Ja erg warm vandaag. Heb de laatste dagen nu op de scooter een UV werkend vestje aan. Werkt goed. Ben vandaag niet naar het strand geweestquote:Op vrijdag 9 mei 2025 09:17 schreef Recce het volgende:
@:bitterbal, ik zie dat het weer extra toasty is op het eiland. 35 graden bij 75% luchtvochtigheid.
[..]
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 11:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wil je het zien?en dan medelijden met mij hebben aub want is zielig
klikken op eigen risicoik gun je de ingreepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
want ik heb ontzettend veel medelijden met jeOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
aardappelschijfjes pas vanavond eten is geen optie?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 12:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb echt de raarste lunch ooit: champignonsoep met aardappelschijfjes
Dat ging zo: oh, ik heb zin in een noodlesoepje, oh wacht, ik heb ook nog champignonsoep.
In de keuken, oh deze aardappelschijfjes moeten ook op
En zo geschiedde
Nee, anders had ik ze idd vanavond opgegetenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 12:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
aardappelschijfjes pas vanavond eten is geen optie?
Gebakken visquote:Op vrijdag 9 mei 2025 12:05 schreef Nizno het volgende:
ik krijg zo van papa een gebakken visje bij de lunch
Zweten bij kou is altijd genieten.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 12:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja fair. Dat wist ik. Maar met koude handen, je hebt het niet warm dus?
ja dan snap ik het wel iddquote:Op vrijdag 9 mei 2025 12:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, anders had ik ze idd vanavond opgegeten
Onkruid weghalen. Oogsten wat er te oogsten valt. Hoop binnenkort wat dingen uit de propagator te kunnen planten, dus daar even plek voor vrij maken in het distelbos.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 11:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lekkerrr, wat ga je doen?
Ik ga ook, meer onkruid weghalen!!!!!en kasplantjes water geven want kas = hothot
[..]
klikken op eigen risicojeetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Lieve papa!quote:Op vrijdag 9 mei 2025 12:05 schreef Nizno het volgende:
ik krijg zo van papa een gebakken visje bij de lunch
ja. en krijg er ook een zoute haring bij. die neem ik vanmiddag mee naar mn eigen huisje en eet ik lekker morgen opquote:
Ja, 2e bakje koffiequote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 9 mei 2025 10:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind Japans erg lekker in het gehoor liggen
[..]
klikken op eigen risicodaar moet botox inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top: Jouw Like Maakt het Verschil
[..]
klikken op eigen risicoDat lijkt me echt schijtirritant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Sa bai dee mai khrup, Lady Bal?quote:
Ja, is wel uitkijken in de tropen met kleren. Sommige dunne kleren laten wel UV door en dan verbrand je alsnog.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 11:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja erg warm vandaag. Heb de laatste dagen nu op de scooter een UV werkend vestje aan. Werkt goed. Ben vandaag niet naar het strand geweest
Deze:
https://www.uniqlo.com/nl(...)&sizeDisplayCode=003
Het werkt echt verkoelend
[..]
klikken op eigen risicoJe werkt gewoon te hard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |