Gordon en Andy vd Meijde gaan commentaar gevenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 09:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar als je geen grappen kan maken in ESF over homofilie (waar ik overigens niet op tegen ben) is voor mij de lol er wel af.
Was het goed bij Mangal? Ik ben in plaats daarvan op zo'n markt in Keulen geweest. Die maken blijkbaar de beste.quote:
Je bent snoeihard, makker.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 12:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Laten we hopen dat Kukelekutuser helemaal niet meer terugkomt.
WAJOquote:Op dinsdag 13 mei 2025 12:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Goeiedag zegquote:Op dinsdag 13 mei 2025 12:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Nondeju zeg.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 12:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik mis @Saind @Doublepain @JanCees @Kapiteintje (geintje, Kapiteintje die mis ik niet maar die zet ik er gewoon bij omdat hij ook op #ANONIEM is gegaan en daardoor de lijst langer lijkt)quote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:31 schreef GGMM het volgende:
Ik mis @:kingroland @:oriente @:scrummie @:lange_lans en @:fosive
Die bolle was afgelopen week in het CL topic.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:31 schreef GGMM het volgende:
Noem je @Scrummie nu bol?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:39 schreef Coco het volgende:
[..]
Die bolle was afgelopen week in het CL topic.
En niet @lenny_leonard @AFCNiels @Sked @Littlerabbit ?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik mis @:Saind @:Doublepain @:JanCees @:Kapiteintje (geintje, Kapiteintje die mis ik niet maar die zet ik er gewoon bij omdat hij ook op #ANONIEM is gegaan en daardoor de lijst langer lijkt)
Al een dag of 3 jaquote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:46 schreef Coco het volgende:
In het Feyenoord topic heerst een zurige sfeer.
Lenny en Sked niet. Nelis en het konijn welquote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En niet @:lenny_leonard @:afcniels @:sked @:littlerabbit ?
Je bent snoeihard, makker.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lenny en Sked niet. Nelis en het konijn wel
Die komt toch wel terug?quote:
Weet je waar ook een zurige sfeer hangt?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:46 schreef Coco het volgende:
In het Feyenoord topic heerst een zurige sfeer.
Ik ben er toch gewoon.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:31 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1424 4/6quote:
Lekker maatquote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:56 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Woordle 1424 4/6
⬜⬜⬜🟨⬜
⬜🟨⬜⬜🟩
⬜⬜🟩⬜🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1220 4/6
⬜⬜⬜🟩🟩🟨
⬜🟩🟩🟩🟩🟩
⬜🟩🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Moest hier te lang over nadenken.
Staat hier een circus met kamelen, pony's en paarden opgekropt op elkaar in een te warme tent brandend in de zon.quote:
Staat genoteerdquote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:59 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Staat hier een circus met kamelen, pony's en paarden opgekropt op elkaar in een te warme tent brandend in de zon.
Ik wil even uiten dat ik hier een sterk negatieve mening over heb.
Waarvan aktequote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:59 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Staat hier een circus met kamelen, pony's en paarden opgekropt op elkaar in een te warme tent brandend in de zon.
Bel de woutenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:59 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Nee dan zou ik het hierbij laten inderdaad. Goed over nagedacht.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:01 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Is een Duits circus van 1 familie lees ik. Daar ga ik mijn vingers niet aan branden.
Volgende week zaterdag weer naar de USAquote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Scrummie is de volgende die ons gaat ontvallen.
[ afbeelding ]
Beterschap maatquote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, beetje ziekig (ik ben een mietje) dus geen zin in gehad vandaag.
Wat tof maat. Ik (en eerlijk gezegd denk ik alleen ik) zou het leuk vinden als je hier wat foto's post van je bezoek aan de USA.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Volgende week zaterdag weer naar de USAMijn vriendin is er al.
En dan naar Gettysburg
Ik zie het topic in KPD wel verschijnen.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat tof maat. Ik (en eerlijk gezegd denk ik alleen ik) zou het leuk vinden als je hier wat foto's post van je bezoek aan de USA.
Kut van je moederquote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Weet je waar ook een zurige sfeer hangt?
Aftellen. Bier koud, chips gereed. @Zipportal heeft voor de gelegenheid Pecan Karamel van Hertog in huis gehaald.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 09:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Genot.
[ afbeelding ]
@:Coco
@:Zipportal
@:Drizzt
@:Wereldgozer
@:Scrummie
Op naar het polarsteps topic!quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat tof maat. Ik (en eerlijk gezegd denk ik alleen ik) zou het leuk vinden als je hier wat foto's post van je bezoek aan de USA.
Je bent een hele vieze bigquote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
Om te bepalen of ik dit godslastering vind. Hoe ziet dit recept eruit?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
Aanhanger van het Spaghettimonstergeloof gespotquote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:37 schreef Wotte het volgende:
[..]
Om te bepalen of ik dit godslastering vind. Hoe ziet dit recept eruit?
Even wat liefde gezet.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:38 schreef Wotte het volgende:
Overigens lasagne met verse lasagne bladeren en traditionele ragu aangezien ik geen barbaar ben.
Dat mag jij vinden, maar ik zwem best wel flink en intensief.quote:
Heb je nu ook gewoon in Rotterdamquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:59 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden, maar ik zwem best wel flink en intensief.
Lucas Podolski döner ontkom je niet aan wanneer je door Noordrein Westfalen reist. Ik heb het helaas niet kunnen proberen.
Bij Rotterdam Alexander en er opent er binnenkort ook één in het centrumquote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:00 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Echt? Dan is het bijzondere voor mij er wel af...
Heb je geprobeerd? Ik was in duitsland op vakantie en dacht dat het wel beetje exclusief was voor daar. Dit komt toch wel even binnen....quote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij Rotterdam Alexander en er opent er binnenkort ook één in het centrum
#viesdik
Prima broodje voor Duitse begrippen stevig aan de prijs, alhoewel mijn referentiekader aldaar nog pre corona ligt, zou terugkeren. 8/10.quote:
Ik denk dat driekwart van Nederland krap aan weet waar Nijmegen ligt.quote:Op woensdag 14 mei 2025 09:06 schreef xzaz het volgende:
De NOS kan geen genoeg krijgen van de 0-3 Nederlaag.
De 0-3 Winst is dan nergens beschreven
Ik denk dat driekwart van Nederland het niet boeit waar Nijmegen ligt. Alles voorbij Utrecht is al praktisch Duitsland.quote:Op woensdag 14 mei 2025 09:16 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik denk dat driekwart van Nederland krap aan weet waar Nijmegen ligt.
lol haha die is leukquote:
Het staat voor mij lager op de ladder dan mensen die petjes of Black Bananas kledij dragen.quote:
Het is walgelijk en kansloos, maar mijn vriendin had er eentje thuis toen ik bij haar introk en ik gebruik hem stiekem vaker om een cappuccino te maken dan mijn eigen apparatuur. Het gaat gewoon een stukje sneller en ik hoef geen pakken (haver)melk te kopen die ik verder nooit gebruik.quote:
Bij ons was het andersom. Ik had er eentje (drink zelf thuis nooit koffie) en toen mijn vriendin bij me introk, had ik er geen meerquote:Op woensdag 14 mei 2025 13:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is walgelijk en kansloos, maar mijn vriendin had er eentje thuis toen ik bij haar introk en ik gebruik hem stiekem vaker om een cappuccino te maken dan mijn eigen apparatuur. Het gaat gewoon een stukje sneller en ik hoef geen pakken (haver)melk te kopen die ik verder nooit gebruik.
Ik vind Senseo best te pruimen en ik schaam me er niet voor.quote:Op woensdag 14 mei 2025 13:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is walgelijk en kansloos, maar mijn vriendin had er eentje thuis toen ik bij haar introk en ik gebruik hem stiekem vaker om een cappuccino te maken dan mijn eigen apparatuur. Het gaat gewoon een stukje sneller en ik hoef geen pakken (haver)melk te kopen die ik verder nooit gebruik.
Geen vriendin meer, of geen Senseo meer?quote:Op woensdag 14 mei 2025 14:03 schreef alpeko het volgende:
[..]
Bij ons was het andersom. Ik had er eentje (drink zelf thuis nooit koffie) en toen mijn vriendin bij me introk, had ik er geen meer
Ik heb gekozen voor geen Senseo meer.quote:Op woensdag 14 mei 2025 14:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Geen vriendin meer, of geen Senseo meer?
PSV gaat zondag pas kampioen worden makker.quote:Op woensdag 14 mei 2025 14:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo maat
Klaar voor het kampioenschap vanavond?
Prima seizoen. 8/10.quote:Op woensdag 14 mei 2025 15:14 schreef maxi-mus het volgende:
Is The Last of Us seizoen 2 eigenlijk wat ? @:ggmm
Ik zie vooral veel memes voorbij komen die me niet echt enthousiast maken.
Geniet er lekker van meidquote:Op woensdag 14 mei 2025 15:02 schreef Wotte het volgende:
Weet je wat ik wel erg goed spul vind.
Sparkling Ice Tea
Jawel, mensen schijnen alleen boos te zijn om een regenboogvlag dus wees gewaarschuwd.quote:Op woensdag 14 mei 2025 15:14 schreef maxi-mus het volgende:
Oh daar kan ik me gelukkig nooit zo druk om maken.quote:Op woensdag 14 mei 2025 15:19 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Jawel, mensen schijnen alleen boos te zijn om een regenboogvlag dus wees gewaarschuwd.
Ja opzich wel.quote:Op woensdag 14 mei 2025 15:14 schreef maxi-mus het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |