Mensen die tricot zeggen slagen het beste in de Reguliersdwarsquote:Op maandag 12 mei 2025 19:59 schreef Roesjesjager het volgende:
Jongens kunnen jullie mij helpen? Ik wil een voetbal tricot van Lukas Podolski, waar koop je zoiets het beste?
Ik heb wel een review over zijn kebab.quote:Op maandag 12 mei 2025 19:59 schreef Roesjesjager het volgende:
Jongens kunnen jullie mij helpen? Ik wil een voetbal tricot van Lukas Podolski, waar koop je zoiets het beste?
Kung Furyquote:
Ik wel, toen zag ik dat het 10 minuten duurde en klikte ik het weer wegquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:
Deze nadert het niveau van SS Doomtrooper inderdaadquote:Op maandag 12 mei 2025 23:49 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Aan de hand hiervan net weer gekeken. Toch wel mijn favoriete film gebaseerd op historische feiten.
Genot.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 09:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb weer toegang zie ik
Wat een topdag is dit nu al
Maar als je geen grappen kan maken in ESF over homofilie (waar ik overigens niet op tegen ben) is voor mij de lol er wel af.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 09:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Genot.
[ afbeelding ]
@:Coco
@:Zipportal
@:Drizzt
@:Wereldgozer
@:Scrummie
@Greys knijpt vast wel een oogje toe als we het binnen de perken houdenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 09:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar als je geen grappen kan maken in ESF over homofilie (waar ik overigens niet op tegen ben) is voor mij de lol er wel af.
Gordon en Andy vd Meijde gaan commentaar gevenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 09:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar als je geen grappen kan maken in ESF over homofilie (waar ik overigens niet op tegen ben) is voor mij de lol er wel af.
Was het goed bij Mangal? Ik ben in plaats daarvan op zo'n markt in Keulen geweest. Die maken blijkbaar de beste.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |