Morgen fitness en misschien ook nog wel een rondje fietsen.quote:
Dat andere nummer met alle Japanse tongue twisters is wel geinig.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 10:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind Japans erg lekker in het gehoor liggen
"Omae wa mou shindeiru."quote:
Niets verbaasd mij nogquote:
Ik wou dat ik dat kon zeggenquote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 10:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik wou dat ik dat kon zeggen
Twee dagen, weer een centimeter verschovenquote:Op woensdag 7 mei 2025 17:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Hij lag er vanochtend nog. Iets betere foto kunnen maken. Het is echt een centHij is wel een centimeter verschoven trouwens. Morgen nog eens kijken
![]()
[ afbeelding ]
Oh vast welquote:Op vrijdag 9 mei 2025 11:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
er zijn ook tegeltjes die dit compleet tegen spreken..
Wacht, hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 11:39 schreef Crack_ het volgende:
Mijn halve trui is okselzweet maar mn handen zijn ijskoud, die combinatie is altijd echt fantastisch
Daar leek het wel opquote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 11:39 schreef Crack_ het volgende:
Mijn halve trui is okselzweet maar mn handen zijn ijskoud, die combinatie is altijd echt fantastisch
450 liter?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 11:39 schreef Crack_ het volgende:
Lekkerrr, wat ga je doen?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 11:45 schreef DeZwabber het volgende:
Vanmiddag tuintje. Had eigenlijk een paar dagen geleden wel gewild, maar lekker thuisblijven was te verleidelijk.
Wil je het zien?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |