SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Recap van 30 seconden per nummer:
Bekijk deze YouTube-video
Uitgebreide informatie per artiest en andere informatie staan hier:
ESF / [2025] Deelnemers en informatie Eurovisie songfestival 2025 A-Z
Het zal om 21:00 beginnen en afgelopen zijn rond 23:30. Het is te zien op NPO1, De Belg, BBC etc.
Ook zal het gestreamd worden op YouTube zonder commentaar:
Bekijk deze YouTube-video
ESF / [2025] IJsland: VÆB - RÓA #1
ESF / [2025] Polen: Justyna Steczkowska - Gaja #1 30 jaar later
ESF / [2025] Slovenië: Klemen Slakonja - How Much Time Do We Have Left #1
ESF / [2025] Estland: Tommy Cash - Espresso Macchiato #1
ESF / [2025] Oekraïne: Ziferblat - Bird of Pray #1
ESF / [2025] Zweden: Melodifestivalen#1Fuck Edward af Sillen
ESF / [2025] Portugal: NAPA - Deslocado #1
ESF / [2025] Noorwegen: Kyle Alessandro - Lighter #1
ESF / [2025] België: Eurosong #1 1 feb
ESF / [2025] Azerbeidzjan: Mamagama - Run With U #1
ESF / [2025] San Marino: San Marino Song Contest #1 8 maart
ESF / [2025] Albanië: Festivali i Këngës 63 #1 22dec
ESF / [2025] Nederland: interne selectie #5 Wie gaat het worden?
ESF / [2025] Kroatië: Marko Bo¨njak - Poison Cake #1
ESF / [2025] Cyprus: Theo Evan - Shh #1
Al door:
ESF / [2025] Spanje: Benidorm Fest 2025#1 1 feb
ESF / [2025] Italië: Sanremo 2025#1 11 tm 15feb
ESF / [2025] Zwitserland: Zoë Më - Voyage #1
Welke acts denken jullie dat doorgaan? Is Claude inderdaad zeker door? Zou er weer een shock NQ aan kunnen komen voor België? Is de show van Cyprus inderdaad zo spectaculair als ze willen doen geloven?
Dit zal voor de show over gaan in het live topic.
AliExpress.quote:
Nope, donderdag. Net als Ich kommequote:
Beetje Paolo Conte , ik vond het ook wel wat.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:17 schreef scrub_nurse het volgende:
schnie schna!
Ik vond die kerel er tussendoor juist wel leuk
Dit lijkt me een hele lieve jongen, die draait niet zomaar doorquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:17 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Zolang hij uit de buurt blijft van fotografen dan komt het wel goed.
Die zong geen foute toon in de finalequote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:17 schreef Evangelion het volgende:
Slechter zingen dan Joost Klein kan niet in ieder geval
Er wonen ook wat Congolezen in België.. die stemmen ook wel hier opquote:
Jaweeeeeeeelquote:
Vergeleken met alle bagger die ik net gezien heb, denk ik dat we wel de finale halen hoor.quote:
Kan je prima ESF mee winnenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:19 schreef Evangelion het volgende:
Dit is rijmelarij van het niveau likmevestje man
Mee eensquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:19 schreef Blues het volgende:
Hij zingt zekerder in het Frans dan in t Engels
Dat boeit en boeide echt niemand wat buiten onze grenzenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:20 schreef Fretwork het volgende:
Is er nog een carry-over effect van Joost verwacht?
Dat lijkt me wat overdrevenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:21 schreef DecoAoreste het volgende:
Polderstromae is een eindbaas, eerlijk is eerlijk.
Tegenovergestelde van Feyenoord Zondagquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Begin zwak, einde beter. Frans veel beter dan het Engelse. Saaie act.
Hoe spreek je het uit?quote:
Mokersaaie actquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:21 schreef LaDaDiDa het volgende:
Mooi. Vond de staging wel wat donker; maar steekt misschien juist goed uit.
Zekerquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:21 schreef ijs_beer het volgende:
Nee, dit is duidelijk beter dan het meeste andere spul.
Stromae is ook maar een Belg hoor.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:21 schreef DecoAoreste het volgende:
Polderstromae is een eindbaas, eerlijk is eerlijk.
Omdat het top-10 is en geen contender voor de winst. En wij zijn een land van winnaarsquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik vond het goed
Ik vond het echt goed
Why the fuck zijn mensen zo kritisch 😡
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:22 schreef douche-eendje het volgende:
Is dit het antwoord op ierland van vorig jaar?
Ja, tikje er tegenaan, maar valt weg bij het geheel. Goede uitvoering.quote:
Ierland was een stuk beterquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:22 schreef douche-eendje het volgende:
IJsland was tofquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:22 schreef Evangelion het volgende:
Behalve Zweden, Italie, San Marino, Azerbaijen en NL ben ik alles alweer vergeten
Oh IJsland weet ik ook nog
ik ook, vanaf de eerste keer dat ik het hoorde vond ik het erg mooiquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:23 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind dit zelfs de beste Nederlandse inzending van Nederland in tijden. Zet dit eens af tegen Jeanyu of dat slechte lied van waylon
Het is natuurlijk ook live en we zijn niet allemaal Celine Dion (zoals ze was op haar top)quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, tikje er tegenaan, maar valt weg bij het geheel. Goede uitvoering.
Typische Nederlandse zelfhaat mentaliteit.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik vond het goed
Ik vond het echt goed
Why the fuck zijn mensen zo kritisch 😡
Absoluut.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:23 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind dit zelfs de beste Nederlandse inzending van Nederland in tijden. Zet dit eens af tegen Jeanyu of dat slechte lied van waylon
Absoluut!quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
De Lasagne van vorig jaar was veel beter
ROBBEDquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dat is Fortuna Sittard ookquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:24 schreef superniger het volgende:
[..]
Typische Nederlandse zelfhaat mentaliteit.
Dit is gewoon linkerrijtje.
Ja, Balkan Thugquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:22 schreef douche-eendje het volgende:
Juichen.rarquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:23 schreef PowerLoungen het volgende:
Weer iemand die heel veel lampjes en flitsen nodig heeft.
Lied van Jeangu was goed, geweldige zanger ook.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:23 schreef timmmmm het volgende:
Het deed mij denken aan de Walibi Fright Nightsquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:24 schreef 3rr0r het volgende:
Het zag er wel uit als zo'n film waar men geen geld had voor decor en dus de camera maar beperkt houdt
Die had moeten winnenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik denk dat de PSV’ers er heel anders over denkenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Tegenovergestelde van Feyenoord Zondag
Bazen naamquote:
Hij heeft een prima stem maar daar houdt het dan ook wel bij op.quote:
Ja! Stuk lekkerder.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
quote:
Ja, hij viel alleen weg in de ESF hysterie. Vond hem erg goed bij het Bevrijdingsconcert.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:25 schreef Zonnige het volgende:
[..]
Lied van Jeangu was goed, geweldige zanger ook.
Absoluut. Die broccoli onzin was duidelijk een campagne.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:25 schreef Zonnige het volgende:
[..]
+1quote:
Smaken verschillen, ik vond die inzending niks. Ken verder niks van de man, het zal vast een geweldige zanger zijn verderquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:25 schreef Zonnige het volgende:
[..]
Dit kan niet meer fout!!!!quote:
Ik hoor er bijzonder weinig meer vanquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Smaken verschillen, ik vond die inzending niks. Ken verder niks van de man, het zal vast een geweldige zanger zijn verder
Dat vind ik wat voor de breiclub. Mierzoet. En dan ook Frans.quote:
Prima lied. Ook ok uitvoering.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij heeft een prima stem maar daar houdt het dan ook wel bij op.
Wat een saai lied
Vind ik niet, springt meteen van je scherm af ten opzichte van al die andere acts. Hij is sowieso door.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij heeft een prima stem maar daar houdt het dan ook wel bij op.
Wat een saai lied
Ja sorry. Ik ben net zo oud als de dame van Polen he. Ik vind dit kippenvel. Betoverend.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat vind ik wat voor de breiclub. Mierzoet. En dan ook Frans.
Zie liever dit dan een schreeuwend wijf in een glitterpakje ja.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Verademing tussen al die glamourpoezen
Wat is er mis met breiclubs.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat vind ik wat voor de breiclub. Mierzoet. En dan ook Frans.
Nou..quote:
Ja, Turning tables.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:28 schreef timmmmm het volgende:
Dat ene stuk komt me heel bekend voor van een ander lied
Zullen vast wel niet vlak na elkaar geloot wordne #matchfixingquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:29 schreef Hexagon het volgende:
Hier gaat Claude wel een flinke kluif aan hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |