Diaspora van alle oorlogsvluchtelingen.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:24 schreef Evangelion het volgende:
Haha Belgie
Oekraine was erg slecht. Maarja sympathy votes.
Ja, beetje jammer.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:24 schreef HenkjeNL2 het volgende:
[..]
Nee en pakken weer 250+ televotes in de finale.
Andere inschatting van jury vs televote waarschijnlijkquote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar vreemd genoeg constant wel lage percentage om door te gaan naar de finale
quote:
Wel hopelijk in een andere volgorde, eerst in de auto en dan pas drinken.quote:
Niet eens sympathy votes, het enige land waar de helft van de inwoners wel op het eigen land kan stemmen (naast Albanië, maar die wonen dan allemaal in Italië en dat schiet niet op).quote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:24 schreef Evangelion het volgende:
Haha Belgie
Oekraine was erg slecht. Maarja sympathy votes.
Nee Claude hoeft zaterdag pas weerquote:
Mensen stemmen uit medelijden niet vanwege het liedje. Zo vreselijke zijn mensen nu eenmaalquote:
Hij heeft ook I love Eurovision op zijn borst staan maar dat is ook eigenlijk gewoon een middelvinger.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:26 schreef timmmmm het volgende:
Dat Espresso Macchiato vind ik echt helemaal niks. Gare clown met zijn gare act. Doet me een beetje aan die Stefano Keizer denken, doe gewoon normaal joh
Heb je ze allebei gehoord?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:27 schreef HenkjeNL2 het volgende:
Dat bekgie eruit ligt geeft me wel een gevoel dat het voor ons ook kantjeboort was.
Nou ik vind niet dat je de Belgische act met die van Nederland kan vergelijken.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:27 schreef HenkjeNL2 het volgende:
Dat bekgie eruit ligt geeft me wel een gevoel dat het voor ons ook kantjeboort was.
Ja doe maar stoer met je vrienden.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
Tot zaterdag! Donderdag bij vrienden die wss geen ESF kijken
meer billemans idd.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik verwacht sowieso niet dat Claude naar tietjes grijpt.
Hoezo? Dat heeft toch niks met elkaar te makenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:27 schreef HenkjeNL2 het volgende:
Mijn poes heeft een mooiere miauw dan dat die Belg zingt !quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |