shots firedquote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:32 schreef HiZ het volgende:
[..]
Het was ook wel heel slecht. Een zanger die een beetje kan zingen had vast geholpen.
Badoe badoe bastoe bratworst ook vrij snel zat.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:32 schreef Evangelion het volgende:
San Marino op zich wel leuker dan de meeste. Maar de hele tijd tutta l’Italia roepen met een simpel deuntje is wel het makkelijkste ooit.
Er komt zaterdag nog wel iets hoor geloof mij. Joost is ook de hele reden dat hij heen is gegaan.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:30 schreef OmniRocket het volgende:
Was dat een statement van Tommy voor Europapa?
Er stond een blauw euroteken op z'n linkerhand.
Over wie gaat dit?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Er komt zaterdag nog wel iets hoor geloof mij. Joost is ook de hele reden dat hij heen is gegaan.
Het werkte ook met zn hit I'm blue.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:32 schreef Evangelion het volgende:
San Marino op zich wel leuker dan de meeste. Maar de hele tijd tutta l’Italia roepen met een simpel deuntje is wel het makkelijkste ooit.
Nou ja, diaspora doet ook veel. Die twee waren ook slecht. Cyprus was beter dan beiden. Slovenië was ik alweer vergeten.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:32 schreef Drxx het volgende:
[..]
Lang niet zo slecht als Portugal en Oekraïne. Vreemd is het wel.
Helemaal niks in Belgiëquote:
Waar is Koos gebleven.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:32 schreef superniger het volgende:
Aran Bade en Joling nu bij RTL4
Leuke blonde miep bij SBS6
'hij heen is gegaan'quote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Er komt zaterdag nog wel iets hoor geloof mij. Joost is ook de hele reden dat hij heen is gegaan.
Hij is sowieso vriendjes met Joost (en Kaarija).quote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:36 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ah die uit Estland.
In de Baltische Staten zijn ze altijd wel pro-Nederland geloof ik
'Er heen is gegaan' was duidelijker geweestquote:
'Technische storing'quote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:37 schreef Dave het volgende:
Duurde zeker zo lang omdat ze voor de zekerheid de stemmen 3 keer moesten hertellen.
Moet hij wel mee mogen doenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja het is bijna bedtijd sorry.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
'Er heen is gegaan' was duidelijker geweest
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |