Ik werkte vroegahhhh in Scheveningen (niet de visafslag) en iemand trakteerde ooit eens op een broodje haring met uitjesquote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
Haring![]()
Vroeger moest ik daar niet zoveel van hebben maar tegenwoordig vind ik het wel lekker zo op zijn tijd.
nope i said itquote:
haring in de morgen is een dag zonder zorgen.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
heb wel eens gehad dat de start van het haring seizoen was op de dag van ons personeelsuitje
we zouden om 9 verzamelen bij de zaak en bazen zouden ontbijt regelen
en toen dachten zij van we halen wat brood en beleg en taart en lekkers en... haring
dat was wel vroeg op de dag voor haring
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:4everblackeyed; er wordt hier broccolisoep gemaakt. Deze week bij een overdosis broccoli.
quote:
hij is niet alleen dit weekend...quote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat zou ik niet op krijgen.
wat betaal je bij de boer voor een killotje?
Niet in 1 zitting, maar 2 of 3 zittingen moet wel lukkenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Weet ik niet meer ik heb niet betaald, was in wessemquote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
2 sneetjes geroosterd speltbrood met hummus, ei, oude kaas en komkommerquote:Op vrijdag 9 mei 2025 13:31 schreef Crack_ het volgende:
Ho wacht even, de lunch is al voorbij. Wat hebben we allemaal geluncht?!en wat gaan we avondeten? En wat gaan we van het weekend doen?
144 minimaal.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan heb je eigenlijk 44 kilo nodig joh.
144 kilo asperges per persoon?quote:
netjesquote:
Is rekening mee gehoudenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je moet ook wat ruimte houden voor de ham, suas, krieltjes, ei..
Goed gelezen.quote:
KOM VECHTEN USquote:
Bwehehehe.quote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed gelezen.
[..]
KOM VECHTEN US![]()
Platgereden vensterbankkat!!!
ahja, piratenjurk is wat dat betreft ook nog best makkeljik denk ik. Zit meer in de aankledingquote:Op vrijdag 9 mei 2025 13:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee jurk gekocht met zo'n milkmaid boezem en een slit
in het zwart
stretchy riem erbij, daar bedels aan genaaid (dus ik rinkel de hele dag)
gisteren nog een munt uit ezel gehaald, die gaat er ook nog ergens bij
op etsy micky mouse piraten oren ding besteld
nog wat ringen, armbanden, etc
je kunt het zo gek maken als je wil he
Gerichte omweidingquote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:16 schreef UitStraling het volgende:
Zet 4E om 12:00 uur startklaar aan de rand van een aspergeveld en voor 15:00 is het hele veld leeg gegraasd.
ik wil ze zelf schillenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Geschilde asperges maar lekker zelfquote:
ja ik heb niet voor krek dr kut een aspergeschiller in huisquote:
Brabooooo joeeeeeequote:
Wajoowquote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik heb niet voor krek dr kut een aspergeschiller in huis
Beetje vreemd om voor krekkie's schede een aspergeschiller in huis te hebbenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik heb niet voor krek dr kut een aspergeschiller in huis
ja ga gewoon verder waar we gisteren gebleven warenquote:
Scheldt je me nu uit voor braboquote:
Oh het klonk eigenlijk meer als "tactiek van de verschroeide aarde" zoals US het zeiquote:
Hoeft niet perse.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ga gewoon verder waar we gisteren gebleven waren
quote:
quote:
quote:
quote:
Uhm, ja is het ook, maar ik hou het liever bij dit eufemismequote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh het klonk eigenlijk meer als "tactiek van de verschroeide aarde" zoals US het zei
quote:
quote:
Oh, sorry danquote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm, ja is het ook, maar ik hou het liever bij dit eufemisme
Doe maar niet.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ga gewoon verder waar we gisteren gebleven waren
Moeten we onze ogen weer wassen met bleek enzquote:
Sowieso groot aandeel brabo's hier volgens mijquote:
Uit gouden korenaren schiep God de Bosschenaren, uit het restant de overigen van het land.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sowieso groot aandeel brabo's hier volgens mij
Ik mag nog 4 dagen nadenken of ik akkoord ga met deze eenzijdige prijsverhoging van 43 %. Niet dat ik een keus heb of zo verder maar okee.quote:We hebben uw laatste betaling van EUR 69.00 voor uw Microsoft 365 Personal-abonnement ontvangen op woensdag, mei 15, 2024. Bedankt voor uw betaling.
We willen u laten weten dat het bedrag van uw volgende betaling is gewijzigd. Tenzij u uw abonnement ten minste twee dagen vóór donderdag, mei 15, 2025 opzegt, brengen we elke jaar een bedrag van EUR 99.00 inclusief belastingen in rekening op uw iDEAL (Direct Debit).
yo hoo yo hoo a pirates life for mequote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Inflatie jeuj
[..]
Ik mag nog 4 dagen nadenken of ik akkoord ga met deze eenzijdige prijsverhoging van 43 %. Niet dat ik een keus heb of zo verder maar okee.
Zo hallo.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Inflatie jeuj
[..]
Ik mag nog 4 dagen nadenken of ik akkoord ga met deze eenzijdige prijsverhoging van 43 %. Niet dat ik een keus heb of zo verder maar okee.
Dat ging over Twentenaren. Gewoon gejat door die vuile brabo's tuig.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Uit gouden korenaren schiep God de Bosschenaren, uit het restant de overigen van het land.
Geld strooienquote:
Twentenaren, denk dat God een foutje heeft gemaakt danquote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat ging over Twentenaren. Gewoon gejat door die vuile brabo's tuig.
Het ging trouwens zo:
Uit gouden korenaren schiep God de Twentenaren, en uit de resten, de mensen in het westen.
Hoi Los.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Twentenaren, denk dat God een foutje heeft gemaakt dan![]()
Stug smiespelend boers harig volk.
https://www.hallmark.nl/k(...)r-oma-PSE003378.htmlquote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:31 schreef CherryLips het volgende:
Of deze
https://www.hallmark.nl/k(...)-andc-PSS000895.html
Dat ookquote:
Alvast bedenken wat je gaat lunchen.quote:
Zegt er eentje watquote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Twentenaren, denk dat God een foutje heeft gemaakt dan![]()
Stug smiespelend boers harig volk.
Voor morgen ja.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alvast bedenken wat je gaat lunchen.
Ja, jij?quote:
Dat is een beetje vroeg, maar als dat jouw ding isquote:
Oh jammer zegquote:
Daar schrik ik zelfs van.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
https://www.hallmark.nl/k(...)r-oma-PSE003378.html
Als je d'r even goed wil laten schrikken.
dat is strak snijwerk geweest danquote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had voor 16 plinten berekend, uiteindelijk 14 nodig gehad.
Kun je er dus 2 terugbrengen en daarvoor snacks halenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had voor 16 plinten berekend, uiteindelijk 14 nodig gehad.
als je dat nou zelf doet, krijgt ze misschien een hartverzakking en heb jij opeens je eigen woningquote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
https://www.hallmark.nl/k(...)r-oma-PSE003378.html
Als je d'r even goed wil laten schrikken.
Oh ik dacht dat je nou ineens oma ging worden en zo.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:39 schreef CherryLips het volgende:
Gisteren een ongelukje gehad met de kraan in de keuken
Nu ben je medeplichtig.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
als je dat nou zelf doet, krijgt ze misschien een hartverzakking en heb jij opeens je eigen woning
true trueeeequote:Op vrijdag 9 mei 2025 13:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
true.
Maar tussen nu en de tijd dat ik in de jumbo sta kan er nog veel veranderen.
pouch zakjequote:Op vrijdag 9 mei 2025 13:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
\dit zijn de twee inspo's die ik ervoor heb voor volgend weekend
moet nog foam halen voor een pendant voor de lady en de tramp outfit voor aan de riem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |