Bergen op Zoom is dan ook Feyenoord gebied jaquote:Op vrijdag 9 mei 2025 08:46 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Dames en heren. Ik presenteer u: de slimste regio van Nederland
@:coco
Bergen of Bergen op Zoom?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 08:53 schreef Adames het volgende:
[..]
Bergen op Zoom is dan ook Feyenoord gebied ja
Bergen op Zoomquote:
Slijmbalquote:Op vrijdag 9 mei 2025 09:00 schreef onlogisch het volgende:
Eerwaarde @:Adames in deze SC. Mensen kinderen dit belooft topdag een topdag te worden.
Ik heb al weekendquote:Op vrijdag 9 mei 2025 09:00 schreef Adames het volgende:
[..]
Bergen op Zoom
Twitterbericht was niet compleet
Het is geen goede start van de dag voor Caland. Tijd voor weekend.
Bergen op Zoom ligt in Noord-Brabant.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 09:00 schreef Adames het volgende:
[..]
Bergen op Zoom
Twitterbericht was niet compleet
Het is geen goede start van de dag voor Caland. Tijd voor weekend.
Ik werk op papier gewoon netjes 36 uurquote:Op vrijdag 9 mei 2025 09:03 schreef Adames het volgende:
[..]
Verwende parttimers
Werken voor je kkgeld
Geniet er van
Je kunt het haar niet kwalijk nemen. Dit is wel een hele vernuftige oplichtingstruc.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 08:46 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Dames en heren. Ik presenteer u: de slimste regio van Nederland
@:coco
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brabant is voor mij gewoon Brabant makkerquote:Op vrijdag 9 mei 2025 10:24 schreef Buitendam het volgende:
Ochja Bergen op Zoom is tegenwoordig regio Eindhoven (waar ik toevalligerwijs woonachtig ben).
De vrijmibo is vroeg begonnen vandaag.
MAAR ZO WERKT HET DUS NIETquote:Op vrijdag 9 mei 2025 10:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Brabant is voor mij gewoon Brabant makker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |