Moderator @onlogisch is een zeer zorgzame manquote:
ik avgquote:Op woensdag 7 mei 2025 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Eerder een man om wie ik me ernstig zorgen maak.quote:Op woensdag 7 mei 2025 17:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Moderator @:onlogisch is een zeer zorgzame man
Lichte zorgen hierquote:Op woensdag 7 mei 2025 17:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eerder een man om wie ik me ernstig zorgen maak.
Kunnen we hem ergens mee helpen?quote:Op woensdag 7 mei 2025 17:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eerder een man om wie ik me ernstig zorgen maak.
AGVquote:Op woensdag 7 mei 2025 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Macaroni zoals mijn oma het vroeger maakte.quote:Op woensdag 7 mei 2025 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Met smac dus? Dat is net zo walgelijk.quote:Op woensdag 7 mei 2025 17:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Macaroni zoals mijn oma het vroeger maakte.
Geen plakken kaas dus.
@GGMM is dol op smac. Ook zo’n viezerik.quote:
Als ik gehakt in m'n pasta wil eet ik wel spaghettiquote:Op woensdag 7 mei 2025 18:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:ggmm is dol op smac. Ook zo’n viezerik.
Vieze walrus.quote:Op woensdag 7 mei 2025 18:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ik gehakt in m'n pasta wil eet ik wel spaghetti
Kriel met asperges beenham en gekookt ei.quote:Op woensdag 7 mei 2025 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Volgende week op vakantie naar het strand, helaas niet meer in de hand.quote:Op woensdag 7 mei 2025 18:28 schreef RamboDirk het volgende:
Shirt aan of uit op het strand, je hebt het zelf in de hand.
Gewoon met je dikke bleke blote pens over het strand hobbelenquote:Op woensdag 7 mei 2025 18:28 schreef RamboDirk het volgende:
Shirt aan of uit op het strand, je hebt het zelf in de hand.
Geniet ervan kerel, welk strand?quote:Op woensdag 7 mei 2025 19:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgende week op vakantie naar het strand, helaas niet meer in de hand.
Nederland is een graad of 5 warmer.quote:Op woensdag 7 mei 2025 19:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo'n 10 dagen naar Nerja en een auto huren gok ik.
Die weerapps kloppen zelden bij de Spaanse badplaatsen is mijn ervaring. En ik heb nog ruim een week.quote:
@KingRoland volg je de live stream?quote:Rook kan ieder moment opstijgen uit Sixtijnse Kapel
Arbeitquote:Op donderdag 8 mei 2025 10:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo maat. Wat brengt de dag vandaag?
Verbind je nog een prijs aan de Cocototo voor de CL finale? Misschien wel leuk om te kijken of FOK! hierin iets kan betekenenquote:
Jij zit er toch altijd gigantisch naast.quote:Op donderdag 8 mei 2025 12:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Verbind je nog een prijs aan de Cocototo voor de CL finale? Misschien wel leuk om te kijken of FOK! hierin iets kan betekenen
Wat heeft dat met een prijs voor de winnaar te maken? Dat is toch een leuk initiatief?quote:Op donderdag 8 mei 2025 12:18 schreef Coco het volgende:
[..]
Jij zit er toch altijd gigantisch naast.
Neequote:Op donderdag 8 mei 2025 12:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat heeft dat met een prijs voor de winnaar te maken? Dat is toch een leuk initiatief?
quote:
Ik ga bij m'n moeder eten.quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Vieze walrus.quote:
@KingRoland tijd om terug te komen.quote:
Echt hé. Als @KingRoland nu niet terugkomt nu er een nieuwe paus is, dan is zijn hele geloof een act geweest.quote:Op donderdag 8 mei 2025 18:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:kingroland tijd om terug te komen.
Bergen op Zoom is dan ook Feyenoord gebied jaquote:Op vrijdag 9 mei 2025 08:46 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Dames en heren. Ik presenteer u: de slimste regio van Nederland
@:coco
Bergen of Bergen op Zoom?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 08:53 schreef Adames het volgende:
[..]
Bergen op Zoom is dan ook Feyenoord gebied ja
Bergen op Zoomquote:
Slijmbalquote:Op vrijdag 9 mei 2025 09:00 schreef onlogisch het volgende:
Eerwaarde @:Adames in deze SC. Mensen kinderen dit belooft topdag een topdag te worden.
Ik heb al weekendquote:Op vrijdag 9 mei 2025 09:00 schreef Adames het volgende:
[..]
Bergen op Zoom
Twitterbericht was niet compleet
Het is geen goede start van de dag voor Caland. Tijd voor weekend.
Bergen op Zoom ligt in Noord-Brabant.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 09:00 schreef Adames het volgende:
[..]
Bergen op Zoom
Twitterbericht was niet compleet
Het is geen goede start van de dag voor Caland. Tijd voor weekend.
Ik werk op papier gewoon netjes 36 uurquote:Op vrijdag 9 mei 2025 09:03 schreef Adames het volgende:
[..]
Verwende parttimers
Werken voor je kkgeld
Geniet er van
Je kunt het haar niet kwalijk nemen. Dit is wel een hele vernuftige oplichtingstruc.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 08:46 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Dames en heren. Ik presenteer u: de slimste regio van Nederland
@:coco
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brabant is voor mij gewoon Brabant makkerquote:Op vrijdag 9 mei 2025 10:24 schreef Buitendam het volgende:
Ochja Bergen op Zoom is tegenwoordig regio Eindhoven (waar ik toevalligerwijs woonachtig ben).
De vrijmibo is vroeg begonnen vandaag.
MAAR ZO WERKT HET DUS NIETquote:Op vrijdag 9 mei 2025 10:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Brabant is voor mij gewoon Brabant makker
Een Amerikaanse paus die iedere dag Wordle speeltquote:Op vrijdag 9 mei 2025 13:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De nieuwe Paus speelt ook Wordle.
"Prevost spoke to his brother right before the Conclave, with the two often playing games such as Wordle and Words with Friends together.
"It's something to keep his mind off of life in the real world," he said."
Derdewereldland Amerikaquote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een Amerikaanse paus die iedere dag Wordle speelt
Jammer dat hij AS Roma fan is, anders was @:scrummie groot dan.
Gadverdamme man.quote:
Hele avond schijten, bohhhquote:Op vrijdag 9 mei 2025 18:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Sorry boys, vergeten te vragenHeb net een bord chili con carne op.
[..]
Gadverdamme man.
Ik betrapte @raptorix net op een mokerdomme spelfout. Ik heb je erin getagdquote:Op zaterdag 10 mei 2025 09:12 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1421 6/6
⬛⬛⬛🟩⬛
⬛⬛🟨⬛🟨
⬛🟨⬛⬛⬛
⬛🟨⬛🟩🟨
🟩🟨⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1217 6/6
⬛⬛⬛⬛🟨🟨
⬛⬛⬛🟨⬛⬛
⬛🟩🟩⬛🟩🟩
⬛⬛⬛⬛🟩⬛
🟩🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:scrummie @:rambodirk @:alpeko @:vrijgevochten @:wereldgozer
Goedemorgen
Je club is een spelfout.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 09:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik betrapte @:raptorix net op een mokerdomme spelfout. Ik heb je erin getagd
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 09:16 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/voetbal(...)ub-te-hulp~ab88fe2e/
Het orakel is terug.
@:Caland
Ja ik had hem weggeklikt sorryquote:Op zaterdag 10 mei 2025 09:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik betrapte @:raptorix net op een mokerdomme spelfout. Ik heb je erin getagd
Lex Immers weer terug uit Spanje gekomenquote:Op zaterdag 10 mei 2025 09:16 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/voetbal(...)ub-te-hulp~ab88fe2e/
Het orakel is terug.
@:Caland
quote:“Lex is sinds donderdag voorlopig weer in het land. Hij is nog lid, dus hij gaat per direct meetrainen.’’
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 09:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lex Immers weer terug uit Spanje gekomen
[..]
[ afbeelding ]
wtfquote:Op zaterdag 10 mei 2025 09:55 schreef vrijgevochten het volgende:
Woordle 1421 X/6
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛🟨⬛
⬛⬛🟨🟨⬛
🟨🟨⬛⬛⬛
⬛🟨🟩⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛
Aha
Kan gebeuren. Morgen gaat het vast beterquote:Op zaterdag 10 mei 2025 10:01 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ik zag door de klinkers het bos niet meer
Moe als een aap verder ook
Wist niet dat apen er om bekend stonden moe te zijnquote:Op zaterdag 10 mei 2025 10:01 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ik zag door de klinkers het bos niet meer
Moe als een aap verder ook
Ja als ze hun dutje hebben gemistquote:Op zaterdag 10 mei 2025 15:37 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wist niet dat apen er om bekend stonden moe te zijn
Biefstuk! (al op)quote:Op zaterdag 10 mei 2025 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Woordle 1422 2/6quote:Op zondag 11 mei 2025 09:07 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1422 6/6
⬛⬛🟨⬛⬛
🟨⬛🟨⬛⬛
⬛⬛⬛🟨⬛
⬛🟩🟩⬛⬛
🟨⬛⬛🟨⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1218 4/6
⬛⬛⬛🟩🟩⬛
⬛⬛⬛🟨⬛⬛
🟨🟩⬛🟩⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Goedemorgen
Daarom stop ik met de woordlequote:Op maandag 12 mei 2025 07:50 schreef onlogisch het volgende:
De definitieve doodsteek voor deze SC is een feit. Woordle scores op de ene dag worden opvolgend op een andere dag gepost.
@:tong80 FOK! is doot.
Het is maar voetjebal makkerquote:
Het is maar een spelletje.quote:
Het is maar een bal.quote:
quote:
quote:
quote:
Klopt hoor vrienden en vriendin, maar ik heb ook een punthoofdquote:
Ajax kan er werkelijk he-le-maal niks van.quote:Op maandag 12 mei 2025 08:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Klopt hoor vrienden en vriendin, maar ik heb ook een punthoofd
Heb jij nu ook een punthoofd?quote:Op zondag 11 mei 2025 15:32 schreef RamboDirk het volgende:
give ze cup zoe zhem zoeday give ze cup to ajax zoeday
Beter alleen drinken wanneer Ajax wint, heb je niet zo vaak een punthoofdquote:Op maandag 12 mei 2025 08:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Klopt hoor vrienden en vriendin, maar ik heb ook een punthoofd
Zo'n score nodigt toch uit om een laatste dagje te spelenquote:Op maandag 12 mei 2025 09:08 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1423 X/6
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛🟨⬛⬛
⬛🟨🟨🟨🟩
⬛🟩🟩🟩🟩
🟨⬛⬛⬛⬛
⬛🟩🟩🟩🟩
Tjacka heeft gelijk
Woordle6 1219 4/6
🟨🟨⬛⬛🟨⬛
⬛⬛⬛🟨⬛⬛
🟩🟩🟩⬛⬛🟨
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Goedemorgen
Woordle 1423 5/6quote:Op maandag 12 mei 2025 08:30 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Daarom stop ik met de woordle
Even kijken of mensen nog kunnen praten over de orde van de dag
quote:Op maandag 12 mei 2025 09:07 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Beter alleen drinken wanneer Ajax wint, heb je niet zo vaak een punthoofd
Ik drink alleen nog bij een wedstrijd. Ga je mij dit ook nog afnemen?quote:Op maandag 12 mei 2025 08:49 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ajax kan er werkelijk he-le-maal niks van.
[ afbeelding ]
Lijkt mij wel verstandig als je nog steeds niet kunt matigenquote:Op maandag 12 mei 2025 10:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
Ik drink alleen nog bij een wedstrijd. Ga je mij dit ook nog afnemen?
Ik drink uit blikquote:Op maandag 12 mei 2025 12:06 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Lijkt mij wel verstandig als je nog steeds niet kunt matigen
Max 3 flesjes volgende keer
R.I.P. @mrstyloquote:Koerdische militie PKK besluit tot opheffing groep
De Koerdische militante beweging PKK heeft besloten zichzelf op te heffen. Dat meldt persbureau ANF, dat banden met de groepering heeft.
PKK-leider Abdullah Öcalan had eerder opgeroepen tot het ontbinden van de organisatie.
De PKK, een afkorting van Koerdische Arbeiderspartij, is door Turkije, de EU en de VS aangemerkt als terroristische organisatie. De groep voert sinds 1984 een gewapende strijd tegen de Turkse staat. Door het conflict zijn tienduizenden doden gevallen. De PKK zette zich in voor meer zelfbeschikking voor de Koerden, die in Turkije en andere landen een grote minderheid vormen.
Öcalan zit al 26 jaar in de gevangenis, op een eiland voor de Turkse kust. Eind februari bracht hij via zijn advocaten een verklaring naar buiten waarin hij opriep tot vredesinspanningen en de ontmanteling van de beweging. Vorige week hield de PKK nog een congres in het noorden van Irak.
Volgens persbureau Firat concludeerde de militante beweging dat Koerdische politieke partijen zich nu inzetten voor de Koerden. De PKK’s ‘historische missie’ is daarmee voltooid.
De Turkse president Recep Tayyip Erdogan zinspeelde afgelopen zaterdag op een opheffing. „We boeken gestage vooruitgang op weg naar ons doel van een terreurvrij Turkije”, zei hij.
De pro-Koerdische DEM, de derde partij in het parlement, stelt maandag dat het besluit niet alleen voor Turkije, maar voor het hele Midden-Oosten belangrijk is. „Het zal ook een grote verandering vereisen in de officiële staatsmentaliteit van Turkije”, zei een hoge partijfunctionaris. DEM ging begin dit jaar op bezoek bij Öcalan en deelde daarna zijn oproep tot ontwapening en ontbinding.
Op maandag? Kan ik met m'n kop niet bij.quote:Op maandag 12 mei 2025 17:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe lekker simpel patatje oorlog #viesdik
Kan ik met mijn kop echt niet bij hoor, waarom eet je geen vega kipreepjesquote:Op maandag 12 mei 2025 17:42 schreef ISVV het volgende:
[..]
Op maandag? Kan ik met m'n kop niet bij.
Ik eet pastasalade met gerookte kip.
tonijnsaladequote:Op maandag 12 mei 2025 17:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pasta, salade.quote:Op maandag 12 mei 2025 17:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Echt he. En dan zo'n maaltijd salade met aardappel partjes in vergaande status onderop die je dan moeizaam omhoog moet roeren.quote:Op maandag 12 mei 2025 17:43 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Kan ik met mijn kop echt niet bij hoor, waarom eet je geen vega kipreepjes
Lukt jou makkelijk met je waterhoofdquote:Op maandag 12 mei 2025 17:43 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Kan ik met mijn kop echt niet bij hoor, waarom eet je geen vega kipreepjes
Loop je al in je bermuda broek, makker.quote:
Hier ook alleen dan met aardappel. En een schnitzel er bij.quote:Op maandag 12 mei 2025 17:42 schreef ISVV het volgende:
[..]
Op maandag? Kan ik met m'n kop niet bij.
Ik eet pastasalade met gerookte kip.
Mensen die tricot zeggen slagen het beste in de Reguliersdwarsquote:Op maandag 12 mei 2025 19:59 schreef Roesjesjager het volgende:
Jongens kunnen jullie mij helpen? Ik wil een voetbal tricot van Lukas Podolski, waar koop je zoiets het beste?
Ik heb wel een review over zijn kebab.quote:Op maandag 12 mei 2025 19:59 schreef Roesjesjager het volgende:
Jongens kunnen jullie mij helpen? Ik wil een voetbal tricot van Lukas Podolski, waar koop je zoiets het beste?
Kung Furyquote:
Ik wel, toen zag ik dat het 10 minuten duurde en klikte ik het weer wegquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:
Deze nadert het niveau van SS Doomtrooper inderdaadquote:Op maandag 12 mei 2025 23:49 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Aan de hand hiervan net weer gekeken. Toch wel mijn favoriete film gebaseerd op historische feiten.
Genot.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 09:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb weer toegang zie ik
Wat een topdag is dit nu al
Maar als je geen grappen kan maken in ESF over homofilie (waar ik overigens niet op tegen ben) is voor mij de lol er wel af.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 09:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Genot.
[ afbeelding ]
@:Coco
@:Zipportal
@:Drizzt
@:Wereldgozer
@:Scrummie
@Greys knijpt vast wel een oogje toe als we het binnen de perken houdenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 09:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar als je geen grappen kan maken in ESF over homofilie (waar ik overigens niet op tegen ben) is voor mij de lol er wel af.
Gordon en Andy vd Meijde gaan commentaar gevenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 09:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar als je geen grappen kan maken in ESF over homofilie (waar ik overigens niet op tegen ben) is voor mij de lol er wel af.
Was het goed bij Mangal? Ik ben in plaats daarvan op zo'n markt in Keulen geweest. Die maken blijkbaar de beste.quote:
Je bent snoeihard, makker.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 12:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Laten we hopen dat Kukelekutuser helemaal niet meer terugkomt.
WAJOquote:Op dinsdag 13 mei 2025 12:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Goeiedag zegquote:Op dinsdag 13 mei 2025 12:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Nondeju zeg.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 12:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik mis @Saind @Doublepain @JanCees @Kapiteintje (geintje, Kapiteintje die mis ik niet maar die zet ik er gewoon bij omdat hij ook op #ANONIEM is gegaan en daardoor de lijst langer lijkt)quote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:31 schreef GGMM het volgende:
Ik mis @:kingroland @:oriente @:scrummie @:lange_lans en @:fosive
Die bolle was afgelopen week in het CL topic.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:31 schreef GGMM het volgende:
Noem je @Scrummie nu bol?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:39 schreef Coco het volgende:
[..]
Die bolle was afgelopen week in het CL topic.
En niet @lenny_leonard @AFCNiels @Sked @Littlerabbit ?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik mis @:Saind @:Doublepain @:JanCees @:Kapiteintje (geintje, Kapiteintje die mis ik niet maar die zet ik er gewoon bij omdat hij ook op #ANONIEM is gegaan en daardoor de lijst langer lijkt)
Al een dag of 3 jaquote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:46 schreef Coco het volgende:
In het Feyenoord topic heerst een zurige sfeer.
Lenny en Sked niet. Nelis en het konijn welquote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En niet @:lenny_leonard @:afcniels @:sked @:littlerabbit ?
Je bent snoeihard, makker.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lenny en Sked niet. Nelis en het konijn wel
Die komt toch wel terug?quote:
Weet je waar ook een zurige sfeer hangt?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:46 schreef Coco het volgende:
In het Feyenoord topic heerst een zurige sfeer.
Ik ben er toch gewoon.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:31 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1424 4/6quote:
Lekker maatquote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:56 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Woordle 1424 4/6
⬜⬜⬜🟨⬜
⬜🟨⬜⬜🟩
⬜⬜🟩⬜🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1220 4/6
⬜⬜⬜🟩🟩🟨
⬜🟩🟩🟩🟩🟩
⬜🟩🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Moest hier te lang over nadenken.
Staat hier een circus met kamelen, pony's en paarden opgekropt op elkaar in een te warme tent brandend in de zon.quote:
Staat genoteerdquote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:59 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Staat hier een circus met kamelen, pony's en paarden opgekropt op elkaar in een te warme tent brandend in de zon.
Ik wil even uiten dat ik hier een sterk negatieve mening over heb.
Waarvan aktequote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:59 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Staat hier een circus met kamelen, pony's en paarden opgekropt op elkaar in een te warme tent brandend in de zon.
Bel de woutenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:59 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Nee dan zou ik het hierbij laten inderdaad. Goed over nagedacht.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:01 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Is een Duits circus van 1 familie lees ik. Daar ga ik mijn vingers niet aan branden.
Volgende week zaterdag weer naar de USAquote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Scrummie is de volgende die ons gaat ontvallen.
[ afbeelding ]
Beterschap maatquote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, beetje ziekig (ik ben een mietje) dus geen zin in gehad vandaag.
Wat tof maat. Ik (en eerlijk gezegd denk ik alleen ik) zou het leuk vinden als je hier wat foto's post van je bezoek aan de USA.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Volgende week zaterdag weer naar de USAMijn vriendin is er al.
En dan naar Gettysburg
Ik zie het topic in KPD wel verschijnen.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat tof maat. Ik (en eerlijk gezegd denk ik alleen ik) zou het leuk vinden als je hier wat foto's post van je bezoek aan de USA.
Kut van je moederquote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Weet je waar ook een zurige sfeer hangt?
Aftellen. Bier koud, chips gereed. @Zipportal heeft voor de gelegenheid Pecan Karamel van Hertog in huis gehaald.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 09:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Genot.
[ afbeelding ]
@:Coco
@:Zipportal
@:Drizzt
@:Wereldgozer
@:Scrummie
Op naar het polarsteps topic!quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat tof maat. Ik (en eerlijk gezegd denk ik alleen ik) zou het leuk vinden als je hier wat foto's post van je bezoek aan de USA.
Je bent een hele vieze bigquote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
Om te bepalen of ik dit godslastering vind. Hoe ziet dit recept eruit?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
Aanhanger van het Spaghettimonstergeloof gespotquote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:37 schreef Wotte het volgende:
[..]
Om te bepalen of ik dit godslastering vind. Hoe ziet dit recept eruit?
Even wat liefde gezet.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:38 schreef Wotte het volgende:
Overigens lasagne met verse lasagne bladeren en traditionele ragu aangezien ik geen barbaar ben.
Dat mag jij vinden, maar ik zwem best wel flink en intensief.quote:
Heb je nu ook gewoon in Rotterdamquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:59 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden, maar ik zwem best wel flink en intensief.
Lucas Podolski döner ontkom je niet aan wanneer je door Noordrein Westfalen reist. Ik heb het helaas niet kunnen proberen.
Bij Rotterdam Alexander en er opent er binnenkort ook één in het centrumquote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:00 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Echt? Dan is het bijzondere voor mij er wel af...
Heb je geprobeerd? Ik was in duitsland op vakantie en dacht dat het wel beetje exclusief was voor daar. Dit komt toch wel even binnen....quote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij Rotterdam Alexander en er opent er binnenkort ook één in het centrum
#viesdik
Prima broodje voor Duitse begrippen stevig aan de prijs, alhoewel mijn referentiekader aldaar nog pre corona ligt, zou terugkeren. 8/10.quote:
Ik denk dat driekwart van Nederland krap aan weet waar Nijmegen ligt.quote:Op woensdag 14 mei 2025 09:06 schreef xzaz het volgende:
De NOS kan geen genoeg krijgen van de 0-3 Nederlaag.
De 0-3 Winst is dan nergens beschreven
Ik denk dat driekwart van Nederland het niet boeit waar Nijmegen ligt. Alles voorbij Utrecht is al praktisch Duitsland.quote:Op woensdag 14 mei 2025 09:16 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik denk dat driekwart van Nederland krap aan weet waar Nijmegen ligt.
lol haha die is leukquote:
Het staat voor mij lager op de ladder dan mensen die petjes of Black Bananas kledij dragen.quote:
Het is walgelijk en kansloos, maar mijn vriendin had er eentje thuis toen ik bij haar introk en ik gebruik hem stiekem vaker om een cappuccino te maken dan mijn eigen apparatuur. Het gaat gewoon een stukje sneller en ik hoef geen pakken (haver)melk te kopen die ik verder nooit gebruik.quote:
Bij ons was het andersom. Ik had er eentje (drink zelf thuis nooit koffie) en toen mijn vriendin bij me introk, had ik er geen meerquote:Op woensdag 14 mei 2025 13:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is walgelijk en kansloos, maar mijn vriendin had er eentje thuis toen ik bij haar introk en ik gebruik hem stiekem vaker om een cappuccino te maken dan mijn eigen apparatuur. Het gaat gewoon een stukje sneller en ik hoef geen pakken (haver)melk te kopen die ik verder nooit gebruik.
Ik vind Senseo best te pruimen en ik schaam me er niet voor.quote:Op woensdag 14 mei 2025 13:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is walgelijk en kansloos, maar mijn vriendin had er eentje thuis toen ik bij haar introk en ik gebruik hem stiekem vaker om een cappuccino te maken dan mijn eigen apparatuur. Het gaat gewoon een stukje sneller en ik hoef geen pakken (haver)melk te kopen die ik verder nooit gebruik.
Geen vriendin meer, of geen Senseo meer?quote:Op woensdag 14 mei 2025 14:03 schreef alpeko het volgende:
[..]
Bij ons was het andersom. Ik had er eentje (drink zelf thuis nooit koffie) en toen mijn vriendin bij me introk, had ik er geen meer
Ik heb gekozen voor geen Senseo meer.quote:Op woensdag 14 mei 2025 14:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Geen vriendin meer, of geen Senseo meer?
PSV gaat zondag pas kampioen worden makker.quote:Op woensdag 14 mei 2025 14:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo maat
Klaar voor het kampioenschap vanavond?
Prima seizoen. 8/10.quote:Op woensdag 14 mei 2025 15:14 schreef maxi-mus het volgende:
Is The Last of Us seizoen 2 eigenlijk wat ? @:ggmm
Ik zie vooral veel memes voorbij komen die me niet echt enthousiast maken.
Geniet er lekker van meidquote:Op woensdag 14 mei 2025 15:02 schreef Wotte het volgende:
Weet je wat ik wel erg goed spul vind.
Sparkling Ice Tea
Jawel, mensen schijnen alleen boos te zijn om een regenboogvlag dus wees gewaarschuwd.quote:Op woensdag 14 mei 2025 15:14 schreef maxi-mus het volgende:
Oh daar kan ik me gelukkig nooit zo druk om maken.quote:Op woensdag 14 mei 2025 15:19 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Jawel, mensen schijnen alleen boos te zijn om een regenboogvlag dus wees gewaarschuwd.
Ja opzich wel.quote:Op woensdag 14 mei 2025 15:14 schreef maxi-mus het volgende:
quote:
Jullie heten ook GGMM?quote:Op woensdag 14 mei 2025 15:19 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Jawel, mensen schijnen alleen boos te zijn om een regenboogvlag dus wees gewaarschuwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |