Sabai dee kaquote:Op vrijdag 9 mei 2025 12:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Sa bai dee mai khrup, Lady Bal?
[..]
Ja, is wel uitkijken in de tropen met kleren. Sommige dunne kleren laten wel UV door en dan verbrand je alsnog.
wat zijn de verzendkosten?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 12:32 schreef DeZwabber het volgende:
Oke, dus ik hoef geen aparte invoerkosten te betalen voor een tweedehands camera uit Japan. Alleen de 21% btw. Dat is te overzien.
*verschuift gewichtje op de balans*
ik zweet ook als een malle maar niet specifiek in 1 gebied, heb het van mijn vaderquote:
kopen dan !!quote:Op vrijdag 9 mei 2025 12:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Inbegrepen. Prijs is best goed, gezien de staat en de stand van de Yen
Hij staat nu al twee dagen in m'n mandje, in de hoop dat de verkoper nog even een lager bod doet. Gebeurt soms.quote:
hmm hoe lang wacht je nog?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 12:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hij staat nu al twee dagen in m'n mandje, in de hoop dat de verkoper nog even een lager bod doet. Gebeurt soms.
Dit een keer dronken ongeveer fonetisch karaoke staan zingen in Tokyo in een druk theater, deed ik mijn ogen open zat er alleen nog een heel oud stelletje te klappenquote:
Of hij nou nu koopt of zondag, hij kan toch pas na het weekend verstuurd worden denk ikquote:
Hallo Claudequote:Op vrijdag 9 mei 2025 12:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik zweet ook als een malle maar niet specifiek in 1 gebied, heb het van mijn vader
cest la vie
Ik kan dit nummer ook meezingen als ik genoeg op heb.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 12:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit een keer dronken ongeveer fonetisch karaoke staan zingen in Tokyo in een druk theater, deed ik mijn ogen open zat er alleen nog een heel oud stelletje te klappen![]()
Bekijk deze YouTube-video
misschien werken ze daar wel 7 dagen op de postquote:Op vrijdag 9 mei 2025 12:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of hij nou nu koopt of zondag, hij kan toch pas na het weekend verstuurd worden denk ik
Ik zit aan de andere kant van het spectrum, ik zweet echt amper. En als ik al zweet, is het vooral m'n hoofd en m'n handen.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 12:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik zweet ook als een malle maar niet specifiek in 1 gebied, heb het van mijn vader
cest la vie
Met zeven uur tijdverschil kan hij het krap aan nog versturen als het hier nog zondag is, mits het postkantoor vroeg opent.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 12:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of hij nou nu koopt of zondag, hij kan toch pas na het weekend verstuurd worden denk ik
Ik heb daar later een filmpje van teruggezien, was bij mij meer, Sawabaaah chikie jooh aai soeroe hito jooh oetje sen en kan senkan (huh) Jaaaaamaatjoooowquote:Op vrijdag 9 mei 2025 12:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kan dit nummer ook meezingen als ik genoeg op heb.
UCHUUUU SENKAN YAAAAAMAAAATOOOOOO🎵
jij beetje van mij en ik een beetje van jou?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 12:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zit aan de andere kant van het spectrum, ik zweet echt amper. En als ik al zweet, is het vooral m'n hoofd en m'n handen.
En deze?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 12:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kan dit nummer ook meezingen als ik genoeg op heb.
UCHUUUU SENKAN YAAAAAMAAAATOOOOOO🎵
Zou wel aardig wat oververhitten schelen denk ik, deal.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 12:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
jij beetje van mij en ik een beetje van jou?
heb het idee dat de sauna ook een boel geactiveerd heeft
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 12:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik gun je de ingreep
want ik heb ontzettend veel medelijden met je
neequote:Op vrijdag 9 mei 2025 12:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja fair. Dat wist ik. Maar met koude handen, je hebt het niet warm dus?
quote:Hyperhidrosis is overactivity of the sympathetic nervous system. This leads to narrowing of arteries and excessive stimulation of sweat glands. This limits blood flow to the hands, making them cold and clammy.
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 12:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Onkruid weghalen. Oogsten wat er te oogsten valt. Hoop binnenkort wat dingen uit de propagator te kunnen planten, dus daar even plek voor vrij maken in het distelbos.
Hierom draag ik zwartquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |