Aftellen. Bier koud, chips gereed. @Zipportal heeft voor de gelegenheid Pecan Karamel van Hertog in huis gehaald.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 09:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Genot.
[ afbeelding ]
@:Coco
@:Zipportal
@:Drizzt
@:Wereldgozer
@:Scrummie
Op naar het polarsteps topic!quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat tof maat. Ik (en eerlijk gezegd denk ik alleen ik) zou het leuk vinden als je hier wat foto's post van je bezoek aan de USA.
Je bent een hele vieze bigquote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
Om te bepalen of ik dit godslastering vind. Hoe ziet dit recept eruit?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
Aanhanger van het Spaghettimonstergeloof gespotquote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:37 schreef Wotte het volgende:
[..]
Om te bepalen of ik dit godslastering vind. Hoe ziet dit recept eruit?
Even wat liefde gezet.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:38 schreef Wotte het volgende:
Overigens lasagne met verse lasagne bladeren en traditionele ragu aangezien ik geen barbaar ben.
Dat mag jij vinden, maar ik zwem best wel flink en intensief.quote:
Heb je nu ook gewoon in Rotterdamquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:59 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden, maar ik zwem best wel flink en intensief.
Lucas Podolski döner ontkom je niet aan wanneer je door Noordrein Westfalen reist. Ik heb het helaas niet kunnen proberen.
Bij Rotterdam Alexander en er opent er binnenkort ook één in het centrumquote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:00 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Echt? Dan is het bijzondere voor mij er wel af...
Heb je geprobeerd? Ik was in duitsland op vakantie en dacht dat het wel beetje exclusief was voor daar. Dit komt toch wel even binnen....quote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij Rotterdam Alexander en er opent er binnenkort ook één in het centrum
#viesdik
Prima broodje voor Duitse begrippen stevig aan de prijs, alhoewel mijn referentiekader aldaar nog pre corona ligt, zou terugkeren. 8/10.quote:
Ik denk dat driekwart van Nederland krap aan weet waar Nijmegen ligt.quote:Op woensdag 14 mei 2025 09:06 schreef xzaz het volgende:
De NOS kan geen genoeg krijgen van de 0-3 Nederlaag.
De 0-3 Winst is dan nergens beschreven
Ik denk dat driekwart van Nederland het niet boeit waar Nijmegen ligt. Alles voorbij Utrecht is al praktisch Duitsland.quote:Op woensdag 14 mei 2025 09:16 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik denk dat driekwart van Nederland krap aan weet waar Nijmegen ligt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |