Vooral gisterenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 09:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gekke malle dingen lees je af en toe hier hè?
De meest normale inderdaadquote:
Dat is lekker. Kan je van het zonnetje gaan genieten.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 09:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Lol, ik zie dat ik mij vergist heb in de tijd en al het werk voor nu al af heb.
Fijn weekend enz.
Verse opscheer?quote:
Is net wat je referentiekader is en het sarcasme komt uit mijn beeldscherm klotsen.quote:
Ja, nog niet helemaalquote:Op vrijdag 9 mei 2025 09:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is lekker. Kan je van het zonnetje gaan genieten.
Ongehoord en alle perken te buitenquote:
Ja, ik heb altijd wel zin in weekendquote:Op vrijdag 9 mei 2025 09:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Op zich heb ik ook wel zin in weekend.
GEWONquote:Op vrijdag 9 mei 2025 09:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien tref je wel een leuke kapper met een boormachine?
Waarom zou je dat willen.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 09:26 schreef Nattekat het volgende:
Ik zie net dat je het ESF kan kijken bij Pathé @:ESF1Gamer
Moet je toch eens je beeldscherm afkitten als het er allemaal uitklotstquote:Op vrijdag 9 mei 2025 09:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is net wat je referentiekader is en het sarcasme komt uit mijn beeldscherm klotsen.
Ja, ook weer zo. De werkweek is altijd weer een hinderlijke onderbreking van het weekend.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 09:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik heb altijd wel zin in weekend
Mijn kapper is een kapster.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 09:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien tref je wel een leuke kapper met een boormachine?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |