelen terwijl ik nog op de wc zit. In theorie zou dat buitengewoon milieuvriendelijke moeten zijn.
?quote:Op donderdag 15 mei 2025 18:10 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Niet echt interessant. Zondag gaan WE gigantisch af
Fijn om te horen!quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:44 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Hey GGMM, ja alles lekker!![]()
Hoe is het met jou?
quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Fijn om te horen!
Met mij gaat het werkelijk uitstekend
Je mist nog niks.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat niet.
Misschien zaterdag/zondag wanneer de finale is! (maar misschien ook niet)
Je zou zeggen dat het heel makkelijk scoren is momenteel maar die vent weet dan toch vooral zichzelf voor aap te zetten.quote:
Ik vind het humorquote:
Ik heb @Zipportal nog nooit zo hard zien juichen als afgelopen woensdag, dus het zegt wel iets.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het humor
Ze zijn dagenlang nog steeds met ons bezig, zie je nu wel dat we toch echt wel de grootste zijn hoor!!1 mimimimi
Enorme walvis.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dankjewel. Patat oorlog.
@:Drizzt_DoUrden
Dat calvinistische gegniffel is de reden dat dit land naar de verdoemenis gaat. En daar ga ik niet voor. En ik zeg u, u mag hier blijven maar u past zich aan en zal Ajax aanhangen. Ik moet daar horen dat ik een kankerjood ben.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het humor
Ze zijn dagenlang nog steeds met ons bezig, zie je nu wel dat we toch echt wel de grootste zijn hoor!!1 mimimimi
Niet gelezenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:44 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dat calvinistische gegniffel is de reden dat dit land naar de verdoemenis gaat. En daar ga ik niet voor. En ik zeg u, u mag hier blijven maar u past zich aan en zal Ajax aanhangen. Ik moet daar horen dat ik een kankerjood ben.
Dat zeggen zij! Dit land is het zat. C'est Ca.
Daar sta ik voor en als ik dat anders moet verwoorden. Prima. Maar het gaat om uw kinderen en uw kleinkinderen. Waar het gaat anders om?
Moet ik nog meer hier neerzetten? Ik kan niet anders en ik doe niet anders. Dan maar ik afgemaakt. Ok Prima. Maar het probleem meneer, dat blijft. U maakt dit land kapot.
Dank maat.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 07:11 schreef Scrummie het volgende:
Woordle 1427 3/6
⬛🟨⬛⬛⬛
⬛⬛🟩⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1223 4/6
🟨⬛⬛⬛⬛🟨
⬛⬛⬛🟨⬛⬛
⬛🟩⬛🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:GGMM @:Alpeko @:rambodirk @:vrijgevochten @:wereldgozer @:anneloos
Goedemorgen
https://www.ad.nl/fun/apps/het-woord~g781219quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:33 schreef Makamba_ het volgende:
Woordle6 1223 6/6
🟨⬜⬜⬜🟨⬜
⬜🟨⬜🟨⬜🟨
⬜🟩🟨🟨🟨🟩
🟩🟩⬜🟩🟩🟩
🟩🟩⬜🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle 1427 4/6
🟨⬜⬜🟨🟩
🟨⬜⬜⬜🟩
⬜⬜🟩⬜🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Iemand91 die dit programma kijkt?
TV / [BBC1] Have I Got News for You #3
Was meer omdat die user al jaren lang updates post zonder enige interactie maar ga je opties overwegen.quote:
Ik werd er bijzonder agressief van maar ben blij dat jij moest lachen.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:59 schreef Scrummie het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Ik moest hier heel erg hard om lachen. Hopelijk jullie ook!
Nee ik heb het na 20 seconden met ergernis weggeklikt!quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:59 schreef Scrummie het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Ik moest hier heel erg hard om lachen. Hopelijk jullie ook!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |