Je kunt het haar niet kwalijk nemen. Dit is wel een hele vernuftige oplichtingstruc.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 08:46 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Dames en heren. Ik presenteer u: de slimste regio van Nederland
@:coco
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brabant is voor mij gewoon Brabant makkerquote:Op vrijdag 9 mei 2025 10:24 schreef Buitendam het volgende:
Ochja Bergen op Zoom is tegenwoordig regio Eindhoven (waar ik toevalligerwijs woonachtig ben).
De vrijmibo is vroeg begonnen vandaag.
MAAR ZO WERKT HET DUS NIETquote:Op vrijdag 9 mei 2025 10:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Brabant is voor mij gewoon Brabant makker
Een Amerikaanse paus die iedere dag Wordle speeltquote:Op vrijdag 9 mei 2025 13:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De nieuwe Paus speelt ook Wordle.
"Prevost spoke to his brother right before the Conclave, with the two often playing games such as Wordle and Words with Friends together.
"It's something to keep his mind off of life in the real world," he said."
Derdewereldland Amerikaquote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een Amerikaanse paus die iedere dag Wordle speelt
Jammer dat hij AS Roma fan is, anders was @:scrummie groot dan.
Gadverdamme man.quote:
Hele avond schijten, bohhhquote:Op vrijdag 9 mei 2025 18:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Sorry boys, vergeten te vragenHeb net een bord chili con carne op.
[..]
Gadverdamme man.
Ik betrapte @raptorix net op een mokerdomme spelfout. Ik heb je erin getagdquote:Op zaterdag 10 mei 2025 09:12 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1421 6/6
⬛⬛⬛🟩⬛
⬛⬛🟨⬛🟨
⬛🟨⬛⬛⬛
⬛🟨⬛🟩🟨
🟩🟨⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1217 6/6
⬛⬛⬛⬛🟨🟨
⬛⬛⬛🟨⬛⬛
⬛🟩🟩⬛🟩🟩
⬛⬛⬛⬛🟩⬛
🟩🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:scrummie @:rambodirk @:alpeko @:vrijgevochten @:wereldgozer
Goedemorgen
Je club is een spelfout.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 09:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik betrapte @:raptorix net op een mokerdomme spelfout. Ik heb je erin getagd
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 09:16 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/voetbal(...)ub-te-hulp~ab88fe2e/
Het orakel is terug.
@:Caland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |