Jammer maat.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee ik heb het na 20 seconden met ergernis weggeklikt!
Soms vraag ik me af wat groter zal zijn, je ego of die dikke reet van je.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dankjewel. Patat oorlog.
@:Drizzt_DoUrden
Meer om vast te houden, meer om van te houden is het deviesquote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Soms vraag ik me af wat groter zal zijn, je ego of die dikke reet van je.
Je bent een papzak @:pisces29
gebakken aardappel, lekkerbekje, slaquote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik maak Griekse aardappel/gehaktschotel
Met zo'n fles slasaus op tafel.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:24 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
gebakken aardappel, lekkerbekje, sla
Sheperds Pie ditmaal wel met half/half gehakt.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik maak Griekse aardappel/gehaktschotel
Ik had voor de zekerheid bij die vrije trap wel mijn telefoon weggelegd. Wellicht gejinxed.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:26 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
woensdagavond alles kapotgeslagen
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:26 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
woensdagavond alles kapotgeslagen
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:30 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik had voor de zekerheid bij die vrije trap wel mijn telefoon weggelegd. Wellicht gejinxed.
Een drieluik. @Zipportalquote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is gewoon sneu als de prestaties van een sportteam zo bepalend zijn voor je gemoedstoestand.
Jammer hoor, als PSV geen kampioen wordt, maar ik slaap er niet minder door en er wordt ook niet minder gelachen. Triest als je hele identiteit bepaald wordt door een club.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |