Dat weet @Alaphilippe_ ook wel, hij negeert je gewoonquote:Op dinsdag 20 mei 2025 15:03 schreef Pisces29 het volgende:
Oh mijn vraag was overigens wel serieus @:Alaphilippe_
Niet stokeren.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 15:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat weet @:Alaphilippe_ ook wel, hij negeert je gewoon
Woordle 1431 X/6quote:Op dinsdag 20 mei 2025 07:45 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1431 X/6
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛🟩⬛
⬛⬛⬛🟩⬛
⬛🟩⬛🟩🟩
🟨⬛⬛⬛🟨
⬛🟩🟩🟩🟩
Ach
Woordle6 1227 5/6
🟨⬛⬛🟨⬛⬛
⬛⬛⬛🟨🟨⬛
🟨🟩🟨🟨⬛⬛
🟩🟩⬛🟩🟨🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:scrummie @:rambodirk @:alpeko @:vrijgevochten @:wereldgozer
Goedemorgen
Rijst met boontjes zonder kip.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Mokerdik varkenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:09 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Rijst met boontjes zonder kip.
Maar ik heb eigenlijk zin in vette hap, misschien dadelijk zak Doritos opentrekken of zo.
Weer kipquote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Van de trap?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:34 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Iedereen vraagt of ik afgevallen ben.
Van 3 naar 2 onderkinnen?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:34 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Dat vragen ze zelden aan slanke mensen.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:34 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Niks mis met het zijn van een knuffelbeer.quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat vragen ze zelden aan slanke mensen.
Je vergeet 'bekend persoon die overleden is en niet op je lijstje stond'quote:Op woensdag 21 mei 2025 07:40 schreef onlogisch het volgende:
HALLO.
Eet smakelijk.
KBR @:Drizzt
Tot morgen boys
https://www.jumbo.com/pro(...)-dip-240-g-655869TRAquote:Op woensdag 21 mei 2025 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe stamppot andijvie, of zoals ze het in Ulst zeggen: sloa meej spek.
Meer van Vivaldi?quote:Op woensdag 21 mei 2025 18:30 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
https://www.jumbo.com/pro(...)-dip-240-g-655869TRA
Omdat er een kortingsticker opstond van 50 cent.
En ik houd geeneens van rap.
Macaroni bij moeders gegeten.quote:Op woensdag 21 mei 2025 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe stamppot andijvie, of zoals ze het in Ulst zeggen: sloa meej spek.
Dit had @Drizzt_DoUrden net al gevraagd. Sowieso jammer dat je hier zomaar zijn rubriek probeert te stelen.quote:Op woensdag 21 mei 2025 18:04 schreef Anneloos het volgende:
Wat eten jullie vandaag? Ik hoop stiekem dat ik en Wereldgozer iets lekkers gaan halen..
Ja het was heerlijk maat.quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lekker maat, hopelijk heeft het gesmaakt
Macaroni met boterhamworst?quote:
Had jij ook zoveel moeite met woordle 6?quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lekker maat, hopelijk heeft het gesmaakt
Dat was vanmorgen. Ik kijk even terug moment.quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:10 schreef Makamba_ het volgende:
Had jij ook zoveel moeite met woordle 6?
SPOILER: niet klikken als je de Woordle 6 nog niet gespeeld hebtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben natuurlijk ook echt topics aan het terugscrollenquote:Op woensdag 21 mei 2025 18:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit had @:drizzt_dourden net al gevraagd. Sowieso jammer dat je hier zomaar zijn rubriek probeert te stelen.
quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:13 schreef GGMM het volgende:
Oh ja die was niet makkelijk inderdaad.
Ik zal wel even een screenshot posten om te laten zien hoe ik erop ben gekomenDie was erg naar inderdaad.SPOILER: niet klikken als je de Woordle 6 nog niet gespeeld hebtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:13 schreef GGMM het volgende:
Oh ja die was niet makkelijk inderdaad.
Ik zal wel even een screenshot posten om te laten zien hoe ik erop ben gekomenNaderhand is het uiteraard gewoon een woord maar doe normaal.SPOILER: niet klikken als je de Woordle 6 nog niet gespeeld hebtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En snap internet niet goed genoeg om mijn resultaat te delen.Letterlijk 5 korte posts erboven.quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:14 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik ben natuurlijk ook echt topics aan het terugscrollen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |