SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Recap van 30 seconden per nummer:
Bekijk deze YouTube-video
Uitgebreide informatie per artiest en andere informatie staan hier:
ESF / [2025] Deelnemers en informatie Eurovisie songfestival 2025 A-Z
Het zal om 21:00 beginnen en afgelopen zijn rond 23:30. Het is te zien op NPO1, De Belg, BBC etc.
Ook zal het gestreamd worden op YouTube zonder commentaar:
Bekijk deze YouTube-video
ESF / [2025] IJsland: VÆB - RÓA #1
ESF / [2025] Polen: Justyna Steczkowska - Gaja #1 30 jaar later
ESF / [2025] Slovenië: Klemen Slakonja - How Much Time Do We Have Left #1
ESF / [2025] Estland: Tommy Cash - Espresso Macchiato #1
ESF / [2025] Oekraïne: Ziferblat - Bird of Pray #1
ESF / [2025] Zweden: Melodifestivalen#1Fuck Edward af Sillen
ESF / [2025] Portugal: NAPA - Deslocado #1
ESF / [2025] Noorwegen: Kyle Alessandro - Lighter #1
ESF / [2025] België: Eurosong #1 1 feb
ESF / [2025] Azerbeidzjan: Mamagama - Run With U #1
ESF / [2025] San Marino: San Marino Song Contest #1 8 maart
ESF / [2025] Albanië: Festivali i Këngës 63 #1 22dec
ESF / [2025] Nederland: interne selectie #5 Wie gaat het worden?
ESF / [2025] Kroatië: Marko Bo¨njak - Poison Cake #1
ESF / [2025] Cyprus: Theo Evan - Shh #1
Al door:
ESF / [2025] Spanje: Benidorm Fest 2025#1 1 feb
ESF / [2025] Italië: Sanremo 2025#1 11 tm 15feb
ESF / [2025] Zwitserland: Zoë Më - Voyage #1
Welke acts denken jullie dat doorgaan? Is Claude inderdaad zeker door? Zou er weer een shock NQ aan kunnen komen voor België? Is de show van Cyprus inderdaad zo spectaculair als ze willen doen geloven?
Dit zal voor de show over gaan in het live topic.
Mag ik voorstellen dat we het de volgende live topics niet meer over je kat hebben, daar heb ik vandaag denk ik al 20 posts te veel over gehoordquote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:28 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Mijn poes heeft een mooiere miauw dan dat die Belg zingt !
Mij niet. Geen seconde aan getwijfeld dat Claude door zou gaan.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:27 schreef HenkjeNL2 het volgende:
Dat bekgie eruit ligt geeft me wel een gevoel dat het voor ons ook kantjeboort was.
San Marino doet me altijd nog denken aan deze topact: Bekijk deze YouTube-videoquote:
Barney.gifquote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mag ik voorstellen dat we het de volgende live topics niet meer over je kat hebben, daar heb ik vandaag denk ik al 20 posts te veel over gehoord
Alles door:quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:41 schreef Pisces29 het volgende:
Italië, San Marino, Portugal, beetje Espresso
Top 4
Oh shit gemist!quote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:30 schreef OmniRocket het volgende:
Was dat een statement van Tommy voor Europapa?
Er stond een blauw euroteken op z'n linkerhand.
Geen goed weekje voor de Belgen.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
2e jaar op rij dat wij Belgen de Finale helaas niet halen. We moeten ons volgend jaar dringend herpakken. Hopelijk een goede Waalse inzending. We zoeken nog altijd naar een opvolgen van Sandra kim in 86
Het was ook wel heel slecht. Een zanger die een beetje kan zingen had vast geholpen.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
2e jaar op rij dat wij Belgen de Finale helaas niet halen. We moeten ons volgend jaar dringend herpakken. Hopelijk een goede Waalse inzending. We zoeken nog altijd naar een opvolgen van Sandra kim in 86
Lang niet zo slecht als Portugal en Oekraïne. Vreemd is het wel.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:32 schreef HiZ het volgende:
[..]
Het was ook wel heel slecht. Een zanger die een beetje kan zingen had vast geholpen.
shots firedquote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:32 schreef HiZ het volgende:
[..]
Het was ook wel heel slecht. Een zanger die een beetje kan zingen had vast geholpen.
Badoe badoe bastoe bratworst ook vrij snel zat.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:32 schreef Evangelion het volgende:
San Marino op zich wel leuker dan de meeste. Maar de hele tijd tutta l’Italia roepen met een simpel deuntje is wel het makkelijkste ooit.
Er komt zaterdag nog wel iets hoor geloof mij. Joost is ook de hele reden dat hij heen is gegaan.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:30 schreef OmniRocket het volgende:
Was dat een statement van Tommy voor Europapa?
Er stond een blauw euroteken op z'n linkerhand.
Over wie gaat dit?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Er komt zaterdag nog wel iets hoor geloof mij. Joost is ook de hele reden dat hij heen is gegaan.
Het werkte ook met zn hit I'm blue.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:32 schreef Evangelion het volgende:
San Marino op zich wel leuker dan de meeste. Maar de hele tijd tutta l’Italia roepen met een simpel deuntje is wel het makkelijkste ooit.
Nou ja, diaspora doet ook veel. Die twee waren ook slecht. Cyprus was beter dan beiden. Slovenië was ik alweer vergeten.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:32 schreef Drxx het volgende:
[..]
Lang niet zo slecht als Portugal en Oekraïne. Vreemd is het wel.
Helemaal niks in Belgiëquote:
Waar is Koos gebleven.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:32 schreef superniger het volgende:
Aran Bade en Joling nu bij RTL4
Leuke blonde miep bij SBS6
'hij heen is gegaan'quote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Er komt zaterdag nog wel iets hoor geloof mij. Joost is ook de hele reden dat hij heen is gegaan.
Hij is sowieso vriendjes met Joost (en Kaarija).quote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:36 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ah die uit Estland.
In de Baltische Staten zijn ze altijd wel pro-Nederland geloof ik
'Er heen is gegaan' was duidelijker geweestquote:
'Technische storing'quote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:37 schreef Dave het volgende:
Duurde zeker zo lang omdat ze voor de zekerheid de stemmen 3 keer moesten hertellen.
Moet hij wel mee mogen doenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja het is bijna bedtijd sorry.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
'Er heen is gegaan' was duidelijker geweest
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |