SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
Was een flauw garpjequote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 09:34 schreef DeZwabber het volgende:
Oh, meestal houd je wel van een broodje aap.
Ja, weet niet hoe dat daar in Friesland gaatquote:Op vrijdag 9 mei 2025 09:43 schreef Donna het volgende:
[..]
Het had zomaar gekund, moet het wel even duidelijk hebben he.
In Brabant zijn er geen lesbiennes?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 09:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, weet niet hoe dat daar in Friesland gaat
Ongetwijfeld, ik heb mijn oude huis zelfs aan een lesbisch stel verkochtquote:
Hadden ze er een flinke pot met geld voor over?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 09:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, ik heb mijn oude huis zelfs aan een lesbisch stel verkocht
zat je in de koeling?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 10:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou, ik ben eindelijk weer een beetje opgewarmd
Opgepiept in de oven.
quote:
...wheep?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 10:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou, ik ben eindelijk weer een beetje opgewarmd
Opgepiept in de oven.
O net hier in de schaduw een bakkie koffie gedaan, maar was nog wel frisquote:Op vrijdag 9 mei 2025 10:29 schreef essnhills het volgende:
Ik zit op de bank in het ochtendzonnetje met een kopje thee
Ja ik zit nog binnen, buiten is het nog te frisquote:Op vrijdag 9 mei 2025 10:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O net hier in de schaduw een bakkie koffie gedaan, maar was nog wel fris
Hoi Dotjequote:Op vrijdag 9 mei 2025 10:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O net hier in de schaduw een bakkie koffie gedaan, maar was nog wel fris
Amaquote:
Hey Stigquote:
Hier net anders om. Zon aan de achterkant, die heb ik vanmiddag pas voor.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 10:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ik zit nog binnen, buiten is het nog te fris
Maar s ochtends staat de zon aan de voorkant dus heb de gordijnen en vitrages lekker open en ik zit heerlijk in de zon
Ja, lekker. Nog leuke plannen voor het weekendquote:
Ik moet nieuwe polo's en broeken hebben, en ik zoek nog een balaclava voor onder mijn helm. Koude hals/nek is ook niet fijn.quote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 10:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, lekker. Nog leuke plannen voor het weekend
Hier komt dochter de hond brengen, die heb ik voor 8 dagen ( zo geen zin in) ze gaat op vakantie.
Blijft ze een nachtje slapen. Dus gezellig zal wel stadten worden zaterdag
Je was net te snelquote:Op vrijdag 9 mei 2025 10:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik moet nieuwe polo's en broeken hebben, en ik zoek nog een balaclava voor onder mijn helm. Koude hals/nek is ook niet fijn.
Als de zon straks achter is dan ga ik in de achtertuin zitten. Lekker beschut dus genoeg schaduw en meestal geen windquote:Op vrijdag 9 mei 2025 10:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier net anders om. Zon aan de achterkant, die heb ik vanmiddag pas voor.
Maar had spul nog niet in de tuin staan dus even op het bankje voor gezeten
Of jij te langzaamquote:
Gewoon weer naar mijn oudersquote:
Eventjes langs de Griek danquote:
Stig is nooit te langzaamquote:
Bijna goedquote:
Mijn zusje kwam ook al ineens met deze band aanzetten.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 10:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
[ afbeelding ]
Ik altijd wel snelquote:
Verbaast me somsquote:
Ik vind Japans erg lekker in het gehoor liggenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 10:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mijn zusje kwam ook al ineens met deze band aanzetten.
Komt wel heel dichtbij zo.
Nani?!quote:Op vrijdag 9 mei 2025 10:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind Japans erg lekker in het gehoor liggen
Morgen fitness en misschien ook nog wel een rondje fietsen.quote:
Dat andere nummer met alle Japanse tongue twisters is wel geinig.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 10:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
"Omae wa mou shindeiru."quote:
Niets verbaasd mij nogquote:
Ik wou dat ik dat kon zeggenquote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 10:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik wou dat ik dat kon zeggen
Twee dagen, weer een centimeter verschovenquote:Op woensdag 7 mei 2025 17:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Hij lag er vanochtend nog. Iets betere foto kunnen maken. Het is echt een centHij is wel een centimeter verschoven trouwens. Morgen nog eens kijken
![]()
[ afbeelding ]
er zijn ook tegeltjes die dit compleet tegen spreken..quote:
Oh vast welquote:Op vrijdag 9 mei 2025 11:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
er zijn ook tegeltjes die dit compleet tegen spreken..
Wacht, hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 11:39 schreef Crack_ het volgende:
Mijn halve trui is okselzweet maar mn handen zijn ijskoud, die combinatie is altijd echt fantastisch
Daar leek het wel opquote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 11:39 schreef Crack_ het volgende:
Mijn halve trui is okselzweet maar mn handen zijn ijskoud, die combinatie is altijd echt fantastisch
450 liter?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 11:39 schreef Crack_ het volgende:
Lekkerrr, wat ga je doen?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 11:45 schreef DeZwabber het volgende:
Vanmiddag tuintje. Had eigenlijk een paar dagen geleden wel gewild, maar lekker thuisblijven was te verleidelijk.
Wil je het zien?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Ja erg warm vandaag. Heb de laatste dagen nu op de scooter een UV werkend vestje aan. Werkt goed. Ben vandaag niet naar het strand geweestquote:Op vrijdag 9 mei 2025 09:17 schreef Recce het volgende:
@:bitterbal, ik zie dat het weer extra toasty is op het eiland. 35 graden bij 75% luchtvochtigheid.
[..]
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 11:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wil je het zien?en dan medelijden met mij hebben aub want is zielig
klikken op eigen risicoik gun je de ingreepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
want ik heb ontzettend veel medelijden met jeOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
aardappelschijfjes pas vanavond eten is geen optie?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 12:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb echt de raarste lunch ooit: champignonsoep met aardappelschijfjes
Dat ging zo: oh, ik heb zin in een noodlesoepje, oh wacht, ik heb ook nog champignonsoep.
In de keuken, oh deze aardappelschijfjes moeten ook op
En zo geschiedde
Nee, anders had ik ze idd vanavond opgegetenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 12:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
aardappelschijfjes pas vanavond eten is geen optie?
Gebakken visquote:Op vrijdag 9 mei 2025 12:05 schreef Nizno het volgende:
ik krijg zo van papa een gebakken visje bij de lunch
Zweten bij kou is altijd genieten.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 12:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja fair. Dat wist ik. Maar met koude handen, je hebt het niet warm dus?
ja dan snap ik het wel iddquote:Op vrijdag 9 mei 2025 12:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, anders had ik ze idd vanavond opgegeten
Onkruid weghalen. Oogsten wat er te oogsten valt. Hoop binnenkort wat dingen uit de propagator te kunnen planten, dus daar even plek voor vrij maken in het distelbos.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 11:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lekkerrr, wat ga je doen?
Ik ga ook, meer onkruid weghalen!!!!!en kasplantjes water geven want kas = hothot
[..]
klikken op eigen risicojeetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Lieve papa!quote:Op vrijdag 9 mei 2025 12:05 schreef Nizno het volgende:
ik krijg zo van papa een gebakken visje bij de lunch
ja. en krijg er ook een zoute haring bij. die neem ik vanmiddag mee naar mn eigen huisje en eet ik lekker morgen opquote:
Ja, 2e bakje koffiequote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 9 mei 2025 10:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
klikken op eigen risicodaar moet botox inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
[..]
klikken op eigen risicoDat lijkt me echt schijtirritant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Sa bai dee mai khrup, Lady Bal?quote:
Ja, is wel uitkijken in de tropen met kleren. Sommige dunne kleren laten wel UV door en dan verbrand je alsnog.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 11:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja erg warm vandaag. Heb de laatste dagen nu op de scooter een UV werkend vestje aan. Werkt goed. Ben vandaag niet naar het strand geweest
Deze:
https://www.uniqlo.com/nl(...)&sizeDisplayCode=003
Het werkt echt verkoelend
[..]
klikken op eigen risicoJe werkt gewoon te hard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |