Het is maar een spelletje.quote:
Het is maar een bal.quote:
quote:
quote:
quote:
Klopt hoor vrienden en vriendin, maar ik heb ook een punthoofdquote:
Ajax kan er werkelijk he-le-maal niks van.quote:Op maandag 12 mei 2025 08:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Klopt hoor vrienden en vriendin, maar ik heb ook een punthoofd
Heb jij nu ook een punthoofd?quote:Op zondag 11 mei 2025 15:32 schreef RamboDirk het volgende:
give ze cup zoe zhem zoeday give ze cup to ajax zoeday
Beter alleen drinken wanneer Ajax wint, heb je niet zo vaak een punthoofdquote:Op maandag 12 mei 2025 08:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Klopt hoor vrienden en vriendin, maar ik heb ook een punthoofd
Zo'n score nodigt toch uit om een laatste dagje te spelenquote:Op maandag 12 mei 2025 09:08 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1423 X/6
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛🟨⬛⬛
⬛🟨🟨🟨🟩
⬛🟩🟩🟩🟩
🟨⬛⬛⬛⬛
⬛🟩🟩🟩🟩
Tjacka heeft gelijk
Woordle6 1219 4/6
🟨🟨⬛⬛🟨⬛
⬛⬛⬛🟨⬛⬛
🟩🟩🟩⬛⬛🟨
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:scrummie @:rambodirk @:alpeko @:vrijgevochten @:wereldgozer
Goedemorgen
Woordle 1423 5/6quote:Op maandag 12 mei 2025 08:30 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Daarom stop ik met de woordle
Even kijken of mensen nog kunnen praten over de orde van de dag
quote:Op maandag 12 mei 2025 09:07 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Beter alleen drinken wanneer Ajax wint, heb je niet zo vaak een punthoofd
Ik drink alleen nog bij een wedstrijd. Ga je mij dit ook nog afnemen?quote:Op maandag 12 mei 2025 08:49 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ajax kan er werkelijk he-le-maal niks van.
[ afbeelding ]
Lijkt mij wel verstandig als je nog steeds niet kunt matigenquote:Op maandag 12 mei 2025 10:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
Ik drink alleen nog bij een wedstrijd. Ga je mij dit ook nog afnemen?
Ik drink uit blikquote:Op maandag 12 mei 2025 12:06 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Lijkt mij wel verstandig als je nog steeds niet kunt matigen
Max 3 flesjes volgende keer
R.I.P. @mrstyloquote:Koerdische militie PKK besluit tot opheffing groep
De Koerdische militante beweging PKK heeft besloten zichzelf op te heffen. Dat meldt persbureau ANF, dat banden met de groepering heeft.
PKK-leider Abdullah Öcalan had eerder opgeroepen tot het ontbinden van de organisatie.
De PKK, een afkorting van Koerdische Arbeiderspartij, is door Turkije, de EU en de VS aangemerkt als terroristische organisatie. De groep voert sinds 1984 een gewapende strijd tegen de Turkse staat. Door het conflict zijn tienduizenden doden gevallen. De PKK zette zich in voor meer zelfbeschikking voor de Koerden, die in Turkije en andere landen een grote minderheid vormen.
Öcalan zit al 26 jaar in de gevangenis, op een eiland voor de Turkse kust. Eind februari bracht hij via zijn advocaten een verklaring naar buiten waarin hij opriep tot vredesinspanningen en de ontmanteling van de beweging. Vorige week hield de PKK nog een congres in het noorden van Irak.
Volgens persbureau Firat concludeerde de militante beweging dat Koerdische politieke partijen zich nu inzetten voor de Koerden. De PKK’s ‘historische missie’ is daarmee voltooid.
De Turkse president Recep Tayyip Erdogan zinspeelde afgelopen zaterdag op een opheffing. „We boeken gestage vooruitgang op weg naar ons doel van een terreurvrij Turkije”, zei hij.
De pro-Koerdische DEM, de derde partij in het parlement, stelt maandag dat het besluit niet alleen voor Turkije, maar voor het hele Midden-Oosten belangrijk is. „Het zal ook een grote verandering vereisen in de officiële staatsmentaliteit van Turkije”, zei een hoge partijfunctionaris. DEM ging begin dit jaar op bezoek bij Öcalan en deelde daarna zijn oproep tot ontwapening en ontbinding.
Op maandag? Kan ik met m'n kop niet bij.quote:Op maandag 12 mei 2025 17:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe lekker simpel patatje oorlog #viesdik
Kan ik met mijn kop echt niet bij hoor, waarom eet je geen vega kipreepjesquote:Op maandag 12 mei 2025 17:42 schreef ISVV het volgende:
[..]
Op maandag? Kan ik met m'n kop niet bij.
Ik eet pastasalade met gerookte kip.
tonijnsaladequote:Op maandag 12 mei 2025 17:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe lekker simpel patatje oorlog #viesdik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |