PSV is nu ook gewoon veel beter.quote:Op zondag 11 mei 2025 16:10 schreef Red_85 het volgende:
Psv gaat dit nog winnen ook. Wedstrijdbeeld is omgedraaid
Geen probleem, als PSV nog een keer scoort gebeurt dat makkelijkquote:
smeekt opquote:Op zondag 11 mei 2025 16:15 schreef GGMM het volgende:
Feyenoord smeekt nog maar een keer op een penalty
Gohquote:Op zondag 11 mei 2025 16:17 schreef GGMM het volgende:
In het Feyenoord-topic vonden ze het wel hands
Een “Goh” is hier op z’n plaats.quote:Op zondag 11 mei 2025 16:17 schreef GGMM het volgende:
In het Feyenoord-topic vonden ze het wel hands
PSV is kwalitatief natuurlijk veel beter.quote:Op zondag 11 mei 2025 16:19 schreef William_Papadin het volgende:
Feyenoord geeft het helemaal weg. Zonde
Ze winnen idd nog welquote:
Gohquote:Op zondag 11 mei 2025 16:23 schreef GGMM het volgende:
In het Feyenoord-topic vinden ze rood wat te zwaar
Ja, al vanaf het moment dat de tweede helft begon.quote:
Gohquote:Op zondag 11 mei 2025 16:23 schreef GGMM het volgende:
Twee schoten op doel, daarna niet meer gezienquote:Op zondag 11 mei 2025 16:24 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja, al vanaf het moment dat de tweede helft begon.
Wat hebben die gesnoven?quote:Op zondag 11 mei 2025 16:23 schreef GGMM het volgende:
PSV is wakker geworden.quote:Op zondag 11 mei 2025 16:24 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja, al vanaf het moment dat de tweede helft begon.
Extra extra tijdquote:Op zondag 11 mei 2025 16:24 schreef Zorro het volgende:
We zijn al een minuut van de blessuretijd verder en we hebben nog geen bal zien rollen
En dit ook alweerquote:
Niet waarquote:
Schandalig inderdaad, een beetje redelijke software weet dit binnen 15 seconden.quote:
Dat geloof ik pas als ik het ziequote:
‘Dream team’.quote:Op zondag 11 mei 2025 16:28 schreef Zorro het volgende:
Wat een kutvlagger overigens. Als het zo moeiljk te zien is hoe kan hij dan vlaggen
Gewoon.quote:Op zondag 11 mei 2025 16:28 schreef Zorro het volgende:
Wat een kutvlagger overigens. Als het zo moeiljk te zien is hoe kan hij dan vlaggen
Dit was ook geen buitenspel.quote:Op zondag 11 mei 2025 16:30 schreef Shreyas het volgende:
KNVB schaam je diep. Schaam je diep dat dit zo lang duurt. Dit kan niet. Dit mag niet.
Volgende keer moeten ze het gewoon afraffelenquote:Op zondag 11 mei 2025 16:30 schreef Shreyas het volgende:
KNVB schaam je diep. Schaam je diep dat dit zo lang duurt. Dit kan niet. Dit mag niet.
Hoezo?quote:
Wat maakt dat uit? Als ze het maar goed hebben. Mij leek het overigens buitenspel omdat video beeld niet op 1 lijn stond.quote:Op zondag 11 mei 2025 16:30 schreef Shreyas het volgende:
Klopt, maar dat kan alleen maar worden opgelost met zuivere speeltijd.quote:
Doe normaalquote:Op zondag 11 mei 2025 16:33 schreef Shreyas het volgende:
Feyenoord doet dit bewust natuurlijk. Jammer dat Twente zo makkelijk won van Utrecht.
Karmaquote:Op zondag 11 mei 2025 16:31 schreef Pablo84 het volgende:
[..]
Altijd man. Weet je van te voren al als je naar Rotterdam afreist
Niet als Feyenoord meehelpt inderdaad.quote:Op zondag 11 mei 2025 16:34 schreef Pablo84 het volgende:
Zelfs de scheids kan de 3 punten niet afnemen
Ze zullen wel blij zijn dat Ajax sowieso geen kampioen wordt vandaag.quote:Op zondag 11 mei 2025 16:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
Even buurten zo in het Feyenoord-topic.
Ik.quote:Op zondag 11 mei 2025 16:34 schreef MadMaster het volgende:
Wie doet de ondertiteling bij het interview met Noa?
quote:Op zondag 11 mei 2025 13:07 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zelfs de arbitrage kan feyenoord/ajax vandaag niet redden
Werd op prijs gesteld zeker?quote:Op zondag 11 mei 2025 16:36 schreef Zorro het volgende:
Ik heb even vriendelijk gevraagd in het Feyenoord topic of ze zich een beetje vermaakt hebben
Ik moet heel eerlijk zeggen dat het me bijzonder meevalt.quote:
quote:Op zondag 11 mei 2025 16:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn vertrouwen op een goed einde dit seizoen is bijzonder laag.
Het nieuwe braniequote:Op zondag 11 mei 2025 16:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn vertrouwen op een goed einde dit seizoen is bijzonder laag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop het van harte maar Ajax rijgt de simpele overwinningen niet aan elkaar, ook niet tegen matige teams. Uit hadden ze het ook heel lastig tegen NEC.quote:Op zondag 11 mei 2025 16:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dit wordt gewoon 3-0 of 4-0 joh voor Ajax. NEC kan er weinig van.
Dat hebben ze dan gemeen met Ajax.quote:Op zondag 11 mei 2025 16:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dit wordt gewoon 3-0 of 4-0 joh voor Ajax. NEC kan er weinig van.
Leuk, maar niet hier.quote:Op zondag 11 mei 2025 16:47 schreef klaasweetalles het volgende:
watr een schitterende goal weer van yamal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 mei 2025 16:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
AZ speelt ook nog.@DagoduckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ontopic graagquote:Op zondag 11 mei 2025 16:49 schreef klaasweetalles het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa barca komt op 3-2
nu doelpunten in 2 minuten gezien
Woensdag nog een paar dagen ouder.quote:Op zondag 11 mei 2025 16:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wtaf?
Oudste Ajax ooit dit in de eredivisie
Enge stuuf
oke maar ik blijf nog even real barca kijkenquote:
Terecht achter beide ploegen geëindigd dan.quote:Op zondag 11 mei 2025 16:57 schreef Zorro het volgende:
Feyenoord dit seizoen tegen zowel ajax als PSV:
0x winst
0x gelijk
Het was een kloteseizoen, alleen in de Champions League goed gedaan.quote:Op zondag 11 mei 2025 16:57 schreef Zorro het volgende:
Feyenoord dit seizoen tegen zowel ajax als PSV:
0x winst
0x gelijk
CL was top, maar dat was met Priskequote:Op zondag 11 mei 2025 16:58 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Het was een kloteseizoen, alleen in de Champions League goed gedaan.
Je bent een varkenquote:Op zondag 11 mei 2025 17:01 schreef Zipportal het volgende:
Tied voor een bakje ijs met slagroom. @:3rr0r
IJsbak op schoot wedstrijdquote:Op zondag 11 mei 2025 17:01 schreef Zipportal het volgende:
quote:Op zondag 11 mei 2025 17:01 schreef Zipportal het volgende:
Raar tijdstipquote:Op zondag 11 mei 2025 17:01 schreef Zipportal het volgende:
Apart tijdstipquote:Op zondag 11 mei 2025 17:01 schreef Zipportal het volgende:
Geniet ervan.quote:Op zondag 11 mei 2025 17:01 schreef Zipportal het volgende:
Jij bent er ook weer, daar zeuren we ook niet overquote:Op zondag 11 mei 2025 17:10 schreef klaasweetalles het volgende:
megafoon lul is er ook weer blijkbaar....
Daar wordt voortdurend over gezeurdquote:Op zondag 11 mei 2025 17:12 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Jij bent er ook weer, daar zeuren we ook niet over
Het lijkt me beter voor iedereen als Traore helemaal niet denkt.quote:Op zondag 11 mei 2025 17:13 schreef Black-Death het volgende:
Traore denkt dat ie op De Toekomst moer scoren?
quote:Op zondag 11 mei 2025 17:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het lijkt me beter voor iedereen als Traore helemaal niet denkt.
Ajax mist iemand die geen goals maakt?quote:
Groningen zal alles op alles gaan zetten in de volgende wedstrijd om nog kans te maken op de playoffs.quote:
Hopelijk zijn ze dan daarvoor kansloos na vandaagquote:Op zondag 11 mei 2025 17:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Groningen zal alles op alles gaan zetten in de volgende wedstrijd om nog kans te maken op de playoffs.
Zoals het er nu uit ziet wordt het juist een must-win wedstrijdquote:Op zondag 11 mei 2025 17:18 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Hopelijk zijn ze dan daarvoor kansloos na vandaag
Dan staat er dus veel spanning op. Kan ook in nadeel van een team werken.. achjaquote:Op zondag 11 mei 2025 17:19 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zoals het er nu uit ziet wordt het juiit een must-win wedstrijd
Ik heb theequote:
Ajax bakt er van oudsher niks van in de Euroborgquote:Op zondag 11 mei 2025 17:20 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dan staat er dus veel spanning op. Kan ook in nadeel van een team werken.. achja
Dank jequote:Op zondag 11 mei 2025 17:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee ik ben geen zwijn itt sommige mensen hier
[..]
Geniet er lekker van zeg
Ga je Barca Real ook voor de spiegel kijken?quote:Op zondag 11 mei 2025 17:25 schreef klaasweetalles het volgende:
ik ga toch maar weer naar barca real
ik zit nu naar ernstige kwaliteitsgebrek te kijken....
Nee gewoon thee-thee.quote:
Heb je dan limoen of perzik ijsthee meestal?quote:Op zondag 11 mei 2025 17:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee gewoon thee-thee.
Al is die ijsthee evengoed lekker in het zonnetje. Maar ik zit nu niet in het zonnetje maar gewoon op de bank voor de TV te hangen.
Gewoon de standaard Liptonice met bubbeltjesquote:Op zondag 11 mei 2025 17:27 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heb je dan limoen of perzik ijsthee meestal?
Zeg jij Aha, Appie of Albert Heijn?quote:Op zondag 11 mei 2025 17:28 schreef Zorro het volgende:
[..]
Gewoon de standaard Liptonice met bubbeltjes
Deze week weer 1+1 gratis bij AH
Of afgelopen week moet ik eigenlijk zeggen geloof ik
Nouriquote:
Albert Heijn natuurlijk, ik doe niet aan die popie jopie taalquote:
Appie Heijnquote:
Hoezo heb je een ander nodig om kampioen te worden? Lol.quote:Op zondag 11 mei 2025 17:36 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat gefluit was voor Feyenoord, die hebben de middag al verpest
Dat was noodzakelijk om vandaag kampioen te worden domme koequote:Op zondag 11 mei 2025 17:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoezo heb je een ander nodig om kampioen te worden? Lol.
Eens. Gewoon je 34 potjes winnen en je bent er al, doe niet alsof 't afhankelijk is van een ander.quote:Op zondag 11 mei 2025 17:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoezo heb je een ander nodig om kampioen te worden? Lol.
Oh het altijd zure wijf is present. Meid toch.quote:Op zondag 11 mei 2025 17:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was noodzakelijk om vandaag kampioen te worden domme koe
Je mag er zelfs een gelijkspel bij hebben!quote:Op zondag 11 mei 2025 17:44 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Eens. Gewoon je 34 potjes winnen en je bent er al, doe niet alsof 't afhankelijk is van een ander.
Moker.
Eentje dan, bij twee ben je al gauw kampioen van de armoede.quote:Op zondag 11 mei 2025 17:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Je mag er zelfs een gelijkspel bij hebben!
En als dat twee keer tegen dezelfde club is ga je ook nog afhankelijk zijn van het doelsaldo ook.quote:Op zondag 11 mei 2025 17:46 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Eentje dan, bij twee ben je al gauw kampioen van de armoede.
quote:Op zondag 11 mei 2025 17:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
En als dat twee keer tegen dezelfde club is ga je ook nog afhankelijk zijn van het doelsaldo ook.
Ja ik had moeten zeggen "Kun je afhankelijk zijn". Die andere club moet er ook wel wat voor doen natuurlijk.quote:
Feyenoord heeft verloren.quote:Op zondag 11 mei 2025 18:07 schreef klaasweetalles het volgende:
wat is er gebeurd
staan ze achter???
ik ben nog bij barca
Achter-je-ploeg-blijven-staan-genotquote:Op zondag 11 mei 2025 18:05 schreef GGMM het volgende:
En dat stuk stront van een megafoonmongool blijft gewoon doorjengelen
Jij weet toch alles?quote:Op zondag 11 mei 2025 18:07 schreef klaasweetalles het volgende:
wat is er gebeurd
staan ze achter???
ik ben nog bij barca
Dit Ajax 3 goals scoren, in 20 minuten nog wel?quote:Op zondag 11 mei 2025 18:14 schreef Scrummie het volgende:
Oke, toch maar even aangezet
Nu gaat Ajax winnen. Geen dank Ajacieden.
Brobbey komt zo erinquote:Op zondag 11 mei 2025 18:15 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dit Ajax 3 goals scoren, in 20 minuten nog wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |