SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
Was een flauw garpjequote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 09:34 schreef DeZwabber het volgende:
Oh, meestal houd je wel van een broodje aap.
Ja, weet niet hoe dat daar in Friesland gaatquote:Op vrijdag 9 mei 2025 09:43 schreef Donna het volgende:
[..]
Het had zomaar gekund, moet het wel even duidelijk hebben he.
In Brabant zijn er geen lesbiennes?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 09:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, weet niet hoe dat daar in Friesland gaat
Ongetwijfeld, ik heb mijn oude huis zelfs aan een lesbisch stel verkochtquote:
Hadden ze er een flinke pot met geld voor over?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 09:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, ik heb mijn oude huis zelfs aan een lesbisch stel verkocht
zat je in de koeling?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 10:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou, ik ben eindelijk weer een beetje opgewarmd
Opgepiept in de oven.
quote:
...wheep?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 10:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou, ik ben eindelijk weer een beetje opgewarmd
Opgepiept in de oven.
O net hier in de schaduw een bakkie koffie gedaan, maar was nog wel frisquote:Op vrijdag 9 mei 2025 10:29 schreef essnhills het volgende:
Ik zit op de bank in het ochtendzonnetje met een kopje thee
Ja ik zit nog binnen, buiten is het nog te frisquote:Op vrijdag 9 mei 2025 10:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O net hier in de schaduw een bakkie koffie gedaan, maar was nog wel fris
Hoi Dotjequote:Op vrijdag 9 mei 2025 10:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O net hier in de schaduw een bakkie koffie gedaan, maar was nog wel fris
Amaquote:
Hey Stigquote:
Hier net anders om. Zon aan de achterkant, die heb ik vanmiddag pas voor.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 10:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ik zit nog binnen, buiten is het nog te fris
Maar s ochtends staat de zon aan de voorkant dus heb de gordijnen en vitrages lekker open en ik zit heerlijk in de zon
Ja, lekker. Nog leuke plannen voor het weekendquote:
Ik moet nieuwe polo's en broeken hebben, en ik zoek nog een balaclava voor onder mijn helm. Koude hals/nek is ook niet fijn.quote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 10:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, lekker. Nog leuke plannen voor het weekend
Hier komt dochter de hond brengen, die heb ik voor 8 dagen ( zo geen zin in) ze gaat op vakantie.
Blijft ze een nachtje slapen. Dus gezellig zal wel stadten worden zaterdag
Je was net te snelquote:Op vrijdag 9 mei 2025 10:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik moet nieuwe polo's en broeken hebben, en ik zoek nog een balaclava voor onder mijn helm. Koude hals/nek is ook niet fijn.
Als de zon straks achter is dan ga ik in de achtertuin zitten. Lekker beschut dus genoeg schaduw en meestal geen windquote:Op vrijdag 9 mei 2025 10:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier net anders om. Zon aan de achterkant, die heb ik vanmiddag pas voor.
Maar had spul nog niet in de tuin staan dus even op het bankje voor gezeten
Of jij te langzaamquote:
Gewoon weer naar mijn oudersquote:
Eventjes langs de Griek danquote:
Stig is nooit te langzaamquote:
Bijna goedquote:
Mijn zusje kwam ook al ineens met deze band aanzetten.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 10:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
[ afbeelding ]
Ik altijd wel snelquote:
Verbaast me somsquote:
Ik vind Japans erg lekker in het gehoor liggenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 10:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mijn zusje kwam ook al ineens met deze band aanzetten.
Komt wel heel dichtbij zo.
Nani?!quote:Op vrijdag 9 mei 2025 10:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind Japans erg lekker in het gehoor liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |