Er wordt hier zoveel gepost, ik snap dat het niet bij te houden isquote:Op woensdag 21 mei 2025 19:14 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik ben natuurlijk ook echt topics aan het terugscrollen
@tong80quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:16 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Er wordt hier zoveel gepost, ik snap dat het niet bij te houden is
Chique forum dit onder leiding van Danny en z’n gevolg. Blijven doneren mensen! @Zipportalquote:Op woensdag 21 mei 2025 17:15 schreef 3rr0r het volgende:
Nu die man met kinderen dood zijn aangetroffen is men elkaar in de haren aan het vliegen in dat topic wie de schuldige is en man versus vrouw @:Wereldgozer
[ afbeelding ]
Er komt een tijd dat je er heel af en toe weer naar snakt om apart van elkaar te zijn.quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:29 schreef Scrummie het volgende:
Zaterdag vliegen genot. Na 3 weken apart eindelijk weer bij mijn verloofde
Die kans acht ik op dit moment 0%. Maar wie weet he.quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Er komt een tijd dat je er heel af en toe weer naar snakt om apart van elkaar te zijn.
De wittebroodsjaren. Geniet ervan makker.quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die kans acht ik op dit moment 0%. Maar wie weet he.
quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:29 schreef Scrummie het volgende:
Zaterdag vliegen genot. Na 3 weken apart eindelijk weer bij mijn verloofde
Pikstrafquote:Op woensdag 21 mei 2025 19:16 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Er wordt hier zoveel gepost, ik snap dat het niet bij te houden is
Oke, kloontje.quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:15 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Naderhand is het uiteraard gewoon een woord maar doe normaal.
En snap internet niet goed genoeg om mijn resultaat te delen.
[..]
Letterlijk 5 korte posts erboven.
Welterusten en tot morrege!quote:Op donderdag 22 mei 2025 07:48 schreef onlogisch het volgende:
HALLO.
Eet smakelijk.
KBR @:Drizzt
Tot morgen boys
Soep met broodquote:Op donderdag 22 mei 2025 17:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pasta zalm.
BBQ gedaan.quote:Op donderdag 22 mei 2025 17:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pasta zalm.
Fijne vlucht gewenst maatquote:Op vrijdag 23 mei 2025 11:18 schreef Scrummie het volgende:
Woordle 1434 5/6
⬛⬛⬛🟨⬛
🟨🟨⬛⬛🟨
⬛⬛🟩🟨⬛
⬛🟩🟩⬛🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1230 5/6
⬛⬛⬛⬛⬛⬛
🟨⬛⬛⬛🟨⬛
⬛🟨🟨⬛🟨⬛
🟩🟩⬛⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Beetje laat, maar hier alsnog. Ik was vanochtend druk want ik vlieg niet morgen maar vandaag ineens. KLMgoden.
Zei iemand niet een tijd terug dat hij overleden was? (Niet om te roddelen op basis van geruchten maar meer om verkeerde 'grapjes' te voorkomen)quote:
Ik heb dat niet meegekregen, maar na zoeken zie ik dat het ook (geen gekke) speculatie was.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 15:11 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zei iemand niet een tijd terug dat hij overleden was? (Niet om te roddelen op basis van geruchten maar meer om verkeerde 'grapjes' te voorkomen)
Waarom geen gekke speculatie?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 18:55 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb dat niet meegekregen, maar na zoeken zie ik dat het ook (geen gekke) speculatie was.
Ik heb mezelf verwend!quote:Op vrijdag 23 mei 2025 17:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten en weet dus nog niet wat er op het menu staat.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb mezelf verwend!
Ik heb een kipburger besteld en nog 6 spicy kipstukdingen, met daarnaast als klein toetje een soort vanille ijs in een soort deeg het zal vast een naam hebben
Het was erg lekker
@:onlogisch @:pisces29
Aangespoelde walvis.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb mezelf verwend!
Ik heb een kipburger besteld en nog 6 spicy kipstukdingen, met daarnaast als klein toetje een soort vanille ijs in een soort deeg het zal vast een naam hebben
Het was erg lekker
@:onlogisch @:pisces29
Dat je een dikke big bent uiteraardquote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:38 schreef Roesjesjager het volgende:
Ik wil 500 gram tiramisu van supermarkt wegwerken.
Wat denken jullie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |