Oh dat dat bij elkaar hoort wist ik niet.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 12:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]twijfel nog wel een beetje. Vind het lastig om een beeld te krijgen hoe goed de resultaten zijn, je leest er verschillende verhalen over op internet
[..]
nee
[..]in de zomer zweet ik niet per se heel veel meer dan in de winter maar heb dan geen koude handen
is het ookquote:
gewoon altijd stressquote:
Je hebt ook mensen die amper zweten en daardoor hun warmte niet kwijt kunnen, weet niet wat beter isquote:Op vrijdag 9 mei 2025 12:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik zweet ook als een malle maar niet specifiek in 1 gebied, heb het van mijn vader
cest la vie
ohja, ok.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 12:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zit aan de andere kant van het spectrum, ik zweet echt amper. En als ik al zweet, is het vooral m'n hoofd en m'n handen.
Hoop het ook en anders, als dit de dingen zijn waar ik last van heb in het leven, ik teken!!!quote:Op vrijdag 9 mei 2025 12:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh dat dat bij elkaar hoort wist ik niet.
Ik hoop dat je er wat aan hebt als je er voor gaat. Lijkt me best vervelend soms.
owquote:Op vrijdag 9 mei 2025 12:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat is tijdelijk en doet hartstikke veel pijn, no thanks
Wel goed onthouden.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 13:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohja, ok.
Ik loop achter
[..]
Hoop het ook en anders, als dit de dingen zijn waar ik last van heb in het leven, ik teken!!!
je hebt tegenwoordig miradry! Dat is permanentquote:
Augurken, aubergines, erwten, spruitjes, Griekse basilicum.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 12:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]! Het distelbos
En ja dat onkruid groeit echt als een malleeeee. Wat heb je in de kweek staan?
In een alternatief universum run ik een Aziatische eettent.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 13:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
https://www.zabzab.nl/menu
Ik moest hier net bezorgen en ik las het echt als Zwabzwab...![]()
![]()
![]()
Ja het kan altijd erger I suppose.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 13:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohja, ok.
Ik loop achter
[..]
Hoop het ook en anders, als dit de dingen zijn waar ik last van heb in het leven, ik teken!!!
SPRUITJEEEEES!!!quote:Op vrijdag 9 mei 2025 13:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Augurken, aubergines, erwten, spruitjes, Griekse basilicum.
Saaiquote:Op vrijdag 9 mei 2025 11:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik blijf wel thuis met zakken chips, popcorn en veel frisdrank
Vorig jaar naar het feestje geweest in Leeuwarden met @Nailqueen.quote:
Ik ben vorig jaar naar de bioscoop geweestquote:Op vrijdag 9 mei 2025 13:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Vorig jaar naar het feestje geweest in Leeuwarden met @:Nailqueen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 13:30 schreef Crack_ het volgende:
Juffrouw CrackSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb nog een bakje tomaten dat op moet. Dat is het wel. Vanavond denk ik poke bowl. En van het weekend? Train miles maken. En air miles. En boat miles. Flink wat.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 13:31 schreef Crack_ het volgende:
Ho wacht even, de lunch is al voorbij. Wat hebben we allemaal geluncht?!en wat gaan we avondeten? En wat gaan we van het weekend doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |