We moeten hem niet zo pushen. Met het passeren van een nieuwe paus heeft het leven van @KingRoland natuurlijk ook even stilgestaan. Wanneer God het wil zal @KingRoland hier weer postenquote:
Bedankt met terugwerkende kracht.quote:Op donderdag 15 mei 2025 13:12 schreef GGMM het volgende:
Oh ja eet smakelijk met terugwerkende kracht
Ziggy @De_Kraamquote:Op donderdag 15 mei 2025 14:22 schreef Pisces29 het volgende:
Zeggen jullie ook InstaKram en Zikko sport?
Gewoon Insta, ja toch.quote:Op donderdag 15 mei 2025 14:22 schreef Pisces29 het volgende:
Akkoord.quote:Op donderdag 15 mei 2025 14:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laten we over één ding even heel duidelijk zijn: ik bepaal wat voor middag ik heb, niet jij.
De 'ook' insinueert hier dat jij het dus wél zo uitspreekt?quote:Op donderdag 15 mei 2025 14:22 schreef Pisces29 het volgende:
Nee de ook vanwege de mensen om me heen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 15:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De 'ook' insinueert hier dat jij het dus wél zo uitspreekt?
Dit zet onze vriendschap onder druk.
quote:Op donderdag 15 mei 2025 15:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had maxi-mus toch gelijk
Wat een fijne dag
Door het ontbreken van de hoofdletter vraag ik me nog af wat er eerst stond.quote:
Niks. Door het zinnetje te schrijven zonder hoofdletter en punt is een ode aan wijlen @JanCeesquote:Op donderdag 15 mei 2025 15:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Door het ontbreken van de hoofdletter vraag ik me nog af wat er eerst stond.
Hopelijk blijft FOK! nog zo lekker draaien.quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2025 15:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had maxi-mus toch gelijk
Wat een fijne dag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |