Hij heeft ook I love Eurovision op zijn borst staan maar dat is ook eigenlijk gewoon een middelvinger.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:26 schreef timmmmm het volgende:
Dat Espresso Macchiato vind ik echt helemaal niks. Gare clown met zijn gare act. Doet me een beetje aan die Stefano Keizer denken, doe gewoon normaal joh
Heb je ze allebei gehoord?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:27 schreef HenkjeNL2 het volgende:
Dat bekgie eruit ligt geeft me wel een gevoel dat het voor ons ook kantjeboort was.
Nou ik vind niet dat je de Belgische act met die van Nederland kan vergelijken.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:27 schreef HenkjeNL2 het volgende:
Dat bekgie eruit ligt geeft me wel een gevoel dat het voor ons ook kantjeboort was.
Ja doe maar stoer met je vrienden.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
Tot zaterdag! Donderdag bij vrienden die wss geen ESF kijken
meer billemans idd.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik verwacht sowieso niet dat Claude naar tietjes grijpt.
Hoezo? Dat heeft toch niks met elkaar te makenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:27 schreef HenkjeNL2 het volgende:
Mijn poes heeft een mooiere miauw dan dat die Belg zingt !quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |