SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
Was een flauw garpjequote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 09:34 schreef DeZwabber het volgende:
Oh, meestal houd je wel van een broodje aap.
Ja, weet niet hoe dat daar in Friesland gaatquote:Op vrijdag 9 mei 2025 09:43 schreef Donna het volgende:
[..]
Het had zomaar gekund, moet het wel even duidelijk hebben he.
In Brabant zijn er geen lesbiennes?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 09:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, weet niet hoe dat daar in Friesland gaat
Ongetwijfeld, ik heb mijn oude huis zelfs aan een lesbisch stel verkochtquote:
Hadden ze er een flinke pot met geld voor over?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 09:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, ik heb mijn oude huis zelfs aan een lesbisch stel verkocht
zat je in de koeling?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 10:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou, ik ben eindelijk weer een beetje opgewarmd
Opgepiept in de oven.
quote:
...wheep?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 10:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou, ik ben eindelijk weer een beetje opgewarmd
Opgepiept in de oven.
O net hier in de schaduw een bakkie koffie gedaan, maar was nog wel frisquote:Op vrijdag 9 mei 2025 10:29 schreef essnhills het volgende:
Ik zit op de bank in het ochtendzonnetje met een kopje thee
Ja ik zit nog binnen, buiten is het nog te frisquote:Op vrijdag 9 mei 2025 10:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O net hier in de schaduw een bakkie koffie gedaan, maar was nog wel fris
Hoi Dotjequote:Op vrijdag 9 mei 2025 10:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O net hier in de schaduw een bakkie koffie gedaan, maar was nog wel fris
Amaquote:
Hey Stigquote:
Hier net anders om. Zon aan de achterkant, die heb ik vanmiddag pas voor.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 10:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ik zit nog binnen, buiten is het nog te fris
Maar s ochtends staat de zon aan de voorkant dus heb de gordijnen en vitrages lekker open en ik zit heerlijk in de zon
Ja, lekker. Nog leuke plannen voor het weekendquote:
Ik moet nieuwe polo's en broeken hebben, en ik zoek nog een balaclava voor onder mijn helm. Koude hals/nek is ook niet fijn.quote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 10:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, lekker. Nog leuke plannen voor het weekend
Hier komt dochter de hond brengen, die heb ik voor 8 dagen ( zo geen zin in) ze gaat op vakantie.
Blijft ze een nachtje slapen. Dus gezellig zal wel stadten worden zaterdag
Je was net te snelquote:Op vrijdag 9 mei 2025 10:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik moet nieuwe polo's en broeken hebben, en ik zoek nog een balaclava voor onder mijn helm. Koude hals/nek is ook niet fijn.
Als de zon straks achter is dan ga ik in de achtertuin zitten. Lekker beschut dus genoeg schaduw en meestal geen windquote:Op vrijdag 9 mei 2025 10:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier net anders om. Zon aan de achterkant, die heb ik vanmiddag pas voor.
Maar had spul nog niet in de tuin staan dus even op het bankje voor gezeten
Of jij te langzaamquote:
Gewoon weer naar mijn oudersquote:
Eventjes langs de Griek danquote:
Stig is nooit te langzaamquote:
Bijna goedquote:
Mijn zusje kwam ook al ineens met deze band aanzetten.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 10:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
[ afbeelding ]
Ik altijd wel snelquote:
Verbaast me somsquote:
Ik vind Japans erg lekker in het gehoor liggenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 10:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mijn zusje kwam ook al ineens met deze band aanzetten.
Komt wel heel dichtbij zo.
Nani?!quote:Op vrijdag 9 mei 2025 10:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind Japans erg lekker in het gehoor liggen
Morgen fitness en misschien ook nog wel een rondje fietsen.quote:
Dat andere nummer met alle Japanse tongue twisters is wel geinig.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 10:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
"Omae wa mou shindeiru."quote:
Niets verbaasd mij nogquote:
Ik wou dat ik dat kon zeggenquote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 10:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik wou dat ik dat kon zeggen
Twee dagen, weer een centimeter verschovenquote:Op woensdag 7 mei 2025 17:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Hij lag er vanochtend nog. Iets betere foto kunnen maken. Het is echt een centHij is wel een centimeter verschoven trouwens. Morgen nog eens kijken
![]()
[ afbeelding ]
er zijn ook tegeltjes die dit compleet tegen spreken..quote:
Oh vast welquote:Op vrijdag 9 mei 2025 11:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
er zijn ook tegeltjes die dit compleet tegen spreken..
Wacht, hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 11:39 schreef Crack_ het volgende:
Mijn halve trui is okselzweet maar mn handen zijn ijskoud, die combinatie is altijd echt fantastisch
Daar leek het wel opquote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 11:39 schreef Crack_ het volgende:
Mijn halve trui is okselzweet maar mn handen zijn ijskoud, die combinatie is altijd echt fantastisch
450 liter?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 11:39 schreef Crack_ het volgende:
Lekkerrr, wat ga je doen?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 11:45 schreef DeZwabber het volgende:
Vanmiddag tuintje. Had eigenlijk een paar dagen geleden wel gewild, maar lekker thuisblijven was te verleidelijk.
Wil je het zien?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Ja erg warm vandaag. Heb de laatste dagen nu op de scooter een UV werkend vestje aan. Werkt goed. Ben vandaag niet naar het strand geweestquote:Op vrijdag 9 mei 2025 09:17 schreef Recce het volgende:
@:bitterbal, ik zie dat het weer extra toasty is op het eiland. 35 graden bij 75% luchtvochtigheid.
[..]
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 11:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wil je het zien?en dan medelijden met mij hebben aub want is zielig
klikken op eigen risicoik gun je de ingreepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
want ik heb ontzettend veel medelijden met jeOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
aardappelschijfjes pas vanavond eten is geen optie?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 12:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb echt de raarste lunch ooit: champignonsoep met aardappelschijfjes
Dat ging zo: oh, ik heb zin in een noodlesoepje, oh wacht, ik heb ook nog champignonsoep.
In de keuken, oh deze aardappelschijfjes moeten ook op
En zo geschiedde
Nee, anders had ik ze idd vanavond opgegetenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 12:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
aardappelschijfjes pas vanavond eten is geen optie?
Gebakken visquote:Op vrijdag 9 mei 2025 12:05 schreef Nizno het volgende:
ik krijg zo van papa een gebakken visje bij de lunch
Zweten bij kou is altijd genieten.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 12:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja fair. Dat wist ik. Maar met koude handen, je hebt het niet warm dus?
ja dan snap ik het wel iddquote:Op vrijdag 9 mei 2025 12:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, anders had ik ze idd vanavond opgegeten
Onkruid weghalen. Oogsten wat er te oogsten valt. Hoop binnenkort wat dingen uit de propagator te kunnen planten, dus daar even plek voor vrij maken in het distelbos.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 11:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lekkerrr, wat ga je doen?
Ik ga ook, meer onkruid weghalen!!!!!en kasplantjes water geven want kas = hothot
[..]
klikken op eigen risicojeetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Lieve papa!quote:Op vrijdag 9 mei 2025 12:05 schreef Nizno het volgende:
ik krijg zo van papa een gebakken visje bij de lunch
ja. en krijg er ook een zoute haring bij. die neem ik vanmiddag mee naar mn eigen huisje en eet ik lekker morgen opquote:
Ja, 2e bakje koffiequote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 9 mei 2025 10:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
klikken op eigen risicodaar moet botox inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top: Jouw Like Maakt het Verschil
[..]
klikken op eigen risicoDat lijkt me echt schijtirritant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Sa bai dee mai khrup, Lady Bal?quote:
Ja, is wel uitkijken in de tropen met kleren. Sommige dunne kleren laten wel UV door en dan verbrand je alsnog.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 11:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja erg warm vandaag. Heb de laatste dagen nu op de scooter een UV werkend vestje aan. Werkt goed. Ben vandaag niet naar het strand geweest
Deze:
https://www.uniqlo.com/nl(...)&sizeDisplayCode=003
Het werkt echt verkoelend
[..]
klikken op eigen risicoJe werkt gewoon te hard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sabai dee kaquote:Op vrijdag 9 mei 2025 12:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Sa bai dee mai khrup, Lady Bal?
[..]
Ja, is wel uitkijken in de tropen met kleren. Sommige dunne kleren laten wel UV door en dan verbrand je alsnog.
wat zijn de verzendkosten?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 12:32 schreef DeZwabber het volgende:
Oke, dus ik hoef geen aparte invoerkosten te betalen voor een tweedehands camera uit Japan. Alleen de 21% btw. Dat is te overzien.
*verschuift gewichtje op de balans*
ik zweet ook als een malle maar niet specifiek in 1 gebied, heb het van mijn vaderquote:
kopen dan !!quote:Op vrijdag 9 mei 2025 12:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Inbegrepen. Prijs is best goed, gezien de staat en de stand van de Yen
Hij staat nu al twee dagen in m'n mandje, in de hoop dat de verkoper nog even een lager bod doet. Gebeurt soms.quote:
hmm hoe lang wacht je nog?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 12:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hij staat nu al twee dagen in m'n mandje, in de hoop dat de verkoper nog even een lager bod doet. Gebeurt soms.
Dit een keer dronken ongeveer fonetisch karaoke staan zingen in Tokyo in een druk theater, deed ik mijn ogen open zat er alleen nog een heel oud stelletje te klappenquote:
Of hij nou nu koopt of zondag, hij kan toch pas na het weekend verstuurd worden denk ikquote:
Hallo Claudequote:Op vrijdag 9 mei 2025 12:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik zweet ook als een malle maar niet specifiek in 1 gebied, heb het van mijn vader
cest la vie
Ik kan dit nummer ook meezingen als ik genoeg op heb.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 12:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit een keer dronken ongeveer fonetisch karaoke staan zingen in Tokyo in een druk theater, deed ik mijn ogen open zat er alleen nog een heel oud stelletje te klappen![]()
Bekijk deze YouTube-video
misschien werken ze daar wel 7 dagen op de postquote:Op vrijdag 9 mei 2025 12:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of hij nou nu koopt of zondag, hij kan toch pas na het weekend verstuurd worden denk ik
Ik zit aan de andere kant van het spectrum, ik zweet echt amper. En als ik al zweet, is het vooral m'n hoofd en m'n handen.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 12:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik zweet ook als een malle maar niet specifiek in 1 gebied, heb het van mijn vader
cest la vie
Met zeven uur tijdverschil kan hij het krap aan nog versturen als het hier nog zondag is, mits het postkantoor vroeg opent.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 12:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of hij nou nu koopt of zondag, hij kan toch pas na het weekend verstuurd worden denk ik
Ik heb daar later een filmpje van teruggezien, was bij mij meer, Sawabaaah chikie jooh aai soeroe hito jooh oetje sen en kan senkan (huh) Jaaaaamaatjoooowquote:Op vrijdag 9 mei 2025 12:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kan dit nummer ook meezingen als ik genoeg op heb.
UCHUUUU SENKAN YAAAAAMAAAATOOOOOO🎵
jij beetje van mij en ik een beetje van jou?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 12:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zit aan de andere kant van het spectrum, ik zweet echt amper. En als ik al zweet, is het vooral m'n hoofd en m'n handen.
En deze?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 12:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kan dit nummer ook meezingen als ik genoeg op heb.
UCHUUUU SENKAN YAAAAAMAAAATOOOOOO🎵
Zou wel aardig wat oververhitten schelen denk ik, deal.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 12:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
jij beetje van mij en ik een beetje van jou?
heb het idee dat de sauna ook een boel geactiveerd heeft
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 12:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik gun je de ingreep
want ik heb ontzettend veel medelijden met je
neequote:Op vrijdag 9 mei 2025 12:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja fair. Dat wist ik. Maar met koude handen, je hebt het niet warm dus?
quote:Hyperhidrosis is overactivity of the sympathetic nervous system. This leads to narrowing of arteries and excessive stimulation of sweat glands. This limits blood flow to the hands, making them cold and clammy.
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 12:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Onkruid weghalen. Oogsten wat er te oogsten valt. Hoop binnenkort wat dingen uit de propagator te kunnen planten, dus daar even plek voor vrij maken in het distelbos.
Hierom draag ik zwartquote:
Nog niet bedoel je?quote:
Oh dat dat bij elkaar hoort wist ik niet.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 12:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]twijfel nog wel een beetje. Vind het lastig om een beeld te krijgen hoe goed de resultaten zijn, je leest er verschillende verhalen over op internet
[..]
nee
[..]in de zomer zweet ik niet per se heel veel meer dan in de winter maar heb dan geen koude handen
is het ookquote:
gewoon altijd stressquote:
Je hebt ook mensen die amper zweten en daardoor hun warmte niet kwijt kunnen, weet niet wat beter isquote:Op vrijdag 9 mei 2025 12:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
cest la vie
ohja, ok.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 12:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zit aan de andere kant van het spectrum, ik zweet echt amper. En als ik al zweet, is het vooral m'n hoofd en m'n handen.
Hoop het ook en anders, als dit de dingen zijn waar ik last van heb in het leven, ik teken!!!quote:Op vrijdag 9 mei 2025 12:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh dat dat bij elkaar hoort wist ik niet.
Ik hoop dat je er wat aan hebt als je er voor gaat. Lijkt me best vervelend soms.
owquote:Op vrijdag 9 mei 2025 12:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat is tijdelijk en doet hartstikke veel pijn, no thanks
Wel goed onthouden.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 13:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohja, ok.
Ik loop achter
[..]
Hoop het ook en anders, als dit de dingen zijn waar ik last van heb in het leven, ik teken!!!
je hebt tegenwoordig miradry! Dat is permanentquote:
Augurken, aubergines, erwten, spruitjes, Griekse basilicum.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 12:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]! Het distelbos
En ja dat onkruid groeit echt als een malleeeee. Wat heb je in de kweek staan?
In een alternatief universum run ik een Aziatische eettent.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 13:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
https://www.zabzab.nl/menu
Ik moest hier net bezorgen en ik las het echt als Zwabzwab...![]()
![]()
![]()
Ja het kan altijd erger I suppose.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 13:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohja, ok.
Ik loop achter
[..]
Hoop het ook en anders, als dit de dingen zijn waar ik last van heb in het leven, ik teken!!!
SPRUITJEEEEES!!!quote:Op vrijdag 9 mei 2025 13:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Augurken, aubergines, erwten, spruitjes, Griekse basilicum.
Saaiquote:Op vrijdag 9 mei 2025 11:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik blijf wel thuis met zakken chips, popcorn en veel frisdrank
Vorig jaar naar het feestje geweest in Leeuwarden met @Nailqueen.quote:
Ik ben vorig jaar naar de bioscoop geweestquote:Op vrijdag 9 mei 2025 13:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Vorig jaar naar het feestje geweest in Leeuwarden met @:Nailqueen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 13:30 schreef Crack_ het volgende:
Juffrouw CrackSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Ik heb nog een bakje tomaten dat op moet. Dat is het wel. Vanavond denk ik poke bowl. En van het weekend? Train miles maken. En air miles. En boat miles. Flink wat.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 13:31 schreef Crack_ het volgende:
Ho wacht even, de lunch is al voorbij. Wat hebben we allemaal geluncht?!en wat gaan we avondeten? En wat gaan we van het weekend doen?
Niets, geen idee en geen idee.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 13:31 schreef Crack_ het volgende:
Ho wacht even, de lunch is al voorbij. Wat hebben we allemaal geluncht?!en wat gaan we avondeten? En wat gaan we van het weekend doen?
crackinquote:
ik had een hele osseworst met salade en nog een haringquote:Op vrijdag 9 mei 2025 13:31 schreef Crack_ het volgende:
vis komkommer broodquote:Op vrijdag 9 mei 2025 13:31 schreef Crack_ het volgende:
een argentijnse hamburgerquote:Op vrijdag 9 mei 2025 13:31 schreef Crack_ het volgende:
ftfyquote:Op vrijdag 9 mei 2025 13:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een argentijnse hamburger
groene asperge met zalm
uhm, weet ik nog niet. Beetje fietsen en veel bier drinken
dat denk ik ook dagelijksquote:Op vrijdag 9 mei 2025 13:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Altijd fijn als de kliko niet gejat is
Dat is misschien wat bijzonder.quote:
jij vind het ook altijd fijnquote:
Klopt, gelukkig denk ik niet altijd aan de klikoquote:
ik vrees wel dat je kliko daar een trauma aan over gaat houdenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 13:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klopt, gelukkig denk ik niet altijd aan de kliko
Zou de kliko daar last van kunnen hebben, denk je?
Nice nice.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 13:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
SPRUITJEEEEES!!!
Ik heb nu pompoen, sperziebonen, tomaat, sla, tuinbonen, andijvie, tatsoi
van het weekend ga ik meer zaaien
waardering voor werk doet een mens goedquote:
je lunch is een bakje tomaten? nou, oke, geniet ervanquote:Op vrijdag 9 mei 2025 13:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb nog een bakje tomaten dat op moet. Dat is het wel. Vanavond denk ik poke bowl. En van het weekend? Train miles maken. En air miles. En boat miles. Flink wat.
gezellieeequote:
dat is ook nog een optiequote:
Kak.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 13:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vrees wel dat je kliko daar een trauma aan over gaat houden
Oeps. Ik heb nog nauwelijks ontbeten. Moet even beter opletten vandaag.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 13:31 schreef Crack_ het volgende:
sweatin crackinquote:
die haring vind ik wat buiten de boot vallen (haha). Als jij er van genoten hebt dan is het goedquote:Op vrijdag 9 mei 2025 13:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik had een hele osseworst met salade en nog een haring
vanavond donburi bowl
morge benen trainen, verjaardag van neefje, jurk afmaken voor disney
zondag armen en cardio, nog geen plan verder
eerst de plinten doen.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 13:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Misschien doe ik gek en ga ik naaien dit weekend.
Maar even nog de laatste plintjes onder de kasten leggen zodat de overige vandaag nog terug kunnen naar de bouwmarkt
gebakken vis op brood met komkommer that is? Hmmmmquote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 13:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een argentijnse hamburger
groene asperge met zalm
uhm, weet ik nog niet. Veel fietsen en een beetje bier drinken
ja en het voelt gewoon alsof ze me zien als de ontvanger van al hun rotzooi, nooit eens wat leuks, altijd maar meer troep die je over je heen krijgtquote:Op vrijdag 9 mei 2025 13:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kak.
Zal wel even wat EMDR sessies voor de kliko inplannen
het is wel het seizoen voor de witte, maar ik vind groen lekkerder.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 13:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
gebakken vis op brood met komkommer that is? Hmmmm
En die hutspot komt zo vaak voorbij bij jou he. Blijft dat in de zomer ook of ga je dan over op.. zomerse gerechten
niets is niet veel, op een leuke lekkere manier niets?
[..]goede combinatie, fietsen en beetje bier.
Ik heb ook asperges, was het alweer vergetenik heb de witte
haring was in de bonus dus het inspireerde mequote:Op vrijdag 9 mei 2025 13:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
sweatin crackin
[..]
die haring vind ik wat buiten de boot vallen (haha). Als jij er van genoten hebt dan is het goed
Wat voor jurk?en lekker met bezig met trainen hoor
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 13:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja en het voelt gewoon alsof ze me zien als de ontvanger van al hun rotzooi, nooit eens wat leuks, altijd maar meer troep die je over je heen krijgt
oh dat zou wel leuk zijn!quote:Op vrijdag 9 mei 2025 13:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nice nice.
Ik wil ook pompoen, maar heb niet genoeg tuin daarvoor. Misschien dat we wat gezamenlijks gaan doen met de hele tuin. Wie weet.
ik ook nog nietquote:Op vrijdag 9 mei 2025 13:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oeps. Ik heb nog nauwelijks ontbeten. Moet even beter opletten vandaag.
Ik vind allebei lekkerquote:Op vrijdag 9 mei 2025 13:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het is wel het seizoen voor de witte, maar ik vind groen lekkerder.
gebakken vis en daarna broodje komkommer met tonijnsalde. ook visquote:Op vrijdag 9 mei 2025 13:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
gebakken vis op brood met komkommer that is? Hmmmm
En die hutspot komt zo vaak voorbij bij jou he. Blijft dat in de zomer ook of ga je dan over op.. zomerse gerechten
niets is niet veel, op een leuke lekkere manier niets?
[..]
ik ben op de markt geweest en ook witte asperges gekocht.quote:goede combinatie, fietsen en beetje bier.
Ik heb ook asperges, was het alweer vergetenik heb de witte
Waarom voel ik empathie voor een kliko, ho, stop.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 13:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja en het voelt gewoon alsof ze me zien als de ontvanger van al hun rotzooi, nooit eens wat leuks, altijd maar meer troep die je over je heen krijgt
Heb je heel dat ding zelf gemaakt? of meer oppimpen?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 13:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
haring was in de bonus dus het inspireerde me
en piratenjurk
heb nog gouden doodshoofdjes die ik erop wil naaien
Snacktomaatjes. 250 gram.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 13:46 schreef Crack_ het volgende:
je lunch is een bakje tomaten? nou, oke, geniet ervan![]()
Whehe. Yep.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 13:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh dat zou wel leuk zijn!![]()
Wij hadden hier bij de gemeentetuintjes een gezamenlijk rabarberbed en kruidentuin, was echt heerlijk[..]quote:Hnng. Ik wil rabarber.![]()
ik ook nog nietmaar ook geen honger
komt wel weer goed in het weekend gok ik
markt!!! misschien dat ik dat ga doen dit weekend, nee niet dit weekend want ik heb nog genoeg etenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 13:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
gebakken vis en daarna broodje komkommer met tonijnsalde. ook vis
[..]
ik ben op de markt geweest en ook witte asperges gekocht.
Gezond wel, ohja ik heb nog druiven.quote:
nee jurk gekocht met zo'n milkmaid boezem en een slitquote:Op vrijdag 9 mei 2025 13:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb je heel dat ding zelf gemaakt? of meer oppimpen?![]()
Denk niet dat haring me ooit zal inspirerendie geur ook, ja nee trekt me gewoon niet. Misschien dat het wel lekker is maar nee
true.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 13:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind allebei lekkersmaken ook echt compleet anders. Als ik zin heb in groene moet je niet met witte aankomen
en vice versa
Als kind rook ik het altijd als mijn vader het at en moest ik er niet aan denken.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 13:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb je heel dat ding zelf gemaakt? of meer oppimpen?![]()
Denk niet dat haring me ooit zal inspirerendie geur ook, ja nee trekt me gewoon niet. Misschien dat het wel lekker is maar nee
haring is heerlijkquote:Op vrijdag 9 mei 2025 13:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als kind rook ik het altijd als mijn vader het at en moest ik er niet aan denken.
Inmiddels een jaar of 15 geleden was ik sushi gaan eten met een Chinese studiegenote. Die kwam er achter dat ik nog nooit haring had gegeten, vond me een enorme nephollander, en heeft me naar de dichtstbijzijnde haringkraam gesleurd na het eten. En toen kwam ik er achter dat ik het toch wel lekker vond.
met mes en vorkquote:Op vrijdag 9 mei 2025 13:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
markt!!! misschien dat ik dat ga doen dit weekend, nee niet dit weekend want ik heb nog genoeg eten
Hoe eet jij je asperges?
quote:[..]
Gezond wel, ohja ik heb nog druiven.
Oke laten we gaan eten![]()
Dat antwoord had niemand aan zien komen.quote:
Ik heb het dit jaar nog niet gegeten. Seizoen begint wel weer bijna.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
haring is heerlijk
had wel graatje tussen mijn tanden, wel jammer weer
ze vroeg dr omquote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat antwoord had niemand aan zien komen.
that's what he saidquote:
Nou ja, letterlijk gezien wel.quote:
heb wel eens gehad dat de start van het haring seizoen was op de dag van ons personeelsuitjequote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
Haring![]()
Vroeger moest ik daar niet zoveel van hebben maar tegenwoordig vind ik het wel lekker zo op zijn tijd.
Ik werkte vroegahhhh in Scheveningen (niet de visafslag) en iemand trakteerde ooit eens op een broodje haring met uitjesquote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
Haring![]()
Vroeger moest ik daar niet zoveel van hebben maar tegenwoordig vind ik het wel lekker zo op zijn tijd.
nope i said itquote:
haring in de morgen is een dag zonder zorgen.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
heb wel eens gehad dat de start van het haring seizoen was op de dag van ons personeelsuitje
we zouden om 9 verzamelen bij de zaak en bazen zouden ontbijt regelen
en toen dachten zij van we halen wat brood en beleg en taart en lekkers en... haring
dat was wel vroeg op de dag voor haring
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:4everblackeyed; er wordt hier broccolisoep gemaakt. Deze week bij een overdosis broccoli.
met een spekje hier en daar?quote:
dat zou ik niet op krijgen.quote:
quote:
hij is niet alleen dit weekend...quote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat zou ik niet op krijgen.
wat betaal je bij de boer voor een killotje?
Niet in 1 zitting, maar 2 of 3 zittingen moet wel lukkenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lekker met zn alle stinkende pisquote:
Weet ik niet meer ik heb niet betaald, was in wessemquote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
2 sneetjes geroosterd speltbrood met hummus, ei, oude kaas en komkommerquote:Op vrijdag 9 mei 2025 13:31 schreef Crack_ het volgende:
144 minimaal.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan heb je eigenlijk 44 kilo nodig joh.
je moet ook wat ruimte houden voor de ham, suas, krieltjes, ei..quote:
144 kilo asperges per persoon?quote:
netjesquote:
Is rekening mee gehoudenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je moet ook wat ruimte houden voor de ham, suas, krieltjes, ei..
Goed gelezen.quote:
KOM VECHTEN USquote:
en niet beknibbelen op de kwaliteit van hamquote:
Bwehehehe.quote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed gelezen.
[..]
KOM VECHTEN US![]()
Platgereden vensterbankkat!!!
ahja, piratenjurk is wat dat betreft ook nog best makkeljik denk ik. Zit meer in de aankledingquote:Op vrijdag 9 mei 2025 13:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee jurk gekocht met zo'n milkmaid boezem en een slit
in het zwart
stretchy riem erbij, daar bedels aan genaaid (dus ik rinkel de hele dag)
gisteren nog een munt uit ezel gehaald, die gaat er ook nog ergens bij
op etsy micky mouse piraten oren ding besteld
nog wat ringen, armbanden, etc
je kunt het zo gek maken als je wil he
Gerichte omweidingquote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:16 schreef UitStraling het volgende:
Zet 4E om 12:00 uur startklaar aan de rand van een aspergeveld en voor 15:00 is het hele veld leeg gegraasd.
ik wil ze zelf schillenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Geschilde asperges maar lekker zelfquote:
ja ik heb niet voor krek dr kut een aspergeschiller in huisquote:
Brabooooo joeeeeeequote:
Wajoowquote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik heb niet voor krek dr kut een aspergeschiller in huis
Beetje vreemd om voor krekkie's schede een aspergeschiller in huis te hebbenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik heb niet voor krek dr kut een aspergeschiller in huis
ja ga gewoon verder waar we gisteren gebleven warenquote:
Scheldt je me nu uit voor braboquote:
Oh het klonk eigenlijk meer als "tactiek van de verschroeide aarde" zoals US het zeiquote:
Hoeft niet perse.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ga gewoon verder waar we gisteren gebleven waren
quote:
quote:
quote:
quote:
Uhm, ja is het ook, maar ik hou het liever bij dit eufemismequote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh het klonk eigenlijk meer als "tactiek van de verschroeide aarde" zoals US het zei
quote:
quote:
Oh, sorry danquote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm, ja is het ook, maar ik hou het liever bij dit eufemisme
Doe maar niet.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ga gewoon verder waar we gisteren gebleven waren
Moeten we onze ogen weer wassen met bleek enzquote:
Sowieso groot aandeel brabo's hier volgens mijquote:
Uit gouden korenaren schiep God de Bosschenaren, uit het restant de overigen van het land.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sowieso groot aandeel brabo's hier volgens mij
Ik mag nog 4 dagen nadenken of ik akkoord ga met deze eenzijdige prijsverhoging van 43 %. Niet dat ik een keus heb of zo verder maar okee.quote:We hebben uw laatste betaling van EUR 69.00 voor uw Microsoft 365 Personal-abonnement ontvangen op woensdag, mei 15, 2024. Bedankt voor uw betaling.
We willen u laten weten dat het bedrag van uw volgende betaling is gewijzigd. Tenzij u uw abonnement ten minste twee dagen vóór donderdag, mei 15, 2025 opzegt, brengen we elke jaar een bedrag van EUR 99.00 inclusief belastingen in rekening op uw iDEAL (Direct Debit).
yo hoo yo hoo a pirates life for mequote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Inflatie jeuj
[..]
Ik mag nog 4 dagen nadenken of ik akkoord ga met deze eenzijdige prijsverhoging van 43 %. Niet dat ik een keus heb of zo verder maar okee.
Zo hallo.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Inflatie jeuj
[..]
Ik mag nog 4 dagen nadenken of ik akkoord ga met deze eenzijdige prijsverhoging van 43 %. Niet dat ik een keus heb of zo verder maar okee.
Dat ging over Twentenaren. Gewoon gejat door die vuile brabo's tuig.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Uit gouden korenaren schiep God de Bosschenaren, uit het restant de overigen van het land.
Geld strooienquote:
Twentenaren, denk dat God een foutje heeft gemaakt danquote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat ging over Twentenaren. Gewoon gejat door die vuile brabo's tuig.
Het ging trouwens zo:
Uit gouden korenaren schiep God de Twentenaren, en uit de resten, de mensen in het westen.
Hoi Los.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Twentenaren, denk dat God een foutje heeft gemaakt dan![]()
Stug smiespelend boers harig volk.
https://www.hallmark.nl/k(...)r-oma-PSE003378.htmlquote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:31 schreef CherryLips het volgende:
Of deze
https://www.hallmark.nl/k(...)-andc-PSS000895.html
Dat ookquote:
Alvast bedenken wat je gaat lunchen.quote:
Zegt er eentje watquote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Twentenaren, denk dat God een foutje heeft gemaakt dan![]()
Stug smiespelend boers harig volk.
Voor morgen ja.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alvast bedenken wat je gaat lunchen.
Ja, jij?quote:
Dat is een beetje vroeg, maar als dat jouw ding isquote:
Oh jammer zegquote:
Daar schrik ik zelfs van.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
https://www.hallmark.nl/k(...)r-oma-PSE003378.html
Als je d'r even goed wil laten schrikken.
dat is strak snijwerk geweest danquote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had voor 16 plinten berekend, uiteindelijk 14 nodig gehad.
Kun je er dus 2 terugbrengen en daarvoor snacks halenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had voor 16 plinten berekend, uiteindelijk 14 nodig gehad.
als je dat nou zelf doet, krijgt ze misschien een hartverzakking en heb jij opeens je eigen woningquote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
https://www.hallmark.nl/k(...)r-oma-PSE003378.html
Als je d'r even goed wil laten schrikken.
Oh ik dacht dat je nou ineens oma ging worden en zo.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:39 schreef CherryLips het volgende:
Gisteren een ongelukje gehad met de kraan in de keuken
Nu ben je medeplichtig.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
als je dat nou zelf doet, krijgt ze misschien een hartverzakking en heb jij opeens je eigen woning
true trueeeequote:Op vrijdag 9 mei 2025 13:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
true.
Maar tussen nu en de tijd dat ik in de jumbo sta kan er nog veel veranderen.
pouch zakjequote:Op vrijdag 9 mei 2025 13:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
\dit zijn de twee inspo's die ik ervoor heb voor volgend weekend
moet nog foam halen voor een pendant voor de lady en de tramp outfit voor aan de riem
ik geef mijn zwarte kat tattoo de schuldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |