Ja het was heerlijk maat.quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lekker maat, hopelijk heeft het gesmaakt
Macaroni met boterhamworst?quote:
Had jij ook zoveel moeite met woordle 6?quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lekker maat, hopelijk heeft het gesmaakt
Dat was vanmorgen. Ik kijk even terug moment.quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:10 schreef Makamba_ het volgende:
Had jij ook zoveel moeite met woordle 6?
SPOILER: niet klikken als je de Woordle 6 nog niet gespeeld hebtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben natuurlijk ook echt topics aan het terugscrollenquote:Op woensdag 21 mei 2025 18:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit had @:drizzt_dourden net al gevraagd. Sowieso jammer dat je hier zomaar zijn rubriek probeert te stelen.
quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:13 schreef GGMM het volgende:
Oh ja die was niet makkelijk inderdaad.
Ik zal wel even een screenshot posten om te laten zien hoe ik erop ben gekomenDie was erg naar inderdaad.SPOILER: niet klikken als je de Woordle 6 nog niet gespeeld hebtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:13 schreef GGMM het volgende:
Oh ja die was niet makkelijk inderdaad.
Ik zal wel even een screenshot posten om te laten zien hoe ik erop ben gekomenNaderhand is het uiteraard gewoon een woord maar doe normaal.SPOILER: niet klikken als je de Woordle 6 nog niet gespeeld hebtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En snap internet niet goed genoeg om mijn resultaat te delen.Letterlijk 5 korte posts erboven.quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:14 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik ben natuurlijk ook echt topics aan het terugscrollen
Er wordt hier zoveel gepost, ik snap dat het niet bij te houden isquote:Op woensdag 21 mei 2025 19:14 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik ben natuurlijk ook echt topics aan het terugscrollen
@tong80quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:16 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Er wordt hier zoveel gepost, ik snap dat het niet bij te houden is
Chique forum dit onder leiding van Danny en z’n gevolg. Blijven doneren mensen! @Zipportalquote:Op woensdag 21 mei 2025 17:15 schreef 3rr0r het volgende:
Nu die man met kinderen dood zijn aangetroffen is men elkaar in de haren aan het vliegen in dat topic wie de schuldige is en man versus vrouw @:Wereldgozer
[ afbeelding ]
Er komt een tijd dat je er heel af en toe weer naar snakt om apart van elkaar te zijn.quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:29 schreef Scrummie het volgende:
Zaterdag vliegen genot. Na 3 weken apart eindelijk weer bij mijn verloofde
Die kans acht ik op dit moment 0%. Maar wie weet he.quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Er komt een tijd dat je er heel af en toe weer naar snakt om apart van elkaar te zijn.
De wittebroodsjaren. Geniet ervan makker.quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die kans acht ik op dit moment 0%. Maar wie weet he.
quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:29 schreef Scrummie het volgende:
Zaterdag vliegen genot. Na 3 weken apart eindelijk weer bij mijn verloofde
Pikstrafquote:Op woensdag 21 mei 2025 19:16 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Er wordt hier zoveel gepost, ik snap dat het niet bij te houden is
Oke, kloontje.quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:15 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Naderhand is het uiteraard gewoon een woord maar doe normaal.
En snap internet niet goed genoeg om mijn resultaat te delen.
[..]
Letterlijk 5 korte posts erboven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |