Niets, geen idee en geen idee.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 13:31 schreef Crack_ het volgende:
Ho wacht even, de lunch is al voorbij. Wat hebben we allemaal geluncht?!en wat gaan we avondeten? En wat gaan we van het weekend doen?
crackinquote:
ik had een hele osseworst met salade en nog een haringquote:Op vrijdag 9 mei 2025 13:31 schreef Crack_ het volgende:
Ho wacht even, de lunch is al voorbij. Wat hebben we allemaal geluncht?!en wat gaan we avondeten? En wat gaan we van het weekend doen?
vis komkommer broodquote:Op vrijdag 9 mei 2025 13:31 schreef Crack_ het volgende:
een argentijnse hamburgerquote:Op vrijdag 9 mei 2025 13:31 schreef Crack_ het volgende:
ftfyquote:Op vrijdag 9 mei 2025 13:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een argentijnse hamburger
groene asperge met zalm
uhm, weet ik nog niet. Beetje fietsen en veel bier drinken
dat denk ik ook dagelijksquote:Op vrijdag 9 mei 2025 13:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Altijd fijn als de kliko niet gejat is
Dat is misschien wat bijzonder.quote:
jij vind het ook altijd fijnquote:
Klopt, gelukkig denk ik niet altijd aan de klikoquote:
ik vrees wel dat je kliko daar een trauma aan over gaat houdenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 13:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klopt, gelukkig denk ik niet altijd aan de kliko
Zou de kliko daar last van kunnen hebben, denk je?
Nice nice.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 13:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
SPRUITJEEEEES!!!
Ik heb nu pompoen, sperziebonen, tomaat, sla, tuinbonen, andijvie, tatsoi
van het weekend ga ik meer zaaien
waardering voor werk doet een mens goedquote:
je lunch is een bakje tomaten? nou, oke, geniet ervanquote:Op vrijdag 9 mei 2025 13:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb nog een bakje tomaten dat op moet. Dat is het wel. Vanavond denk ik poke bowl. En van het weekend? Train miles maken. En air miles. En boat miles. Flink wat.
gezellieeequote:
Kak.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 13:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vrees wel dat je kliko daar een trauma aan over gaat houden
Oeps. Ik heb nog nauwelijks ontbeten. Moet even beter opletten vandaag.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 13:31 schreef Crack_ het volgende:
sweatin crackinquote:
die haring vind ik wat buiten de boot vallen (haha). Als jij er van genoten hebt dan is het goedquote:Op vrijdag 9 mei 2025 13:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik had een hele osseworst met salade en nog een haring
vanavond donburi bowl
morge benen trainen, verjaardag van neefje, jurk afmaken voor disney
zondag armen en cardio, nog geen plan verder
eerst de plinten doen.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 13:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Misschien doe ik gek en ga ik naaien dit weekend.
Maar even nog de laatste plintjes onder de kasten leggen zodat de overige vandaag nog terug kunnen naar de bouwmarkt
gebakken vis op brood met komkommer that is? Hmmmmquote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 13:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een argentijnse hamburger
groene asperge met zalm
uhm, weet ik nog niet. Veel fietsen en een beetje bier drinken
ja en het voelt gewoon alsof ze me zien als de ontvanger van al hun rotzooi, nooit eens wat leuks, altijd maar meer troep die je over je heen krijgtquote:Op vrijdag 9 mei 2025 13:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kak.
Zal wel even wat EMDR sessies voor de kliko inplannen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |